Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tekeningen voor het gebouw zijn allemaal geaccepteerd! Echt zo blij mee, ik heb nu even weer wat ruimte in mijn hoofd vrij om met andere dingen bezig te zijn. Was nog even gedoe met de bestanden en tussenpersonen en miscommunicatie, zoals dat gaat. Maar uiteindelijk contact met de drukker en die wist natuurlijk precies wat hij nodig had
En zij doen het volgens mij ook met liefde, dus het komt vast goed. Ik hoop dat ik een foto mag laten zien als het er allemaal op staat, maar dat weer ik niet zeker. Zou ergens in het voorjaar zijn!
We zijn ondertussen zo'n 4 maanden verder dus het voelt een beetje gek dat ze echt komen. Moet ook bedenken hoe ik er foto's van moet maken
Hopelijk wil een vriend van me beenmodel zijn.
En ik heb het zo naar mijn zin
We gaan eerst zsm het stuk over broedsynchronisatie proberen te publiceren en dan ga ik met ander onderzoek van de kauwtjes bezig. En weer veldseizoenen mee doen dus, ook ontzettend veel zin in.
Misschien wil ik er dan wel weer drie bij, dan is het weer een soort setje. Wat zeggen jullie? 
Geweldig.
Sokje_6 schreef:"Hop eens langs" oid, bij een verhuisbericht?
maar misschien is dat te Vlaams. Wij gebruiken heel vaak 'Spring eens binnen' of 'Eens binnenspringen'.

Het valentijns kauwen kaartje is perfect voor mijn vriendin, ze is dol op kauwtjes.