Oei lang niet meer getaxeerd hier 
Ik begin bij pagina 30 
Nevony: Jammer dat het zo'n slechte foto is, dat maakt het taxeren al een stuk moeilijker. Silverstorm heeft pas een topic aangemaakt in CB of UK over het maken van foto's. Neem dat eens door 
Je tekening lijkt erg uit verhouding (maar dat kan dus door de foto komen), daar mag je wat op oefenen. Verder vind ik alles nog wat vlak lijken, net te weinig diepte, probeer de donkere delen ook echt donker te laten lijken en de lichte delen licht. Dat heb je met de voorpluk wel weer goed gedaan.
Voor nu 5,-
Sprietlover: Ik denk dat je veel beter kan. Als je meer oefent op de verhoudingen lijkt het al een stuk beter. Voor nu nog niks.
Lucy: Mooie tekening! De huid heb je goed neergezet en vooral de ogen en tanden vind ik netjes gedaan. Het haar vind ik persoonlijk iets minder, vooral bovenop het hoofd is het nogal rommelig. 30,-
Citaat:
haha, het spijt me maar dit is voor bijde véél te laag!
mischien is €75,- te veel voor mijn tekening maar €20,- is écht véélste weinig..
Het is maar net wat de gek er voor geeft
. Als je kijkt naar het materiaal vind ik 75,- inderdaad veel. Je moet realistisch blijven. Je bent op de goede weg maar 20,- vind ik niet te weinig hoor.
astridjhu: Erg leuk! Je had wel meer kleuren kunnen gebruiken waardoor er net iets meer diepte in komt. Ook denk ik dat het goed had uitgepakt met een (egale) achtergrond. Voor nu 25,-
Jennifer: Oei jammer van de foto's, ook jij zou eens in het topic van Silverstorm kunnen kijken (over het maken van een goede foto). Van wat ik er nu van kan zien had je er meer diepte in kunnen brengen. (vooral van de rechtse) Voor beiden ongeveer 40,-
Josav: Prachtig! Voor de eerste 200,- voor de 2e 150,- 
Welshjesgek: Ik vind je tekening nogal uit verhouding, hier kun je op oefenen. Kleur zie ik er wel veel in terug komen. Je zou er zelfs nog meer kleuren door kunnen gooien. 10,-
Loizy: Er mag veel meer detail in, zeker in het halster. Daarnaast vind ik je tekeningen beiden vlekkerig overkomen. Beiden 10,-
Rinske: Mooi kleurgebruik. Toch heb ik het gevoel dat er iets mis is met de verhoudingen maar dat stoort niet ontzettend. Hele leuke stijl en ook zeker 150,- waard!
Saskiakefie: Jammer van de slechte foto. Wel vind ik de tekening erg leuk geworden. Zover ik kan zien mag het best wat gedetailleerder. 10,-
Ster: mooie stijl! 30,-
Khirshanta: De eerste tekening lijkt wat on-af? Verder kan er veel meer diepte in. Deze 5,-. De tweede tekening vind ik veel beter. Veel meer diepte. De verhoudingen lijken net niet helemaal te kloppen maar deze vind ik toch 20,- waard.
Lianne_tv: Je foto is erg slecht, bijna onmogelijk om te taxeren. Zorg eerst eens voor een goede foto 
kimfinders: Er mag veel meer kleur en diepte in je schilderij. Ook vind ik het nogal rommelig lijken. 30,-
Evelijn: mooimooimooi!
Minstens 50,- 
lucy: Deze vind ik persoonlijk minder dan je vorige tekening. Wel vind ik de huid weer erg goed en zacht getekend. Het haar maakt de tekening er helaas niet mooier op. 20,-
Nevony: Verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen. Ook lijkt het net iets te streperig. Probeer eens iets meer tijd te nemen voor je tekening. Er mag ook meer diepte in. Bovendien valt het oog een beetje weg. 10,-
Rinske: Er leuk gedaan! Het lijkt haast of de zon er op schijnt. 150,-
Evelijn: Ik vind deze minder dan je vorige maar ook deze vind ik erg leuk getekend!
25,- zeker. Jammer van het haar 
En dan mijn tekening

A4 (120g) grafiet
Voor het topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=920894