Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirtedl schreef:ja goed gezien haha! ik had ander garen gebruikt en na 4x op en neer naar de wol winkel kwam ik net een beetje te kort voor nog een randje dus zo gelaten
MarliesR schreef:Wat leuk zo die pauwenveertjes! Leuke vrolijke sleutelhanger zo!
Deugenietje, haha leuk olifantje Winston is het zo geworden!
Mirtedl, oeh cool! Je schiet inderdaad best op al zo zeg!
Ik ben inmiddels ook al best een eind met de Phoenix voor mijn man. Heb alleen nog best wat over van dit garen en ben eigenlijk niet echt van plan het nog voor wat anders te gaan gebruiken. Denk dus dat er ik er nog een stukje zelf bij aan verzin...
Bed is 1.80 breed
[ [url=m/Bve0J2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/24Pwtt.png]Afbeelding[/url] ]
Bnet schreef:Je kunt ook overwegen om van die grondpuzzelstukken voor kinderen te kopen. Die zijn net wat goedkoper.JPitty, ik zou inderdaad even blocken, dan wordt het resultaat het mooist. Je kan dat doen op speciale blocking matten, maar die zijn vrij prijzig als je ze een keer gebruikt. Afhankelijk van de grootte van je project, maar ik geloof dat jouw project niet enorm is, kan je ook blocken op een strijkplank.
Leg een handdoek over je strijkplank en zet je haakwerk vast met spelden over de handdoek. Zorg er vooral voor dat je haakwerk ook goed in de strijkplank vast zit. Natmaken met een plantenspuit (of stomer) en laten drogen. Dat is vaak al voldoende om je werk net even wat netter/rechter te krijgen.
Mkango schreef:Bnet schreef:Je kunt ook overwegen om van die grondpuzzelstukken voor kinderen te kopen. Die zijn net wat goedkoper.JPitty, ik zou inderdaad even blocken, dan wordt het resultaat het mooist. Je kan dat doen op speciale blocking matten, maar die zijn vrij prijzig als je ze een keer gebruikt. Afhankelijk van de grootte van je project, maar ik geloof dat jouw project niet enorm is, kan je ook blocken op een strijkplank.
Leg een handdoek over je strijkplank en zet je haakwerk vast met spelden over de handdoek. Zorg er vooral voor dat je haakwerk ook goed in de strijkplank vast zit. Natmaken met een plantenspuit (of stomer) en laten drogen. Dat is vaak al voldoende om je werk net even wat netter/rechter te krijgen.