Die wss net een nieuwe camera aan het kopen was in dezelfde winkel
HorsePassion
Geplaatst: 15-07-20 16:11
Ik hoop dat ze met de fiets is en niet met de auto want dan staat ze vast nog op de parkeerplaats gas te geven met de handrem er nog op en in zijn vrij.
Anoniem
Geplaatst: 15-07-20 16:24
Poekkie schreef:
Die wss net een nieuwe camera aan het kopen was in dezelfde winkel
Echt waar: van mij mogen jullie in dat topic idd
Anoniem
Geplaatst: 15-07-20 16:54
Even denken,.. die deed Jeff toch naar voren, dat ik de koppeling in drukte? .. Voet op de koppeling en pook naar voren... Ja, hij rolt! Ik slaak een diepe zucht van opluchting!
Gas erop en gaan Fleur!, spreek ik mijzelf toe. Nog ff en ik ga dit nog leuk vinden. Eerst maar, uit deze stad, zien te komen.
Na een tijdje, rijdt ik weer door de bergen en heb ik geen idee waar ik naartoe ga. Dan maar ons hotel zoeken, bedenk ik mij. Straks rijdt ik nog richting de kampeerplaats en dat moet ik nu niet hebben.
Gelukkig is er geen spoor van de zwarte auto's te vinden en lukt het mij te ontspannen. Ook het rijden gaat steeds beter.
Ik besluit bij het eerste hotel, dat ik zie, te parkeren en te vragen, welke hotels er allemaal zijn.
Nu alle troep uit de auto is, voel ik mij een stuk beter in dit rammelding van Jeff. Mocht de politie komen verzin ik wel een smoes. Zo ben ik wel vaker, weg gekomen. Meestal geloven ze mij wel op mijn groen-bruine ogen en onschuldige blik.
In het hotel zijn ze behulpzaam en uiteindelijk weet ik de juiste route te vinden naar ons hotel. Vanuit daar, zou ik naar het ziekenhuis kunnen bellen, hoe het met Jeff gaat.
Eenmaal bij ons hotel vraag ik gelijk, of ik naar het ziekenhuis mag bellen en dat kan. Na een paar keer doorverbonden te zijn, kunnen ze mij helaas niet verder helpen. Het is ook lastig praten, in een andere taal en niemand weet van ene Jeff.
Wat voor wond hij heeft weet ik ook niet precies. De ernst ook niet. Stel hij heeft wel een kogel in zijn lijf, dan komt er een onderzoek. Misschien kom ik dan ook in de problemen. Het maakt mij ongerust, niet te weten hoe het met Jeff gaat, en het liefst ga ik direct weer terug, naar het ziekenhuis.
Wat nu? Met openbaar vervoer proberen daar te komen, te liften of zal ik weer de auto pakken, wat niet verstandig is.
Het idee dat Jeff misschien wel omgekomen is, maakt mij helemaal gek...
Ik had de auto gepakt, mijn spullen en kalmpjes naar huis gereden. Maar dan is het verhaal zo kort
Poekkie
Geplaatst: 15-07-20 18:39
Avalanche81 schreef:
Ik had de auto gepakt, mijn spullen en kalmpjes naar huis gereden. Maar dan is het verhaal zo kort
Oooh maar dan laat je je redder achter
En om nou zonder rijbewijs in een gestolen auto van zwitserland terug te komen op weg naar het enige adres dat die bende zeker weet is nou ook weer wat. Waar zijn die rescue puppies of wat dat ook uit de vorige berichten nu??
TS, wat schrijf je héérlijk! Gelukkig had ik wat leesvoer toen ik vorige week op dit topic stuitte, je cliffhangers zijn veel te goed.. niet leuk om nu iedere keer te moeten wachten haha
Hihi zouden ze haar niet stiekem toch achtervolgen? Het geluid van een auto in zijn 1 met loeiende motor lijkt mij toch niet heel moeilijk te volgen, tenzij Jurgen en co hardhorend zijn
Silly1972
Geplaatst: 15-07-20 21:09
Avalanche81 schreef:
Ze weet nog niet eens hoe ze hem in zijn 2 moet zetten of wat ze moet tanken