Dank je wel. Neusgat zit er wel hoor, maar die zitten recht van voren en je ziet de zijkant van het hoofd. Ik denk dat hij nu ook net uitademt waardoor je alleen de neusvleugels ziet en geen gat.
Jij ook bedankt Denise! Ik hoop dat hij nog een beetje op Junky lijkt met al die kleurtjes.
Zo Daisyree, echt schitterend! Voorbeen is aan de bovenkant wel wat te dik denk ik, de voorste lijn misschien iets verder naar achteren zetten? Ik vind je kleurgebruik echter prachtig en volgens mij is hij verder goed anatomisch correct .
Dank je Rinske, ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Ik heb daar zoveel mee geruzied. Correct of niet, ik wil aan dat voorbeen niet meer prutsen, door de lichtval vond ik het niet makkelijk om te zien en ik vind het wel best. Misschien dat ik de toekomst nog eens denk van hé dat moet anders, maar daar heb ik niet echt de moed meer voor. In elk geval bedankt voor het meedenken.
LeonieL
Geplaatst: 23-07-10 18:10
Ik denk dat ik nog wel ga proberen alles wat gedetailleerder te krijgen.. maar het blijft lastig.. wie herkent het paard? (Ja. ik weet wel wie de eigenaar is , maar ben gewoon benieuwd )
Heel mooi Daisyree, vind het wel meevallen hoor van dat hij wegvalt in de achtergrond, de manen zetten hem wel weer wat af. Zand heb je echt goed gedaan!
Daisyree: Ik geloof nietr dat ik hoef te zeggen wat ik ervan vind In één woord WAUW! Janique : Mooi ! Al vind ik de kont erg groot. weet niet waarom.. ookal zal het waarschijnlijk wel gewoon kloppen..
janique
Geplaatst: 23-07-10 18:18
Hihi juist lekkere amerikaanse appie billen Komt misschien ook omdat ze zo 'wit' zijn, maar voor mijn gevoel klopt het zo
LoveLoes
Geplaatst: 23-07-10 18:18
@janique: Echt super mooi! Vind het halster ook super mooi gelukt! De kont valt wel erg op maar vind hem niet echt te groot ofzo..
Wendy15
Geplaatst: 23-07-10 18:19
Gaaf issie geworden janique!!
Achhh, die dikke billen, das iets met perspectief enzo
Gaaf Janique , dat is gewoon echt mijn paardje wat je daar neergezet hebt!!!! En ja, die billen , dat heeft ze nou eenmaal!! http://www.mijnalbum.nl/Album=TU6ZJFWN Zo waren haar billen als veulen
_Bitje_
Geplaatst: 23-07-10 21:55
leonie: das linda van kimenlinda Ze staat bij mij op stal en ik herken haar meteen, super sprekend
prachtig janique , heel gaaf geworden zeg
casperzot: oeh ben benieuwd naar het eindresultaat
Flits__
Geplaatst: 24-07-10 00:07
Tijdje geleden een aantal foto's opgeslagen. Aangezien ik gisteren van mijn zus wat pastelkrijt heb gekregen ben ik gelijk maar eens aan de slag gegaan. Gosh, dat viel me toch enorm tegen hahaha. Maargoed, oefening baart kunst natuurlijk. Ogen vind ik moeilijk, schaduwen etc. kan ook een stuk beter, meer kleur en de manen tja Het is de eerste keer, dus moest echt even wennen
Tips, kritiek, commentaar Alles mag haha, leer ik alleen maar van
Nouja, het is het paard van casperzot. (Foto staat op pag. 14 in aanvraag topic)
edit; Het stukje wit bij de onderlip had ook een stuk lichter gemogen Nouja als ik zo kijk zie ik nog veel meer verbeteringen hahaha
Wat leuk dat je Ricky natekent! Als tip zou ik geven; De neus iets minder lang.
kurida1
Geplaatst: 24-07-10 11:22
@annebellover ziet er goed uit voor een eerste pastel (ga zo ook aan mijn eerste beginnen) vind het alleen wel zonde dat je dat hals niet heb getekend zo lijkt het net of die manen zweven ik stoor me daar wat aan. maar veder toppie
kurida1
Geplaatst: 24-07-10 12:57
ik ben begonnen met mijn eerste pastel tekening ik heb alleen nog maar een schets maar ik zou graag willen weten of jullie nog fouten zien voor ik met de pastel aan de slag ga het geheel het hoofd
is op A3 aquarel papier
edit: de manen en staart doe ik pas als ik zeker weet dat de verhoudingen goed zijn
Het rechtervoorbeen (Bovenkant) is ook wat dun. De bovenste schetslijn mag iets omhoog. De hoeven kunnen iets groter.
Even je verder helpen.
kurida1
Geplaatst: 25-07-10 17:23
ahh ik zie het maar ik wacht nog even met verdergaan omdat ik aan het sparen ben voor derwents colorsoft dus het duurt nog even misschien dat ik alvast met een achtergrond ga beginnen
Zirkonia
Geplaatst: 26-07-10 00:28
Zie dat hier ook schetsen/opzetten geplaatst mogen worden. Bij deze eentje van mij. Ook dit is het paard van D_Desteny. Ik heb meer dan een jaar niet getekend. En daar komt nu nog bij dat deze foto niet vanuit een goede hoek is genomen waardoor de verhoudingen nogal vertekenen. Dat de aftekeningen nog niet kloppen ben ik me van bewust Heb dit in ong 25 minuten opgezet.
LeonieL
Geplaatst: 26-07-10 11:06
Ik ben nu bezig met drie tekeningen. Met éen van die tekeningen ben ik net weer opnieuw begonnen. Het wou allemaal niet lukken. Maar ik vond het paard, en de schets zo leuk dat ik toch maar weer begonnen ben. beter als de vorige die ik gepost heb? Liefs.