Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:die van paintworks worden die ook echt zo zoals op de afbeelding op internet.. ?
Dallista schreef:Is voor klanten die in hun mailbestand staan, maar ik stuur hem wel effe via PM aan je door, denk niet dat je er enig probleem mee hebt als je het invoert. (Gewoon bestelling in je basket plaatsen, bij het uitchecken heb je dan een hokje waar je die code kan invoeren.)
XxLiEsJuHhxX schreef:Dalista hoe kan je zien of ze die speciale dingen hebben.. ? ze zien er echt prachtig uit..!!!
joke165 schreef:Helemaal gelukt! Ben heel benieuwd! Shipping duurt 7-21 dagen en de prijsindicatie met korting was idd euro 19,54. Thanks voor de code.
XxLiEsJuHhxX schreef:Sorry ik ben niet zo heel erg uhmm bekent met al die bestellings dingen.. Ik heb er 2 uitgezocht en die wil ik dan gaan bestellen. Maar hoe dan verder.. ?
XxLiEsJuHhxX schreef:http://www.eksuccessbrands.com/paintwor ... _91399.htm
Daar..En dan gewoon op buy now klikken neem ik aan.. ?
Nerwen schreef:Wauw, wat zijn die Paintworks dingen mooi zeg! Ik was al heel tevreden over Schipper, maar deze zijn nog mooier
Ook leuk van die verschillende technieken, maakt het een stuk levensechter
Dallista schreef:Nerwen schreef:Wauw, wat zijn die Paintworks dingen mooi zeg! Ik was al heel tevreden over Schipper, maar deze zijn nog mooier
Ook leuk van die verschillende technieken, maakt het een stuk levensechter
Het geeft inderdaad wel een extra 'touch' aan zo'n plaatje, en ook een beetje het gevoel dat je toch net iets meer doet dan alleen maar simpel vakjes inkleuren.![]()
Die technieken staan wel allemaal heel goed vermeld op de bijgevoegde chart, dus het is niet zo dat je aan je lot wordt overgelaten. Ze kauwen je voor op welke plekken je precies wat moet doen.
Ik heb nog nooit een Schipper gemaakt. Ik vind hun stijl wel heel mooi, erg 'life-like', maar de plaatjes spreken me helaas wat minder aan (die ene met dat teckeltje wel, maar die is niet echt gedetaillerd, en die tong... yuck). Ik denk dat ze echt onwijs mooie paardenschilderijen zouden kunnen maken (dus niet die vier kleintjes, al zijn die wel schattig), of eentje in de stijl van die Taj Mahal, maar dan een Japanse shinto shrine of zo, daar heb ik nou eenmaal meer mee... Ik blijf stilletjes hopen dat zoiets ooit nog komt.