Gaaf kleurenpalet heeft je zus uitgekozen! Inderdaad veel, maar wel een mooi geheel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Ik moest in het begin even kijken hoe en wat, maar ik vind het eigenlijk best eenvoudig. Voor dit patroon hoef je niet per se heel veel te tellen. Als je zorgt dat je opzet per chart goed is, wijst het zich eigenlijk vanzelf. Er is bij mij hier en daar wel een foutje ingeslopen, maar niet schokkend of storend. De Spice Market CAL is ook gaaf! Ik wil ook nog een keer de Havana haken van Tinna Thórudóttir. Ik was altijd een beetje bang dat ik dekens te langdradig zou vinden, maar ik vind het eigenlijk verbazingwekkend leuk!
Gaaf kleurenpalet heeft je zus uitgekozen! Inderdaad veel, maar wel een mooi geheel.
Ladybird schreef:Ik ben begonnen met een dekenen het eerste deel(tje) is af!
[ [url=m/UaoklV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik heb al dingen gelezen over blocken. En daar word ik toch wat zenuwachtig vanHoe doen jullie dat? Wat is het handigst? Hoe werkt het?
Ladybird schreef:Maar als je ze niet blockt marlies, gaan ze dan niet heel erg bobbelen? Want dat is wat ik overal lees.
Ladybird schreef:Hmm okee. Ik ben bang dat ik niet gelijkmatig genoeg haak omdat ik meestal geen flauw idee heb wat ik doe
JPitty schreef:Heb een tijdje terug een tasje gehaakt en deze inderdaad even geblockt. Heb gewoon mijn strijkplank en potje vol knopspelden gebruikt. Werkte perfect! Alleen voor grotere dingen is die zo'n strijkplank wellicht te klein.
Mando schreef:.. wij hebben een waterbed.....
BloemBloem schreef:Patronen van Stip en Haak zijn inderdaad ook fijn, heb
nu Snuf Konijn in de maak
Ik kan niet wachten op het boek van Ukkepukki ( Priscilla Waker ), die
wil ik echt hebben. Zij maakt ook altijd zulke mooie haaksels
Vanavond verder met Paardje Piem, zijn manen zitten nu allemaal vast ( wat een kl*te werk) maar ik ga ze bewerken met een staalborstel, ik wil pluis
BloemBloem schreef:BloemBloem schreef:Patronen van Stip en Haak zijn inderdaad ook fijn, heb
nu Snuf Konijn in de maak
Ik kan niet wachten op het boek van Ukkepukki ( Priscilla Waker ), die
wil ik echt hebben. Zij maakt ook altijd zulke mooie haaksels
Vanavond verder met Paardje Piem, zijn manen zitten nu allemaal vast ( wat een kl*te werk) maar ik ga ze bewerken met een staalborstel, ik wil pluis
Kan iemand mij helpen, ik kan na het opschonen van mijn mailbox nergens meer
mijn patroon vinden van snufen wil die zo graag haken in mijn vakantie.