Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Marije_jiplover
Geplaatst: 09-05-15 17:52
Super gaaf Amanda! Teken je dat uit je hand of heb je er een hulpmiddel bij?
Ik heb gister het mandala-paarden kleurboek besteld en vandaag binnen gekregen, staan ook mooie platen in. En verder print ik platen van pinterest of google, als ik iets tegenkom wat ik mooi vind.
oke bedankt ga hem binnenkort digitaal inkleuren upload ik hem hier
Marije_jiplover
Geplaatst: 09-05-15 19:46
Deze heb ik gister en vandaag gekleurd. Eigenlijk een hele simpele.
En de volgenee die klaar ligt is deze:
Amanda, ik ga de jouwe ook printen, maar na de olifant ben ik een beetje kriegel van het gepriegel, dus ik laat m nog even liggen tot een later tijdstip.
Hoi t nu even bij iets minder ingewikkelde platen.
Daihyo
Geplaatst: 09-05-15 20:05
Ook heel mooi. Ik heb deze ook een paar jaar terug eens getekend en ingekleurd.
Mandala's heb je op zich wel interessante boeken voor. En ik heb 2x een workshop gedaan. 1x basis mandala, waar je vooral verhoudingen in de cirkels leerde en 1x keltische knopen. Bij die laatste heb ik bovenstaande gemaakt. En van daaruit ben ik verder gaan experimenteren. Tanglen deed ik vroeger al, toen ik op school zat. In schriften enzo Dus die combinatie was snel gemaakt
Ik vind stiekem het tekenen dan weer leuker dan het inkleuren
Wat zoek je? Grote vlakken of juist priegelwerk? Van dat laatste zoek ik meestal op google: volwassen kleurplaten tangled. Of de engelse zoekterm ervan. En eventueel nog speciaal op dieren of wat je wil. Vaak komen er dan leuke hits naar boven.
Net gestart met een volgend projectje dat vanmiddag spontaan in mijn hoofd op kwam. Vlinders. Uiteraard getangled. En de achtergrond komt vol met bloemen. Formaat is A4.
Ariannee
Geplaatst: 09-05-15 22:01
ik heb net op pinterest een gave tekening gevonden