Maanlicht schreef:Die ziet er mooi uit ilaan!
Dankje! Vind het papier ook heel erg fijn.
Maar even bezig geweest met een begin en omdat ik dit als agenda/planner ga gebruiken en minder voor mijn goals ben ik zo begonnen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
khirshanta schreef:mooi!
Ik vroeg me af of ik toch niet eens aan Netflix zou beginnen. Veel tv kijk ik niet... maar nu heb ik zo'n gratis maand, en zie ik dat ik eigenlijk wel heel wat leuke series kan kijken.
Nu is dus de vraag...toevoegen in bijn BulletJournal of niet?
zetten jullie er dingen in die jullie wel leuk lijken, of series waarvan je al zeker weet dat je het echt he-le-maal het einde vindt?
Telpeva schreef:Ziet er al leuk uit Ilaan, mooi helder en duidelijk met het grote lettertype![]()
Eclair muisjeswat een mooi idee! Kan mij er heel wat bij voorstellen, zeker gezien de gemiddelde leeftijd van ze. Leuk om later nog een keer op terug te kunnen kijken
xyzutu2 schreef:Hele leuke spam!![]()
Ik vind het ook leuk dat je elke maand anders maakt, bij de meeste bullet journals word ik zenuwachtig van het idee dat elke maand er hetzelfde uit 'moet' zien omdat het allemaal zo uitgekiend is, leuk om dat zien dat variatie ook geen kwaad kan.
Keet schreef:Bij de Witte Boekhandel zijn deze week ook wat handletter en bullet journal zaken in de aanbieding