Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Heb je een link?
ynskek schreef:Volgende deken(tje) ook weer af. Was bedoeld als tweede kopie van een eerder gemaakt babydekentje:
[ [url=m/qQuDvh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu anderhalf jaar na t origineel blijk ik een lossere hand gekregen te hebben. Zelfde garen en zelfde naald... ruim 15 cm groter geworden qua afmetingen
[ [url=m/UcTPaV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RsQRHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Origineel 75 X 75... tweede versie ruim 90 X 90
ynskek schreef:Dit is een viruspatroon. Zoeken op virusblanket op YouTube en je vind er een paar. Ik ben alleen begonnen met 2x 20 stokjes en daarna een meerdering naar 40 omdat hij bij mij niet netjes was met 1x 20 en gelijk daarna naar 40.
Garen is de softfun. Haaknaald 4,5 (label geeft 3,5 - 4 aan)
Ik heb nu van Iceyarns de Alara en wat een super fijn garen is dat. Vergelijkbaar met de softfun maar slechts $0,87 per bol zonder verzendkosten... Ik kwam met de afgelopen levering uit op €1,40 inclusief verzendkosten.
Dat scheelt me nogal wat op €2,80 tot €3,00 per bol voor de andere
JPitty schreef:Zijn er toevallig mensen hier de actiegaren van Kruidvat van deze week hebben gehaald en mij kunnen vertellen welke dikte dit is? Gaat om de 5 bollen voor 5 euro, of 1,29 per bol. In de folder en op hun site kan ik niet goed opmaken welke dikte dit is. Even naar de winkel is voor mij vanwege lichamelijke problemen ook erg lastig. Wie weet meer?
Of weet iemand een ander goedkoop garen in die dikte? Ben namelijk op zoek naar een goedkope garen voor naald 8 of 10 om te oefenen met de breiringen die ik onlangs gekregen heb. Gewoon oefenen met opzetten, uitpluizen hoe dat met die ringen werkt, kijken welke garendikte mooiste resultaat geeft etc. (no 6 is te dun, no 12 te dik, dus vandaar dat ik 8 en/ of 10 wil proberen). En daar wil ik natuurlijk niet het meest prijzige garen voor gebruiken, stel dat ik foutje maak en deel weg moet gooien zou dat zonde zijn.