Vraag me alleen een dingetje af: bij haken met zwart garen heb ik altijd veel moeite om de steken van elkaar te onderscheiden. Hebben jullie daar nooit problemen mee?
Iemand ervaring met macramé? Ik wil dit heel graag leren. Ik zag een plantenhanger die ik voor mijn moeder wil maken
__Sannne
Geplaatst: 08-09-19 16:29
Kiimm_ schreef:
Iemand ervaring met macramé? Ik wil dit heel graag leren. Ik zag een plantenhanger die ik voor mijn moeder wil maken
Ja ik. Het is echt super makkelijk. Je hoeft maar 3 a 4 soorten knopen te leren en je kan ontzettend veel maken. Je hebt alleen wel ontzettend veel goed touw nodig ervoor, waardoor ik het zelf een beetje te prijzig vind om vaak te doen. Zelf heb ik deze gemaakt aan de hand van een patroon van hoooked.
Naast wat kraamcadeautjes die af zijn maar nog niet weggegeven ben ik nu bezig met een dromenvanger voor mijn schoonmoeder. Patroon deels van wolplein, deels eigen invulling.
Ik sluit me bij je aan Lisette. Over de slak heb ik 3 maanden gedaan omdat ik hem steeds aan de kant gooide. Ik erger me aan die oneindige ronde toeren en het in elkaar zetten