Quir schreef:Kunnen jullie mij misschien helpen?![]()
Ik ben op zoek naar garen (voorkeur katoen) dat wat meer glanzend is dan normaal katoen. Weten jullie hoe dat heet?
En hoe is bamboe? Is dat ook wat glanzender?
Dat heet gemerceriseerd katoen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emily68 schreef:Quir schreef:Kunnen jullie mij misschien helpen?![]()
Ik ben op zoek naar garen (voorkeur katoen) dat wat meer glanzend is dan normaal katoen. Weten jullie hoe dat heet?
Dat heet gemerceriseerd katoen
Sani schreef:Maken jullie gebruik van een yarn bowl?
Ik ben woensdag langs vier verschillende winkels geweest op zoek naar een maar geen enkele had deze liggen.
Nu heb ik deze meegenomen als 'noodoplossing' maar geheel tevreden ben ik er niet over:
[ Afbeelding ]
Ik weet wel dat ze online te verkrijgen zijn, maar ik wil ze toch graag zien dus vandaar dat ik langs de winkels ging.
Quir schreef:Kunnen jullie mij misschien helpen?![]()
__Sannne schreef:Die koe is echt te leuk!
Sani schreef:Volgens mij geven ze als tip bij het samenhaken on dit alleen in de voorste lus te doen. (Degene dichtst bij je)
Nerwen schreef:Sani schreef:Volgens mij geven ze als tip bij het samenhaken on dit alleen in de voorste lus te doen. (Degene dichtst bij je)
Ja, het lijkt er idd op dat je de verkeerde lus gebruikt.
Je zou op zich, voor een volgend project, ook best een dunnere haaknaald kunnen gebruiken
Wendy_Komen schreef:Het ziet er haast uit of je de verkeerde kant buiten hebt?
Emori schreef:Of pak je de lus nog op tussendoor? Je moet meteen door de eerste en tweede vaste steken zonder garen op te pakken tussendoor