En hier is de mijne: Hij is in doorsnee iets kleiner dan volgens het patroon zou moeten (ik zit rond de 29 cm, dat zou 30,5 moeten zijn), maar hij ligt gewoon vlak, dus ik ga 'm niet uithalen. Nu op naar deel 2!
Wow, ziet er super uit zeg! Ik heb gister de eerste drie rijen van deel 2 gedaan, maar toen begon hij bij mij een beetje te lubberen. Heb ze toen uitgehaald en na wat tips op de FB pagina de meeloopdraad ietsje strak getrokken na te hebben gehaakt met de vorige kleur. Nu weer rij 3 van deel 2 aan het doen en het ziet er een stuk beter uit.
Kiimm_
Geplaatst: 17-10-19 21:43
Ik vind het heerlijk haken Ik heb week 2 nu bijna klaar.
Mijn garen voor de 2e zou van de week al binnen komen. Echter was de bestelling vertraagd en was er vandaag niemand thuis toen het bezorgd werd Nu komt het morgen binnen als het goed is..
Sani
Geplaatst: 17-10-19 22:50
Door alle foto's van de scheepjes CAL wil ik hem ook hebben.
Ik ben een heel eind met de voorkant van mijn trui! Is een patroon van Drops gehaakt met Drops Sky.
Kiimm_
Geplaatst: 18-10-19 21:54
Week 2 van mijn eerste rozeta deken is af. Nu verder aan mijn tweede
Nerwen
Geplaatst: 20-10-19 16:17
Ik ben ook net klaar met deel 2! Hij wordt bij mij wel echt serieus kleiner dan dat ie volgens het patroon zou moeten zijn 51 cm ipv 58 Scheelt wel qua garen iig!
Karlijn, dat kussen is leuk zeg! Tof idee om eens wat restjes op te maken!
Jasmijn, je deken is he-le-maal geweldig! Wow wat is die tof.
Ik loop een beetje achter met de CAL, mijn schouder doet me toch pijn van het haken, ben er net voor bij de fysio geweest. Blijkbaar is haken in combi met whiplash niet ideaal, ook al is de whiplash al 7 weken oud en dacht ik dat het beter ging. Nu af en toe een rondje haken en dan weer weg leggen. Hopen dat ik snel iets meer kan doen!
Ja, wat wil je weten, dan kunnen we vast helpen zodat het bij een volgende nachtdienst wel lukt
Blue_flower
Geplaatst: 26-10-19 12:18
Uiteindelijk na een tijd naar het ontwerp gestaard te hebben, bedacht ik mij 1,5 uur voor einde dienst hoe het moest...
Ik liep vast bij de toer waar je simpelweg even het grote geheel dubbel moest vouwen waardoor je maan zich opsplitst in de 2 delen / rondes die uiteindelijk de punten worden
Nerwen
Geplaatst: 26-10-19 13:05
Soms heb je dat Goed dat je er uit bent!
Mijn priegelproject (12 cm) voor tussendoor: Er moet nog een vleugel bij, ze moeten nog aan het lijf vast en her en der nog wat finishing touches.... En mogelijk doe ik de horens nog overnieuw in een andere (zachtere) kleur.
Veel die de cal aan het doen zijn. Vond m zelf niet zo mooi, maar nu ik er zo veel voor bij zie komen vind ik m steeds mooier worden, haha.
Is ie leuk om te maken? Wil binnenkort toch ook eens een deken gaan haken, weet alleen nog niet welke... In ieder geval een afwisselende.
Die draak is gaaf!!
Maar het is weer koud, donker en gewoon winter, dus hier ook weer het haken op gepakt. Bezig met een schaapje knutselen, heb m ondertussen al 50x gemaakt.