Ik vind het knap, al die kleine steentjes opplakken.Ik heb nu heel veel onafgemaakte projectjes liggen, maar ach, binnenkort 20 uur in de auto kan ik veel doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind het knap, al die kleine steentjes opplakken.
Yavanna schreef:PRecies en het gaat over hobby’s en niet over skills tochIk vind het knap, al die kleine steentjes opplakken.
Ik heb nu heel veel onafgemaakte projectjes liggen, maar ach, binnenkort 20 uur in de auto kan ik veel doen
PotjeMayo schreef:Gister bij de action voor 1,95 een leuk kleurboek gescoord. Ik zoek alleen nog goede kleurpotloden. Ik heb ooit bij een winkeltje faber castell polychromos gekocht in het groen en wit. Die zijn heel fijn! Alleen de sets zijn prijzig en ik wil niet alle kleurtjes. Weet iemand nog een fysieke winkel waar je die kan vinden dat je ze zelf per kleurtje kan uitzoeken?
PotjeMayo schreef:Ben morgen in utrecht, dus het liefste daar. Vond swaak 1892 al.
Zag die in den bosch inderdaad ook al! Die onthoud ik wel. bedankt in ieder geval
Dat soort dingen heb je bij kunstbenodigdhedenwinkels en in de meeste steden zit er wel een. Vaak een Van Beek, of een winkel van Gerstaecker dus, of anders een zelfstandige zaak.

PotjeMayo schreef:Gister bij de action voor 1,95 een leuk kleurboek gescoord. Ik zoek alleen nog goede kleurpotloden. Ik heb ooit bij een winkeltje faber castell polychromos gekocht in het groen en wit. Die zijn heel fijn! Alleen de sets zijn prijzig en ik wil niet alle kleurtjes. Weet iemand nog een fysieke winkel waar je die kan vinden dat je ze zelf per kleurtje kan uitzoeken?
Amber_anne schreef:Weer leuk gemaakt DB, bedenk je die sluiting zelf of zie je dat ergens? Als je in dit tempo doorgaat kan je voor alles in huis een hoes haken![]()
Ik heb een schort gemaakt voor mijn oma jaar verjaardag. Heb het patroon zelf getekend en ben er ontzettend tevreden mee [ Afbeelding ]

!
..
.

DubbelFun schreef:@ImkeTarek: volgens mij is het net als met fietsen... echt verleren doe je het niet. Je moet alleen weer even 'the feeling' krijgen