hier ben ik mee bezig bij mijn vriend,met bic stiften
Ik doe het niet allemaal alleen,ik krijg regelmatig hulp
Anoniem
Geplaatst: 09-05-15 12:50
Oh zo handig die hulp!
Ik ben voorlopig ook nog wel even bezig.. En dan bedenken wat er verder voor kleur in moet komen.
_helga_
Geplaatst: 09-05-15 13:08
Weer een klaar
Ik moet wel toegeven dat ik hulp gehad heb
Daihyo
Geplaatst: 09-05-15 13:55
Via het olifantentopic dit topic gevonden. Wat een gave creaties komen er voorbij zeg! Hebben jullie bij zo'n kleurboek niet dat je er maar een paar leuk vindt en de rest niet?
Voor deze kleurboeken maakte ik altijd mijn eigen tangle kleurplaten. Meestal mandala's. Tijdje niet gedaan, maar de olifant ging het weer kriebelen. Nu eerst tekenen met zwarte fineliner en daarna inkleuren. Mag ik hier de stappen laten zien?
1
2
3
Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 09-05-15 13:59
Wow Amanda, wat knap! Wat mij betreft mag je gaan spammen, heel interessant om te zien.
Gisteren heb ik wat losse potloden gekocht om uit te proberen: Derwent Coloursoft (wat kleuren die fijn zeg!) en Derwent Inktense. Helaas kan je die koistiften niet los kopen terwijl ik daar juist zo benieuwd naar ben.
De olifant ga ik niet uploaden. Ik vind het geen fijn idee dat ze je plaat zomaar op FB of in een dropbox zetten, echt jammer van dat topic.
Bedankt Ja hoor dat mag. Ik maak nu foto's met mijn telefoon, maar ik zal er 1 met mijn spiegelreflex maken als hij af is, voor ik 'm ga inkleuren. Dan heb je een vrij groot formaat Hij past niet onder de scanner
Firelight
Geplaatst: 09-05-15 15:22
Amandala, hoe kom je er op Waar haal je het geduld vandaan Amanda, echt super mooi. Leuk dat we hem mogen inkleuren!
Zojuist voor het eerst de Inktense potloden uitgeprobeerd, geeft hele mooie kleuren als je er met water over gaat.
Daihyo
Geplaatst: 09-05-15 16:06
Ik vind 'm leuk verzonnen
Wat zijn dat voor potloden? Ik vind Ecoline ook nog steeds erg fijn om mee te werken. Maar dan moet je niet te kleine vlakjes hebben.
Even pauze en nu weer verder. Hij is overigens op vierkant papier, 30x30.
Edit: frame voor de buitenste lagen getekend. Had ik nog niet laten zien.
Firelight