Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E4D schreef:Ik weet niet helemaal of dit de juiste plek is maar ik gok dat sommigen van jullie wel in opdracht werken en soms iets versturen.
Wat zijn jullie ervaring met (brievenbus) post pakketjes sturen van België naar Nederland?
eva1969 schreef:Dan schiet spuit elf ook nog even, ik vind de witte lijst het mooist recht doen aan het schilderij. Ik vind het geheel harder worden met de zwarte lijst.... dit helpt niet he
Kwal schreef:Ik ben op dreef deze weekWeer wat uitproberen met paletmes, werk van Sarah McDonald gebruikt als voorbeeld (omdat ik nog geen eigen stijl heb
)
[ [url=m/dBf43x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Acryl op canvas 60 x 80 cm
Achtergrond wilde totaal niet wat ik wilde, dus daar wil ik me voor de volgende keer op richten. Ik wilde een soort bokeh achtergrond maar dat lukte dus niet zoals ik wilde, en na drie pogingen heb ik het hier bij gelaten voor deze keer
Jis_ schreef:Op de warme muur vind ik hem het mooist![]()
Landelijk is wel leuk voor boerderijdieren, had ik ook zo bedacht ja maar misschien toch maar een baklijst proberenis wel wat hipper
en zal goed staan bij dit werk, denk ik.
Kwal schreef:Ik ben op dreef deze weekWeer wat uitproberen met paletmes, werk van Sarah McDonald gebruikt als voorbeeld (omdat ik nog geen eigen stijl heb
)
[ [url=m/dBf43x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Acryl op canvas 60 x 80 cm
Achtergrond wilde totaal niet wat ik wilde, dus daar wil ik me voor de volgende keer op richten. Ik wilde een soort bokeh achtergrond maar dat lukte dus niet zoals ik wilde, en na drie pogingen heb ik het hier bij gelaten voor deze keer
Hij is gaaf Kwal!
Bokeh is best lastig met acryl. Kleine stukjes doek pakken daarvoor of een medium die je acryl langer nat houdt
_San87_ schreef:Baklijsten zijn sowieso erg mooi, vind ik
Kwal schreef:Dank je! Misschien moet ik me toch eens aan olie wagen, alleen ik zie dat echt niet zittenWeet niet zo goed waarom, onbekend maakt onbemind denk ik?
Kwal schreef:Ik doe mijn werk nooit in lijsten tot ik het er over kreeg met de eigenaar van de schilderwinkel vorige week. Misschien moet ik ze toch maar in baklijsten gaan doen, maakt het misschien meer af!
En inderdaad dat houdt me tegen bij olie, dat ik meer nodig heb dan water om alles schoon te maken en dat de droogtijd zo lang is. Ik zal me er nog eens in verdiepen, voor nu vermaak ik me zeker met acryl