Fnanne schreef:Zebra en ezel valt in mijn beleving wel onder paard-achtigen
Okee maar vind persoonlijk De je dat dan duidelijker had moeten aangeven maar dat kan gebeuren is niet erg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvanna schreef:Oké prima maar zouden jullie dan ook duidelijk willen zijn qua zeebra's Enzo want die horen er dan ook niet; )
yvanna schreef:Oké prima maar zouden jullie dan ook duidelijk willen zijn qua zeebra's Enzo want die horen er dan ook niet; )
Slina schreef:yvanna schreef:Oké prima maar zouden jullie dan ook duidelijk willen zijn qua zeebra's Enzo want die horen er dan ook niet; )
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paardachtigen
maar nu gaan we offtopicmaylotje schreef:Dit is de mijne vn de afgelopen week hij was gister al af maar plaats vandaag de foto.
Ik heb er ongeveer 20 minuten over gedaan met een referentie foto.
[ Afbeelding ]
Helaas draait tinypic de foto's elke keer.![]()
Edit: dilemma op tinypic staat ie gedraait maar nu ik hem plaats staat ie ineens goed.
wat een leuk zacht neusje!
mag ik een tip geven voor de scanner? Ik weet niet of het bij de jouwe ook zo werkt, maar wanneer ik bij mijn scanner de bijbehorende software installeer en gebruik, dan heb ik ook wat meer opties die ik aan of uit kan zetten. Mijn scanner zet altijd automatisch de optie 'contrast' aan, waardoor kleuren veel harder worden (zoals denk ik ook het geval bij jouw tekening?) Dit kan je handmatig uit zetten in de scanner software, dan hoef je niet na te bewerken.
ondanks dat er geen kleur in zit geeft het de tekening toch iets warms.

Ik vind je afbeeldingen van gister allemaal erg leuk. Zo verschillend qua stijl maar stuk voor stuk zijn ze tof.

)
Ook heel mooi gedaan. Knap allemaal 

.
). Ik ben vandaag van mijn paard gevallen en mijn ribben doen even flink zeer, dus het gaat waarschijnlijk niet veel meer dan een schets worden
maar ik zal morgen ook weer wat uploaden

mooi oogje!
Maar ja, je kan niet alles hebben 

Dus nog een poging gedaan wat anders op papier te krijgen.
heb m wel eens beter op papier gehad
) en ik wilde vooral oefenen met het inkleuren en de manen e.d. Vandaar dat ik de buitenste "lijnen" gewoon van de foto heb overgetrokken.
, gaat het alweer wat beter? Ribben kunnen zo gemeen pijn doen...