naarppc Mooi idee! Ik ben het wel eens met Pluizebol dat een donkerder papier mooier zou zijn geweest en het figuur wat abrupt ophoudt. Je kleurtjes vind ik ook leuk!
d4rkhorse Schitterend! Hele mooie stijl! Voelt heel schilderachtig aan!
Seven Mooie hond geworden! Erg mooi gedaan en vind het eindresultaat erg knap! Ik kijk alleen wat vreemd tegen de kop, nek, borst overgangen aan. Ik heb het idee dat die onder de bek niet helemaal klopt, maar kan er de vinger opleggen wat precies
RenskeFrea Voor de tijd die erin zit, leuke schetsen! Vind de rode kleur in de tweede ook leuk! Voegt wel echt wat toe aan de tekening!

joey_lover Waanzinnige beer! Vind vooral het oor met het licht erg mooi!! Het oogje klopt volgens mij niet helemaal, maar ik vind hem echt waanzinnig! Je hebt zo'n fijne stijl!
2. oef, die is mooi! Diep respect dat je dit uit houtskool krijgt.
Heel erg bedankt voor je commentaar op mijn tekening!

3. OH OH OHHHH NEE GEEN KLEUR BIJ DOEN! DEZE IS MOOI ZO!
eclair98 Nice!! Dit doet hem wel echt goed, die uitlijning en markers. Je wordt er echt steeds handiger mee, supertof!
2. Leuk! Ook die groene vlakken erachter vind ik erg leuk! Geeft net iets meer leven (bij gebrek aan een beter woord) aan de tekening.
3. Mooi! Gave tekening geworden!
Ik schaf mijn markers eigenlijk bijna allemaal tweedehands aan doordat ik ze veel te duur nieuw vindt. Maar promarkers hebben wel eens aanbiedingen. Als ik me niet vergis, 12+colorless blender voor 24 euro nu in verschillende webwinkels

Jackytje WAUW! Als je niets had gezegd over dat blauw, had ik dat eigenlijk alleen maar mooi gevonden. Ik vind het bijna zonde dat je hem niet af gaat ronden, hij is zo vet!
sanneb IK VIND DIE ONELINE TEKENINGEN ECHT WAANZINNIG! Heel erg veat!
Telpeva Schitterend! Erg knap dat je dat met leer kan. Ik weet niet of het al was gevraagd, maar passen die ook op modelpaardjes?
2. Stiekem moest ik toch echt even lachen om je eekhoorn uit Hel :'D
Die tekeningen uit een lijn vind ik leuk!! Erg tof geworden!
AmyLyklama Ik vind de uitlijning van de huid en de schaduwen daarop mooi gedaan. Het onderwerp is wel iets minder mijn ding. Wat misschien tof is, is om iets met de achtergrond te doen.