Nissima schreef:Ik denk dat ze stiekem de hotelkamer uit is geglipt en wie weet wat ze allemaal heeft uitgespookt en met wie
Haha, die Amsterdamse kunstenaar blijft trekken en steekt niet alleen in Nina's leven af-en-toe de kop op

Ik heb een beetje kippenvel van de reacties, zonder daar verder op in te gaan. Ik ben er eigenlijk nog niet aan toe om het te typen, maar ik heb het nu lang genoeg voor me uitgeschoven. Dus ik ga daar nu (na dit stuk, dus) aan beginnen.
Een dagboekpassage - Nina
zondag 19 juli 2019
Prem is nog in Los Angeles maar ik ga het denk uitmaken als hij terug is. Ik heb het vrijdag met Nienke over gehad dat het niet normaal is dat hij altijd zo negatief over me doet. Me niet blij maakt. En me vooral afkraakt. Dat hij lelijk praat over zijn dochter (nu is het weer dikke mik). Dat ik verwend ben. En die ruzie bij de Indiër dat ik geen ambitie heb, bleh. Deze relatie kost me ontzettend veel energie en ik krijg er niet echt iets voor terug.
Een man moet de kers op de taart zijn. Anders niet.
Daarnaast zie ik hem weinig, heeft hij zijn prioriteiten duidelijk ergens anders liggen. Ik heb er niet echt veel zin meer in om te moeten vechten voor een plek in zijn leven. Ik mis hem ook niet echt nu hij er niet is en ik wil me weer focussen op mezelf en op mijn paard. Ook al gaat het echt wel een paar maanden duren voordat ik me weer happy voel. Ik voel me echt zo vreselijk rot over mezelf.
Sorry, lichaam, voor alle lelijke dingen die ik tegen je heb gezegd in de spiegel.
Ik ga nu beginnen met het opruimen van mijn huis want het is echt een vreselijke bende. Ik heb geen schone onderbroeken meer in mijn la, alle washandjes zijn op, mijn koffer van Amrath staat er nog en overal ligt eten. Ik hoop echt zo dat ik snel weer een beetje de oude ben, qua energylevel en qua figuur. Hoe ik me voel, hangt voor zo’n groot deel af van hoe ik eruit zie. En dat is niet gezond. Ik had zo gehoopt dat Prem me daarbij wat handvatten had kunnen geven. Maar zijn beloofde hulp is nooit gekomen. Maar ik ga nu anderen niet meer verantwoordelijk houden voor mijn eigen geluk. Ik ga het geluk in eigen handen nemen.
to be continued