Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Hoi, mag ik mij ook melden? Ook altijd graag aan het haken hier. Momenteel bezig met dieren krukken.
Dit is echt mijn grote liefde en grootste hel geweest, dus als je fluffy wilt haken, be prepared...
[ [url=m/vOh5Ip.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het makkelijkst is eerst het hele patroon volledig op backloop haken en dan met de fluffy wol de tweede laag haken. Steeds een halve vaste (in de front loop) en dan 2 losse, en dan naar het volgende lusje.
Nu bezig met een zebra en ik heb ook een giraf gehaakt, die inmiddels deels voorzien is van de vlekken
[ [url=m/ARDh0W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie hier echt de meest prachtige dekens voorbij komen. Dat is ook nog wel eens een doel. Marlies, van je huidige project, waar heb je die prachtige wol vandaan? En welk patroon haak je?
Bnet schreef:Heel leuk die dierenkrukken! Koop je die als kant-en-klaar pakket, of heb je een patroon (uit een boek?) en koop je het garen zelf? Hoeveel garen heb je ongeveer nodig voor zo'n kruk? En waar haal je het krukje? Sorry, beetje veel vragen, maar heb er ook al eens naar zitten kijken en was hier wel benieuwd naar