Ik heb van de week het hele aanvraagtopic doorgespit voor leuke foto's om digitaal tekenen mee te oefenen. Dit is de eerste digital drawing waar ik ook de lineart etc zelfgemaakt heb, en mijn derde digital drawing ooit Dus hij is nou niet bepaald goed, maar ik dacht, ik post hem hier toch maar Het is Llevado van Amable want dat vind ik zo'n gaaf paard (foto is in 2011 gepost).
Ik moet dus nog heeeeel veel oefenen, vooral met de schaduw, maar oefening baart kunst en ik vond hem toch best goed gelukt ondanks dat hij niet overal even mooi getekend is enzo Het oog lijkt echt nergens op, sorry daarvoor Ik zou hem ook graag op mijn DeviantART account zetten als dat mag.
Woopy_x
Geplaatst: 30-12-13 16:10
mooi gemaakt alemaal
Laatst bijgewerkt door Woopy_x op 30-12-13 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
NienkeV1994
Geplaatst: 30-12-13 19:48
Nog een poging. Een Fjord die ook al een tijdje geleden gepost is. Weet niet meer zeker van wie hij is. De schaduw, het oog en de manen ben ik nog steeds niet tevreden over maarja oefening baart kunst
Nienke, in één woord gewoon echt GEWELDIG!!! m'n vriend en ik zijn in love!! M'n dochter is met vakantie maar ga even printje via Whatsapp aan dr sturen gaat ze echt leuk vinden!
de pont van _Denise nee het is geen supertekening maar ik oefen graag en hoor graag wat er beter kan hou in gedachten dat ik pas een week of 2 echt leuk vind om te tekenen
De onderste is mijn pony. Alleen vraag ik me af of je wel toestemming heb van de fotograaf? Maar heel mooi! Edit: Mij heb je overigens ook niet om toestemming gevraagd. Nu heb ik er geen probleem mee, heb andere foto's in het aanvraagtopic gezet maar ik geef je de tip om voortaan toestemming te vragen en zo problemen te voorkomen
Misschien gedeeltelijk off topic, maar ik vraag mij eigenlijk af waarom er perse toestemming van de fotograaf moet worden gevraagd? Op het moment dat jij namelijk iets (na)tekent wordt het jouw creatie en dus eigendom. Alles in de kunst/muziek/mode enz. is gebaseerd op inspiraties. En dat is toch ook heel legitiem? Zeker als je lekker wil oefenen. Anders zou het misschien zijn als je iets volledig tot in de details (fotografisch) natekent en het vervolgens commercieel gaat gebruiken. Kan iemand hier kort iets duidelijks over zeggen?
Maar zodra dat de plaatser van de foto hier iets plaatst (en er is toestemming gevraagd) dan hoeft de tekenaar toch geen toestemming meer aan de fotograaf te vragen? Want er is al toestemming toch? ?
In principe als de foto hier staat dan moet er toestemming zijn. Hoef jij als kunstenaar dat inderdaad niet meer te vragen. Helaas weten veel paardeneigenaren niet hoe het precies met de wetgeving zit, dus vandaar dat het meerdere keren naar voren komt.