LukieBradley schreef:En toch denk ik dat streep/Fleur uiteindelijk liever achter de kassa in de supermarkt had blijven zitten en zich af had zitten blijven vragen wie die jongen eigenlijk was
Heel mooi gezegd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Het is toch wel zo denk
Ik herken mezelf wel in haar. Zoveel dingen gedaan en spijt gekregen.
Verkeerde keuzes etc.
Gelukkig is het goedgekomen maar he.
Ts aangezien er deels waarheid in zit ben ik blij dat je dit levend kan typen of t moet een ander zijn
Talietjuh schreef:LukieBradley schreef:Het is toch wel zo denk
Ik herken mezelf wel in haar. Zoveel dingen gedaan en spijt gekregen.
Verkeerde keuzes etc.
Gelukkig is het goedgekomen maar he.
Ts aangezien er deels waarheid in zit ben ik blij dat je dit levend kan typen of t moet een ander zijn
Geen zorgen hoor! Dit verhaal is in alle heftigheid toegenomen. Zeer waarschijnlijk doordat ik de afgelopen periode met mijn neus in de serie van Pablo Escobar, Surviving Escobar en de films van The Godfather heb gezeten.
Nog even en we kunnen over op de kinderfilmsWie weet krijgt dit verhaal dan een veel lievere wending!
Talietjuh schreef:LukieBradley schreef:En toch denk ik dat streep/Fleur uiteindelijk liever achter de kassa in de supermarkt had blijven zitten en zich af had zitten blijven vragen wie die jongen eigenlijk was
Heel mooi gezegd!
Caritas schreef:Talietjuh schreef:
Geen zorgen hoor! Dit verhaal is in alle heftigheid toegenomen. Zeer waarschijnlijk doordat ik de afgelopen periode met mijn neus in de serie van Pablo Escobar, Surviving Escobar en de films van The Godfather heb gezeten.
Nog even en we kunnen over op de kinderfilmsWie weet krijgt dit verhaal dan een veel lievere wending!
Dus we moeten niet raar op kijken als Fleur ineens een paardenhoofd op de passagiersstoel vindt.
Nibbit schreef:En dan blijkt uiteindelijk dat ze daar ook nog zit, dat ze een enorme (dag)dromer is
Talietjuh schreef:Wauw! Creatief bedacht Nibbut!
Ik kijk op van jullie input!
Niet meer bokkers hier, die ook een verhaal willen schrijven? Dan ga ik jullie volgen!
De film van Alfred J kwak, alleen al voor de muziek, kan wel toch @ pmarena?
*stiekem zijn mijn vriend en ik al begonnen aan David de kabouter*