ik vind het echt een leuk boek, erg goed geschreven! ben benieuwd hoe het gaat aflopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammiex2000 schreef:Ik vind het heel leuk en lees nog steeds mee! Van mij had er nog wel een verhaal lijn doorheen gemogen om het iets uitdagender te houden, nu gaat het eigenlijk alleen maar over of de hoofdpersoon nou wel of niet een affaire met Danielle heeft. Misschien kun je dieper ingaan op de problematiek van het meisje waar de hoofdpersoon in het laatste stuk contact mee maakt, dan wordt het wat uitdagender om te lezen
Nikass schreef:Sorry voor even een kritische kanttekening![]()
Ik vind het echt wel een leuk verhaal om te lezen als ik toch op bokt zit, maar het als boek gaan kopen, nee, daarvoor zit er voor mij te weinig diepgang in.
Daarnaast nog iets te veel grammaticale dingetjes cq spreektaal.
Niet om je voor het hoofd te stoten ts! Maar hoop ook dat je niet blij gemaakt wordt met een dode mus
BarbaravdW schreef:Check wel of je het nog kan uitgeven als het hier gratis online staat... Kans is dat uitgevers het dan niet willen!
BarbaravdW schreef:Ik ga er wel van uit dat als een uitgever het wil uitgeven, dat die dan een spelchekker en editor enzo er doorheen laat gaan! Kleine continuiteitsdingetjes enzo oplossen als die er zijn...
soeboenoe schreef:BarbaravdW schreef:Ik ga er wel van uit dat als een uitgever het wil uitgeven, dat die dan een spelchekker en editor enzo er doorheen laat gaan! Kleine continuiteitsdingetjes enzo oplossen als die er zijn...
Ik denk dat er sowieso nog wel een berg aan opmerkingen zouden komen voordat er iets mogelijk zou zijn haha!