Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirthheee schreef:Iemand een idee waar ik een fijne witte stift vandaan kan halen? Het is voor de kalender op de wcHet papier is zwart en ik wil graag een zo dun mogelijke STIFT om te handletteren. Geen balpen oid want daarmee de dikke vlakken kleuren is niet fijn.. Maaar ik kan nou dus nergens zo'n stift vinden (behalve 0.7mm wat veeel te dik is)
ilaan schreef:mirthheee schreef:Iemand een idee waar ik een fijne witte stift vandaan kan halen? Het is voor de kalender op de wcHet papier is zwart en ik wil graag een zo dun mogelijke STIFT om te handletteren. Geen balpen oid want daarmee de dikke vlakken kleuren is niet fijn.. Maaar ik kan nou dus nergens zo'n stift vinden (behalve 0.7mm wat veeel te dik is)
Dit moet je toch bij een goede hobby zaak met schilder en teken spullen wel kunnen halen. Weet dat de winkel waar ik al dat soort spul haal witte stiften in verschillende diktes heeft
JoycexEnya schreef:Wauw cabelona wat gaaf.
Ik kom hier via een ander topic.
Wat kan je allemaal in een bullet journal zetten? Ik heb nooit echt afspraken ofzo en plan eingenlijk nooit. Zat bij cabelona al leuke dingen voorbij komen.
Dus je kan eigenlijk alles erin zetten, maar vind fijn als wat voorbeelden zijn. Zal topic nog even doorlezen misschien staan daar ook dingen
Je kan een gewoon schrift ervoor gebruiken?
JoycexEnya schreef:Heb net het topic helemaal gelezen en heb helemaal inspiratie snap alleen de index niet helemaal en ik heb niet eht afspraken of to do dingen, of hoeven die maand, week planningen er niet perse in.
Ga eerst nu naar mijn paarden en daarna misschien beginnen
Edit: klopt van de planners topic