Ben blij dat iedereen het paard herkent haha, al is deze wel een beetje uniek ik ben gisteren (met dit weer twee op een avond ) met de tinker van Tinka__ begonnen...
Laatst bijgewerkt door Lontje op 20-12-09 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Off topic verwijderd.
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 20-12-09 14:49
Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal off topic berichten verwijderd, hou er rekening mee dat slow chat niet is toegestaan in dit topic. Dank jullie wel!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-12-09 17:12
oja, ontopic, sorry...
kheb nog een foto opgedoken uit het vorige tekentopic, had hem ook al in Tinka__'s profiel gezien
die harige rassen lukken me toch wat beter dan die gladde warmbloedjes heb ook nog een winterversie, met blauwe achtergrond zonder hoofdstel.., maar vind deze mooier eigelijk
Aangezien het vandaag de hele dag gesneeuwd heeft..was ik aan huis gekluisterd. En tja..wat ga je dan doen? Ik dacht: Het is leuk om voor mijn vader een mooie tekening te maken van zijn kanjer. Hij is 20 februari jarig en ik ga een fotoboek maken met alle paarden/pony's die hij heeft gehad. Het leek me leuk om daar ook mooie tekeningen in te doen. Er is echter 1 probleem..ik kan helemaal niet goed tekenen ! Ik heb het wel geprobeerd hoor..maar het is niet zo mooi geworden..heb niet eens een gum in huis. Nu heb ik de vraag of iemand anders voor mij een mooie tekening wil maken?!
De foto die ik graag in tekening zou willen hebben is de volgende: De foto is gemaakt door Jody Wignand www.jw-fotografie.nl
De tekening die ik (met wat vrije improvisatie en zonder gum; je ziet het hoofdstel wat ik er eerst bij wilde tekenen maar toch niet heb gedaan) heb gemaakt is deze:
Wie wil van deze foto een mooie (digitale) tekening maken?
Alvast bedankt!
xkimmx
Geplaatst: 20-12-09 21:35
Zou het leuk vinden als iemand Joy zou willen tekenen. Nog veeel meer foto's in mijn profiel!
Laatst bijgewerkt door xkimmx op 20-12-09 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vond nog een paar foto's van Babiche terwijl ze lekker gek aan 't doen was, dacht dat misschien wel een leuke uitdaging zou kunnen zijn! Helaas zijn de foto's niet echt van goede kwaliteit, maar hopelijk kunnen jullie er toch wat mee.
seabiscuitje
Geplaatst: 21-12-09 01:37
Heb nog drie foto's die misschien leuk kunnen zijn om te tekenen/schilderen:
Deze heb ik nagetekend. De foto is een beetje schuin van voren genomen, dus z'n neus lijkt iets groter dan 'ie eigenlijk getekend is. Dit is 'm geworden:
Hmm eerlijk gezegd vind ik de ogen jusit minder. Vind dat het meer 1 geheel is. Het lichtpuntje zou er wat meer uit mogen 'spatten' en de pupil mag wel wat duidelijker. Maar dit is een foto dus erg goed kan ik niet oordelen!
Maripossa
Geplaatst: 21-12-09 12:11
Dankjullie!
De ogen vond ik heel moeilijk om te doen, en ik ben 't er ook wel mee eens dat ze iets meer eruit mogen springen. Ik had in de hele tekening eigenlijk wat meer contrast moeten stoppen om het wat levendiger te maken, denk ik... Daar zal ik de volgende keren wat meer op letten.