kellyloet schreef:ja ik vind dat een super fijne site, en de service is heel goed.
ik had eerst zon opzetstukje kwijt, en toen hebbe ze me zomaar een nieuwe toegestuurd.
heel erg fijne site
Ik heb daar gisteren besteld maar het viel me allemaal wel wat tegen, de prijzen op de site zijn excl. btw en dat verwacht je eigenlijk niet. Je moet eerst bestellen en dan krijg je pas een mail met de verzendkosten, 1,78 voor 200 steentjes en 3 velletjes transferpapier, dat is naar mijn idee meer als de daadwerkelijke portokosten. Dan moet je het over maken naar een ING rekening wat weer extra lang duurt. Ik ben benieuwd wanneer het verstuurd wordt.
Ik heb die letters toch maar niet besteld. Ik ga eerst proberen om steentjes in die van ons te zetten.[/quote]
oke dat vond ik inderdaad ook wat lastig dat je de verzendkosten pas zo laat weet, fijn dat ik weet dat die zo duur zijn dan kan ik er rekening mee houden..
trouwens in brouwhuis zit er ook een mevrouw die hotfix spullen verkoopt, dit is heel erg handig voor mij is in de buurt van helmond dus lekker dichtbij en kun je de kleurtjes enzo ook goed zien[/quote]
Oh mooi zo, da's niet zo ver voor mij, kan je mij het adres even pb'en??