Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mira283 schreef:Hoihoi eerste project van mij is klaar een mini konijntje. Foto's komen eraan. Wie heeft nog een leuk idee?
Mira283 schreef:Ik ben zelf meer van de beestjes eigenlijk. Maar het eendje word mijn volgende project. Hoe hebben jullie het haken geleerd? Ik van mijn oma toen ik een jaar of 10 was dat is nu alweer 11 jaar geleden
cobiie schreef:Patpen, mooie etui voor je haakspullen. Op hobbyoutlet.nl hadden ze toevallig pas een filmpje + werkbeschrijving om een dergelijke etui te maken (ook voor breipennen).
patpen schreef:cobiie schreef:Patpen, mooie etui voor je haakspullen. Op hobbyoutlet.nl hadden ze toevallig pas een filmpje + werkbeschrijving om een dergelijke etui te maken (ook voor breipennen).
Dit etui is gemaakt mbv een techniek voor quilten. Er zit een speciale verharding in. Eigenlijk is het materiaal bedoeld om een "tablet keeper" te maken maar ik heb er dus een extra strook stof ingemaakt waar de haaknaalden apart ingestoken kunnen worden. Rechts zit nu een schaar en links zitten de stopnaalden.
In Nederland is het schaars te koop dit specifieke systeem heb ik gemerkt. Daarom heb ik het uit Amerika laten komen.
BloemBloem schreef:Ja ik snap je. Ik kreeg het alleen weer in mijn bol dat ik graag paars wilde gebruiken dus nu ben ik aan al mijn grannys nog een toer aan het toevoegen hahaha. Jammer dat ik met mijn telefoon geen foto op bokt krijg....