[CHALLENGE]2016: een tekening per dag/week

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

Re: [CHALLENGE]2016: een tekening per dag/week

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:44

Jelka, die is echt heel gaaf! Ken het materiaal helemaal niet, maar wat een mooie serene plaat heb je ermee gemaakt. :j

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:44

Nummer 10:
Afbeelding
Iets heel snel, heel stom maar ik had maar een heel klein beetje tijd..

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:49

wat een prachtige tekeningen komen er voor bij zeg

ik hoop deze week weer mijn volgende te kunnen maken

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:05

Vanavond geen zin meer om de mijne te plaatsen, dus ik plaats mijn volgende samen met die van komende week ;)

Ik zie hier echt prachtige werkjes voorbijkomen! Later doe ik ook even een beknopte reactieronde.

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:22

Bedankt voor de tips! Ik heb nummer 10 inmiddels ook af, maar maak daar morgen wel even een goede foto van ;)

Ik zal ook maar eens tips geven!

pagina 28
martine12h, mooie tekening! Leuk gedaan ook met die manen! Misschien zou je de volgende keer nog wat schaduw op de has kunnen maken. Leuk plaatje om naar te kijken!
Sanneb, het hoofd lijkt wat klein voor het lichaam, maar ik vind wel dat je de schaduwen mooi gedaan hebt! De neus is ook erg mooi gelukt!
Damned, ik vind hem helemaal niet lelijk hoor! Ik vind het een leuk plaatje om naar te kijken!
nayomie, ondanks dat je niet zoveel zin had, vind ik het toch wel wat hebben! Ik vind het wel grappig!
Sunny44, dit vind ik echt een heel leuk plaatje! :D grappig hoe ze met die neuzen bij elkaar staan! Mooi gemaakt, ga zo door!
elanor, mooi werk! De eerste vind ik erg leuk! Lekker simpel gehouden, maar net genoeg details erin! Die schildpad vind ik echt prachtig! Mooi kleurgebruik heb je!
Seven, leuk om naar te kijken! Ik vind hem goed gelukt!
Selina, ik vind het wel leuk! Digitaal lijkt me echt ontzettend moeilijk! Misschien zou je er de volgende keer wat meer details in kunnen zetten, maar dat lijkt me lastig. Goed bezig in ieder geval!
Tigress, heel mooi gemaakt! De pony zou zo weg kunnen lopen! Inderdaad zou de achtergrond wat anders kunnen, maar daar ga je aan werken zei je al! Je hebt een ontzettend gave stijl!
IngeCharlie, mooi kleurgebruik! Ziet er leuk uit!
JoycexEnya, pfoe, hier heb ik helaas geen tips voor, heb dit nog nooit gedaan. Ik vind hem wel leuk! Lijkt me erg lastig!
saskiakefie, wauw! Prachtig! Mooi kleurgebruik!

pagina 29
plovesb, Wauw!!! Echt gewoon, wauw! Super mooi! Geen tips!
Damned, mooi! Misschien zou je de volgende keer wat meer wit in de ogen kunnen laten, maar dat kan aan mij liggen! Mooi gemaakt! :)
Drawerlover, mooie tekeningen! De eerste ziet er netjes uit! De tweede vind ik erg schattig!
yasmi0124, leuke plaatjes! De eerste lijkt alleen wel wat te dik zo. Bij de tweede zou de hals wat dikker mogen, maar het ziet er al goed uit hoor! Je bent goed op weg! Bij de derde kijk ik een beetje vreemd tegen het, voor het paard, rechteroog aan. De hals zou weer wat dikker mogen ;)
jeika, leuk! De verhoudingen lijken een beetje apart, probeer de schoft de volgende keer wat hoger te doen, verder vind ik m erg leuk!
NellekeH, wat een droppie! Net echt! Mooi gemaakt zeg! De tweede vind ik ook heel erg leuk! Maar de eerste vind ik het mooiste!
rijsa, leuke plaatjes! De eerste vind ik erg grappig, met die tong zo naar buiten! De tweede is vanuit een moeilijk perspectief gemaakt! Ik vind hem goed gelukt! Bij de derde vind ik de borst heel erg goed gelukt! Die glans is echt super! Ga zo door zou ik zeggen! :D
_roodvos_, mooi gemaakt! Inderdaad puppy oogjes!
Flux, wat een grappige tekening! Leuk bedacht! De verhoudingen zijn goed! Mooi gemaakt! De eerste vind ik het mooist, maar de tweede is ook heel goed!
Nayomie, de schaduwen kloppen wel, maar ik kijk een beetje vreemd tegen de hoef aan ;) toch vind ik het wel goed gelukt hoor! Heb zelf ook nog wel eens moeite met hoeven.
Elmo, net echt dat vogeltje! Prachtig! Leuk kleurgebruik ook!

pagina 30
Seven, leuk plaatje zo, moeder en veulen! Mooie schaduwen ook! De tweede heeft wat bijzonders! Vind hem erg gaaf! :D
Elanor, leuk gemaakt! Je ziet er gelijk een walvis in, terwijl je alleen maar het silhouet van hebt gemaakt, knap!!
Rijsa, mooie tekeningen weer! De eerste vind ik leuk gedaan met die vlekjes er nog wat omheen! Bij de tweede vind ik dat je de beweging goed hebt vastgelegd! Verhoudingen zijn ook weer goed! Derde is ook een correct en fijn plaatje om naar te kijken! Leuke stijl heb je!
pompompom, wow, knap zeg met maar een lijn! Mooi gemaakt! Bij de tweede vind ik dat je een leuk moment uit hebt gekozen om te tekenen, en dit ook mooi gemaakt hebt! Super hoor!
Kashmino, die eerste is nogal eng haha! Leuk bedacht! Tweede vind ik erg leuk! One Happy Family :D haha
Damned, mooi gemaakt! Ik vind ogen zelf altijd lastig van mensen. Paarden ogen lukken wel, maar mensen... Mooi gemaakt, al die verschillende soorten ogen!
Henrike5, leuke plaatjes! Bij de eerste zou je er misschien nog wat schaduw aan toe kunnen voegen, zodat het net wat mooier wordt, maar ik vind het goed gelukt! Tweede vind ik ook erg leuk! Mooi ook met die vlinders erbij! Ook hier zou je wat schaduw aan toe kunnen voegen, maar je bent goed op weg!
Eef01, mooi gemaakt! Echt prachtig! Misschien zou het oog wat duidelijker kunnen, maar ik vind hem super mooi!!
Jeika, lief plaatje! Mooi gemaakt ook!
Rijsa, alweer, mooi werk! Echt prachtig! Wat kun jij die schaduw goed doen zeg!! Je ziet ze gewoon glimmen! Vooral de tweede vind ik echt heel mooi!
Elanor, mooi gemaakt weer! De ogen lijken een beetje scheef te zitten van elkaar, maar de neus is echt super goed gelukt!!
Delicia, mooi! Ik kan niet echt tips geven, omdat ik zelf nooit digitaal werk haha
Flux, bijzonder plaatje! Mooi perspectief en mooi met dat skelet! Goed gedaan!
Jetske, mooie plaatjes! Zien er goed uit allemaal! Vooral de laatste vind ik echt super! Mooie beweging heb je vast gelegd!
Seven, wauw! Prachtig zo in dat maanlicht! Mooie vos!
Elanor, wat een schattig haasje zeg! De ogen zijn echt prachtig!
Aniek22, mooi gemaakt! Hoofden zijn altijd erg lastig, maar deze is mooi gelukt!
plovesb, jij kan echt geweldig tekenen zeg! Gewoon wauw! Alweer :')
Kashmino, mooie kat! Hij lijkt alleen wat scheel te kijken. Mooie snorharen!
michelette, mooie plaatjes! De ogen zijn mooi gelukt!
Damned, mooi plaatje weer!
roodvos, mooie schetsen! Ze hebben wat, iets ontroerende ofzo, ik kan niet precies zeggen wat haha
Jeika, mooi gedaan zo, vanaf de menkar!
chrystal, mooi om naar te kijken!

Pfff ik hou het hierbij, moet morgen weer vroeg naar school hahaha

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:34

Bedankt voor je uitgebreide reactie, echt top

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:35

Ik heb geen zin/tijd voor reacties nu. Morgen wel weer denk ik. Tis al een beetje aan de late kant.

Vandaag is het een voetbal geworden :P
Afbeelding
Ik zie nu dat ik vergeten ben dan het schrikkeljaar is :')

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:14

zo he he eindelijk even een gaatje gevonden om te scannen en te uploaden

drawerlover: ik vind je gecartooniseerde objectjes leuk :D

Damned: is dat balpen?

Elanor: Mooie serie wordt het al! Erg prettig kleurgebruik ook

Larissajulia: Mooi moment heb je vastgelegd, die tweede is ook erg mooi!

pompompom: Gave losse stijl! Vooral die inkt vind ik erg mooi

elsa91: Die gaat goed!

Gordy18: ik kijkeen beetje vreemd tegen zijn bek aan, verder mooi kleurgebruik

Rijsa: mooi geworden! vooral die eerste knalt er lekker uit

sunny44: Mooie zachte schetsjes, fijn om naar te kijken

Seven: mooi concept!

Jeika: Wat een mooi verstild beeld heb je daar te pakken. Schitterend

Nou hier mijn tot en met vandaag tekeningen

6/366 aquarel en inkt a4
Afbeelding

7/366 Acryl en inkt a5
Afbeelding

8/366 inkt A4
Afbeelding

9/366 Acryl en inkt a5
Afbeelding

10/366 Acryl en inkt a5
Afbeelding

succes met de nieuwe week allemaal :D de eerste 10 dagen hebben we in ieder geval al in de pocket hyyaaay

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:24

Ik kan morgen pas weer uploaden, maar wat een prachtige werkjes zie ik al voorbij komen!!

SilverStorm, ben ook echt fan van jouw werk. Heerlijk zo'n eigen stijl. Ik hoop de mijne tijdens deze challenge ook te ontdekken!
Drawerlover: Leuk! Heel schattig, heb je al het idee dat het steeds makkelijker gaat?
Damned: Vind het eigenlijk best een interessante tekening. Wat was je gedachten erachter.
Jeika: Heel bijzonder en leuk idee. Hoe werkt grafietpoeder precies? Strooi je dat over het papier en gum je dan te tekening in? :+
Seven: Heel heel leuk! Ik zou er nog lekker mee gaan experimenteren hoor! Met verschillende lagen werken geeft een diepere kleur en structuur. Denk dat je er hele mooie dingen mee kan maken!
Sunny44: Vind eigenlijk alle tekeningen goed in verhouding. Ze lijken ook fijn zacht, top gedaan!
Rijsa: Allemaal verschillende technieken, en allemaal zien ze er goed uit, top zeg!
Gordy19: Erg mooi! Ik vind het wel een kunstwerk, heel mooei die kleurlagen. Misschien de volgende keer wat meer kleuren gebruiken die je niet zo snel zou gebruiken (blauw, paars, oranje, geel, rood).
Elsa91: Vind het een heel goed werk geworden. Ik had wel door dat het een ademwolkje was, al ziet het er inderdaad wel een beetje uit als een witte vlek dat onderdeel is van de vacht van het paard. Heb er echter geen tips voor.

Morgen ga ik mijn werken van het weekend oploaden :)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:10

Citaat:
Jeika: Heel bijzonder en leuk idee. Hoe werkt grafietpoeder precies? Strooi je dat over het papier en gum je dan te tekening in? :+

zo ongeveer :+ ik strooi het over het papier, veeg het helemaal uit en gum er dan een paardje in 8-)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:14

Flux, ja het gaat steeds beter :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:48

Gordy
Mooi gebruik van kleur,de anatomie is nog niet hekemaal correct

Larissajulia
Prachtig sfeer plaatje

Rijsa
Beide vind ik ze erg mooi, de kleuren en vuur top
De lineart ziet er ook heel goed uit

Sunny
Mooie inhaal slag, het oog vind ik het mooiste

Jeika
Mooi zeg heel aparte techniek ben benieuwd naar meer

Damned
Erg leuk gemaakt

Drawerlover
Leuke cartoon

Silverstorm
Nr 7 vind ik de mooiste
Wat een mooie werken

Mijn nieuwste weer pastel (lekker gesmeerd heb geen gum)

11/366
Hummingbird

Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:31

Een nieuwe week! Eens kijken wat ik deze week ga tekenen. Ik reageer overigens niet veel maar lees wel alles mee. Als ik mijn tekening geplaatst heb zal ik ook weer een aantal pagina´s "beoordelen".

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:49

Seven: Heel mooi vooral die samensmelting van kleuren.
SilverStorm: Wauw, jouw tekenstijl heeft echt iets mysterieus.
Drawerlover: Heel leuk, Die ogen zijn echt tof!
sunny44: Prachtig dat oog, je hebt een mooie stijl
Rijsa: Heel knap gedaan die kleuren van het paard!
Gordy18: Voor een aller eerste keer een hond vind ik het heel knap.

Ik heb mijn tekening van week 2 klaar, ik blijf een beetje in het wilde katten sfeertje :)
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Ik vind het echt heel mooi gelukt.
Ik wou altijd al eens een tijger tekenen maar ik dacht altijd dat het te moeilijk was vanwege de strepen. Maar ik vond hem helemaal niet moeilijk.

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:28

Hmmm ik had er nog 1 bij gezet maar die laad niet dus even opnieuw

Pastel en kleurpotlood combi

Afbeelding

Bedankt bambi
Wat een mooie tijger

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:38

Seven, de tweede vogel is echt prachtig!! Wauw zeg! Bij de eerste kijk ik wat vreemd tegen het oog aan, maar de veren heb je erg mooi gemaakt!

Mooie tijger Bambi! Ik kijk alleen een beetje vreemd tegen de voorpoot aan, maar de kop is prachtig!

Silverstorm, echt prachtig allemaal weer! Ik kan hier geen tips Vvoor geven, ik vind ze alleen wel heel erg mooi!!

Drawerlover, schattige voetbal!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:40

:o bedankt wat een leuk bericht

sanneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:18

Ik lees elke dag braaf mee en geniet van alle mooie diverse werken.

Mijn weekproject is nog niet klaar, maar ik heb toch wat hulp nodig.

Op het portret van mijn nichtje kreeg ik van iemand(weet niet meer wie) het advies niet meer zoveel te vegen. Omdat ik nog geen eigen stijl heb had ik bedacht om deze keer helemaal niets uit te vegen en te kijken hoe dat eruit komt te zien, maar ik vind het resultaat zelf nogal krasserig. Ik ben bezig met mijn twee mannen waarvan 1 bijna klaar. Ik moet mezelf dwingen om niet een stukje keukenrol te pakken en alles uit te vegen. Wat vinden jullie?Afbeelding

princie1999

Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:20

Zo het lijkt of ik eeuwen niet online ben geweest :')

drawerlover: Jij was toch degene die ergens het kanaal fun2draw noemde? Ik teken daar nu ook van na

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:23

princie1999 schreef:
Zo het lijkt of ik eeuwen niet online ben geweest :')

drawerlover: Jij was toch degene die ergens het kanaal fun2draw noemde? Ik teken daar nu ook van na

Ja. Leuke cartoons zijn dat he :P

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:36

Mijn nummer 10 nog van gister, A5 formaat met normaal potlood.

10/366Afbeelding

Ik heb eindelijk nieuwe aquarel + blok + goede kwast, dus ik weet wel wat ik nu ga doen :))

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:34

Voor zo ver mijn nummer 11/366..
Afbeelding

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:37

Larissajulia schreef:
Voor zo ver mijn nummer 11/366..
[ [url=m/xT7Vsa.jpg]Afbeelding[/url] ]

even tussendoor, ik vind al je tekeningen heel mooi, alleen jammer dat je telkens hetzelfde paard tekent :j

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:52

Haha, dat is mijn challenge voor deze maand ;) zo hoop ik dat ik hem steeds makkelijker uit m'n hoofd ga tekenen, volgende maand wordt het een andere pony, en daarna ga ik verder met achtergronden en details ;)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:52

Larissajulia schreef:
Haha, dat is mijn challenge voor deze maand ;) zo hoop ik dat ik hem steeds makkelijker uit m'n hoofd ga tekenen, volgende maand wordt het een andere pony, en daarna ga ik verder met achtergronden en details ;)

oh, oke, dan doe je het al heel goed! :Y)