[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 12:49

Citaat:
Wanneer je zelf werk plaatst wordt het zeer op prijs gesteld als je ook je mening/taxatie over de andere werken geeft. Het geeft niet als je niet kunt taxeren, alleen al een mening wordt heel erg op prijs gesteld

Zie beginpost

Het lijkt mij voor de hand liggend dat hiermee taxatie van meerdere werken bedoeld wordt. Ik denk dat er anders gedacht moet gaan worden aan een minimaal aantal te taxeren werken voor je een eigen werk mag plaatsen? 1 pagina is in sommige gevallen niet geheel 'eerlijk' omdat er op de ene pagina meer staan dan op een andere?

Ik moet eerlijk bekennen dus dat ik me kan aansluiten bij de opmerkingen van JoSav, is ook 1 van de redenen dat zelfs ik nauwelijks nog taxeer. Voorheen kon ik zeggen dat ik echt ieder stuk getaxeerd had en ook ik laat het nu versloffen...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:02

Minimaal de laatste 10 voorgaande werken taxeren voordat je plaatst?

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:29

Lijkt mij ook een goed idee JoSav ea., minimaal 10 andere werken taxeren voor je zelf weer wat "mag" plaatsen. (Zelfde als Lontje, steeds minder actief hier).

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:38

nja, hier dan taxaties gewoon omdat ik het leuk vind om te kijken en niet om zelf te kunnen posten Tong uitsteken

welshjesgek: 0
leuke kleuren maar verhoudingen zijn er niet.
loizy: 10
ik vind het juist wel leuk eigenlijk dat ze zo "simpel" zijn. Geeft een speciaal effect wat ik persoonlijk juist wel mooi vind.
Rinske: 40/50
erg mooi gemaakt kan er alleen verder weinig over zeggen wan het is absoluut niet mijn smaak Bloos De techniek is echter wel heel mooi dus t kan zeker wat opleveren.
saskiakefie: 5
maak m groter en gedetailleerder en besteed er iets meer tijd aan en hij is zeker wat waard Ja
_ster_ : 25
erg mooi getekend, alleen geen groot formaat dus ook neit zo veel waard.
Khirshanta: 10/15
Jammer dat de fotos zo donker zijn
xxlietjuhxx: 5
commentaar geef je zelf al.
kimfinders: 10
erg mooi helaas klopt de mond niet in het schilderij, had die ook gepast was het erg mooi geweest.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:34

vanaf paag 29.

astridjhu: Heel netjes nagetekend, maar vind het jammer dat het nog niet echt je eigen is! Probeer lekker je eigen stijl / draai te vinden! €20

_Jennifer_: Hoofdstel zou wat strakker/netter mogen, vind het geheel nu net wat te krasserig. €30,-

_Lucy_:Netjes maar haar en ogen vind ik wat minder, dit vind ik in je tweede tekening een stuk beter. Overigens vind ik 20 euro voor een grafiet tekening een mooi start bedrag en zeker niet te laag. Er moet nog wel afname zijn he Knipoog €30

Sexy_back: Wat ga jij vooruit zeg! Jammer van deze uitsnijding, had er dan nog een poot of wat wildere manen bij gemaakt. €40 voor zover ik de tekening kan beoordelen.

highwaykid. : ja prachtig gewoon €100,-

Welshjesgek: Jammer van het neusje en van het simpele kleurgebruik: €20,-

Annetje: Vind hem prachtig Lachen €200 +

Nevony: Deze vind ik qua verhouding weer wat minder dan dat ik van je gewend ben, maar je inkleurwerk vind ik erg prettig om naar te kijken €20,-

Sprietlover: Even oefenen nog!

Astridjhu: Mag wat gewaagder! maar je gaat goed! €30

Jennifer: €50

Josav: Stuk voor stuk geweldige werken. En laat ik deze echt de mooiste vinden €300+

Welshjesgek: Even oefenen op de verhoudingen nog!

Loizy: Ik vind ze wat strak omlijnt, hierdoor missen ze veel diepte nog even oefenen!

Rinske_: Vind hem gaaf! €200,-

Saskialiefie: je bent goed op weg! nog even naar de verhoudingen kijken

Ster: Prachtige illustratie €150,-

Khirshanta: €20,-

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:40

Zo, ik ga ook maar weer een taxeren. Vanaf pagina 26, veel! Bloos!

Pagina 26

Andante: Je hebt een lekker losse stijl! Erg mooi! €40,-
_Malu_: Ik vind je foto's wel erg slecht. Bloos Van wat ik kan zien, €25,-.
Astridjhu: Leuk gedaan, je gebruikt je kleuren goed! €40,-
MlieZ88: Wat zitten er veel details in! Wow! €150,-
_Malu_: Leuk, het tuig. De verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen. €30,-
Wendy15: Hij is leuk geworden Wen! Ja De uitdrukking is goed gelukt. €75,-
_Malu_: Leuke kleuren zitten erin. €30,-
Fiffill: Haha, hij is leuk geworden! Niet echt iets wat ik aan de muur zou hangen. Nagelbijten / Gniffelen €50,-
_Malu: Ze zijn alledrie leuk geworden, maar zorg toch voor iets betere foto's! €35,-
Colorado: Je gaat voor uit Isa! Mooi schaduwen! €25,-

Pagina 27

Highwaykind: Hij is prachtig geworden, origineel kleurgebruik! Ik kon meteen zien wie het was. Lachen €100,-
Rooslovertje: Jij gaat ook vooruit Muur! Lekker vachtje! €25,-
Edelweis1: Lekkere dynamiek! Mooi. Ja €50,-
Edelweis1: De verhoudingen kloppen niet helemaal en de hals had je nog wat dekkender mogen kleuren. €35,-

Pagina 28

o_mariska_o: Leuk geworden, je gebruikt de kleuren goed. €35,-
Cyntje: Lekker fel is-ie! €45,-
Janique: Deze vind ik prachtig! Wow! €175,-
Lunas: Wat een mooie details! Het oog had wat donkerder gemogen denk ik. €75,-

Pagina 29

Astridjhu: Lekker werkje, je wordt steeds beter! €35,-
Utan: Je foto doet het niet meer.
_Jennifer: Hij is prachtig, wat heb je die maantop mooi gedaan! €65,-
_lucy_: Jammer dat ze een beetje scheel kijkt, de haren hadden wat minder krasserig gemogen. €50,-
Sexy_back: Heel mooi gedaan. Lachen €60,-
Highwaykind: Ik ben fan van jou! Je bent echt goed bezig! €120,-
Welshjesgek: Er mag meer schaduw en detail in. €15,-
Annetje: Heel mooi, al vind ik het oog wat leeg en de schaduwen bij de kaak en de hals wat te hard. €100,-

Pagina 30:

Nevony: De verhoudingen zijn er nog niet, maar je gaat zeker vooruit! Lachen €30,-
Sprietlover: Er mag veel meer contrast in, het oog leeft niet en het geheel is wat vlekkerig. €10,-
_lucy_: Je details en schaduwen zijn zeker goed! Lachen €60,-
Astridjhu: Leuk gedaan, maar de schaduwen zijn wat te hard. €40,-
_Jennifer_: Leuk gedaan! €40,-
JoSav: Oei, jouw werken durf ik echt niet te taxeren. Nagelbijten / Gniffelen Je techniek is wel echt heel goed! €250/300,-

Pagina 31:

Welshjesgek: Leuke kleuren. €10,-
Loizy: Ik vind het jammer dat je de lijnen zo duidelijk maakt. En probeer vooral niet af te raffelen! Leg dan eerst de tekening even weg en ga dan weer verder als je weer zin hebt. Lachen €15,-
Rinske: Ik vind hem heel erg leuk! €100,-
Sakiakefie: €10,-
_SteR_ Prachtig gedaan! €40,-
Khirshanta: Leuk, er zitten mooie details in! €35,- voor het hondje en €45,- voor de paarden.
XxLietjuhxX: Er mag veel meer contrast in, het haar spring er nu veel te veel uit. €15,-
Kimfinders: Leuk, maar het oog is te groot en het geheel is wat slordig. €30,-

Goed, een heel werk, maar ik ben weer bij.
Inmiddels heb ik zelf ook weer een tekening gemaakt. Lachen

Grafiet op A4. Lachen

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:28

Evelijn: Je weet hoe mooi ik hem vind. Echt een erg mooie illustratie voor in een kinderboek ofzo! €50,-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:15

Evelijn: ik dacht al, die heb ik toch gezien? waarschijnlijk in een topic van jou ofzo. Erg mooi, 50 euro ook denk ik

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:48

@Evelijn; ik zou er ook zo'n 50/60 euro voor geven. Erg mooi.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:49

ahum Bloos allereerst sorry ook ik heb al eeuwen niet meer getaxeerd.... te meer ook omdat het topic een tijdje stil viel....

maar nu ga ik dus eens even de schade inhalen, en ik zal me best doen dat ik voortaan sneller weer taxeer... (heb het een beetje erg druk gehad, sorry mensen)

dusssss:
vanaf..

pagina 27

edelweis: mooi gedaan Lachen ! hoofdje is iets aan de kleine kant, en het "merkje" met je naam is die er via de computer bijgezet of is die er opgeschildert, want dat zou ik persoonlijk minder vinden... € 80/100

edelweis: deze vind ik minder goed gelukt, oogt een beetje grof getekend. € 30 ??

mariska: paard is wat uit verhouding. gewoon oefenen dan lukt dat vanzelf!! ook ik heb moeite met de verhoudingen hoor Lachen
zou er nog even niks voor vragen

cyntje: leuk! ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier zie ik automatisch een beetje mager paard voor me (als ik de rest van het paard erbij fantaseer) heel stom, weet gewoon niet waarom Nagelbijten / Gniffelen
€ 50/60

janique: super mooi! € 100,-

lunas: mooi! jammer dat hoe meer je naar rechts kijkt hoe lichter en hoe minder detail erin zit € 60,-

astridjhu: ik heb niks met bloemen, maar knap hoe je de details erin krijgt en de diepte in de blaadjes. € 40 ??

utan sorry foto doet het niet meer

jennifer mooi! echt heerlijk om naar te kijken, blauw zit in het echt niet in oogje schrijf je dus dat maakt het er beter op, want nu valt dat blauw heel erg op... € 70

lucy jessica alba, moest wel even kijken voordat ik haar herkende, maar je haalt haar er zeker uit! € 60

toen kwam ikzelf Haha!

hwk super gaaf! € 100/150

welshjesgek jammer dat er zo weinig detail in zit, vind hem nu een beetje kaal € 30

annetje leuk paardje, alleen bij de kaak erg hard gebruik van de schaduw, hierdoor lijkt de kaak een beetje erg dik € 50,-

nevony paard is wat uit verhouding, vooral de neus lijkt scheef.
€ 30

sprietlover ik zou nog even dooroefenen, dit is nog niet veel waard eigenlijk

lucy is dit een bekend iemand (ik herken er niemand uit Clown )
€ 50,- ?

astridjhu leuk, mooie contrast en kleurgebruik, had iets meer detail gemogen. persoonlijk had ik ander papier genomen, dat geeft een mooier effect denk ik € 40

jennifer 1.leuk, alleen hoofdje lijkt wat smal € 30
2. leuke positie € 40,-

josav geen idee wat je hiervoor kan vragen, maar gezien je thee met snot erin Tong uitsteken gok ik boven de 150/200 euries Haha!

welshjesgek leuk kleuren gebruik! maar ik zou hier nog even niks voor vragen

loizy probeer niet teveel te omlijnen, dat komt de tekeningen niet ten goede en het lijkt alsof je veegt op je tekeningen, zou ik niet doen, dan wordt het vaak vlekkerig. nog even niks voor vragen.

rinske deze is pas orgineel zeg!! Haha! leuk gedaan, alleen paard kijkt een beetje angstig? € 70

saskiakefieziet er al leuk uit, maar probeer meer detail en wat schaduwen erin te verwerken, maarje bent al goed op weg!! € 30

ster sorry geen idee wat je hier voor kan vragen...

khirshanta leuk, maar zijn de oren van een teckel zoveel lichter van kleur dan zn kop?? kan zijn bij deze hoor, so correct me if i'm wrong Haha!
€ 50
2. &3. & 4. leuk, mooie verhoudingen en netjes getekent € 30 (wat zijn de afmetingen) maar denk aan de kwaliteit van de foto's, als die beter waren is de taxatie misschien ook beter....

lietjuh hoofd lijkt een beetje raar gevormd en idd kloppen de ogen en neus en mond niet helemaal... € 20

kimfinders oog lijkt wat aan de hoge kant te zitten, en is ook wat aan de grote kant, hou hier rekening mee Lachen
€ 20

evelijn mooi! € 70

zo hehe ik geloof dat ik weer bij ben, zal mn best doen om vaker te taxeren!

hoefnagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 22:17

Josav: Bedankt voor de uitleg, ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier ook wel mee eens ben.
Rest: Bedankt voor de taxaties!

Ik zal nu even wat taxeren, zodat ik niet weer zoveel achter kom te lopen Tong uitsteken

Kimfinders: De verhoudingen (o.a. het oog) kloppen niet helemaal, en ook het geheel oogt wat slordig. Verder leuk gedaan. € 20,-

Evelijn_: Heel mooi gedaan! Ik kan geen commentaar bedenken. € 50,- (minstens)

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 00:33

hihi nogmaals ik ben niet goed in taxeren, maar ik probeer het toch weer even:

Rinske: 80,- heel mooi gedaan! hele leuke stijl en op een mooi groot formaat. de neusgaten vind ik een beetje raar..? ik weet alleen niet waarom.. zitten die niet omgekeerd? dus dat het 'puntje' naar onder zit ipv naar boven? naja heel knap gemaakt!

Saskiakefie: 5,- leuk gedaan, maar ik zou het zelf zegmaar niet zo snel kopen. (wegens het materiaal enzo) maar wel een leuke tekening.

_Ster_: 40,- ik hou zelf niet zo van dit soort tekeningen, maarja ieder zn eigen smaak Knipoog . ik vind het wel echt heel knap getekend!

khirshanta: 1. 20,- het linkeroog (voor ons) vind ik echt heel mooi gedaan! die glans! in het andere oog zie ik dat niet zo goed maar dat ligt waarschijnlijk aan de foto Tong uitsteken ook vind ik dat het onderaan nog niet echt af lijkt. in de ''snor'' is het helemaal wit. (of het is weggevallen door de flits)

2. 50,- deze tekening vind ik echt heel mooi! vooral het linker paard. het rechterpaard lijk een beetje een smalle neus ofzo te hebben? maar volgens mij staat het hoofd ook gewoon op de foto in een aparte positie. verder zou ik hier natuurlijk ook meer voor geven omdat er 2 paarden zijn.

Lianne_tV : 10,- leuke tekening. alleen de haren zijn een beetje strengetjes zegmaar.

kimfinders: 15,- leuk schilderij, maar volgens mij is het oog wat te groot.

Evelijn_ : 65,- super! kan er geen kritiek op geven Knipoog

dat was het al weer Haha!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:06

Het is maar een richtlijn en grotendeels een mening en je kuint zelf beslissen hoeveel waarde je aan mijn taxatie hecht Knipoog

Komtie:

pag. 28

o_mariska_o
Geld, geld! 15,- euro
Volgende keer zou ik iets meer detail in de neus en in het halster doen.

Cyntje
Geld, geld! 30,- euro
Erg mooi, maar de oranje kleur overheerst wel een beetje erg.

janique
Geld, geld! 90,- euro
Hartstikke mooi schilderij!

SDE
Geld, geld! Zeker wel 50,- euro
Heel mooi gedetailleerde tekening.

pag. 29

astridjhu
Geld, geld! 20,- euro
Mooie licht donker verschillen

_Jennifer_
Geld, geld! 30,- euro

_lucy_
Geld, geld! 20,- euro
Wel mooi en hij lijkt ook wel, maar hij mist nog een beetje het hét zeg maar.

highwaykind
Geld, geld! Minstens 100,- euro
Wouw heel mooi, hij kijkt echt heel erg attent en het geheel is mooi zacht en gedetailleerd.

Annetje
Geld, geld! 20,- euro
Wat leuk, het is net zo'n grieks beeld ofzo Tong uitsteken Leuke stijl heb je!

pag. 30

sprietlover
Nog even verder oefenen

_lucy_
Geld, geld! 50,- euro
Echt herkenbaar, haar heb je mooi weergegeven.

astridjhu
Geld, geld! 20 - 25,- euro
Mooie kleurverschillen, maar de hals vind ik nog wel een beetje vlak.

_Jennifer_
Geld, geld! Beide rond de 30,- euro
Mooie tekeningen, maar je ziet het papier er heel erg door en dat doet wel afbreuk vind ik.

JoSav
Ik vind het moeilijk om een exacte taxatie voor jouw schilderijen te geven. Ze zijn gemaakt in een heel andere stijl dan de meeste hier en dat vind ik echt heel leuk Lachen

pag. 31

welshjesgek
Hier zou ik nog geen geld voor over hebben
Wel heel mooi gewerkt met verschillende kleuren, maar anatomisch klopt het geheel nog niet helemaal.

Loizy
Geld, geld! 10,- euro

Rinske
Geld, geld! Zeker 60,- euro
Erg mooi, fijn om naar te kijken door de warme kleuren, spreekt me erg aan!

Saskiakefie
Geld, geld! 15,- euro
Nog een beetje weinig details, maar ziet er al goed uit Ja

_SteR_
Geld, geld! 30,- euro
Wat een bijzonder (mooi) werkje!

khirshanta
paarden:
Geld, geld! 25,- euro

kimfinders
Geld, geld! 30,- euro
Het grove in je schilderij vind ik erg mooi!

pag. 32

Evelijn_
Geld, geld! 60,- euro
Volgens mij heb ik het je al heel vaak gezegd, maar ik vind hem echt super mooi! Mooi licht donker verschill ook.

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:49

Wat super zeg! al die taxaties!
Ik zal straks ook even mijn bijdrage doen.. (+ een nieuw tekening)

hoefnagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:20

@ Nevony & Janique: Jullie zijn de mijne vergeten Bloos

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:58

Waar ik was gebleven:

astridjhu: Ik denk dat hij in het echt mooier is hè? Het paard is wat perfect, wat bol, een paard is niet zo perfect rond overal.. Je hebt wel mooie structuur aangebracht! €30,-
_Jennifer_: Erg mooi! €70,-
JoSav: Deze vind ik erg lastig om te taxeren. Dit omdat het iets totaal anders is als wat ik zelf maak.. Maar weet zeker dat je hem voor €100/150,- kunt verkopen, beide!
welshjesgek: Blijven oefenen.
Loizy: Het zijn net kleurplaten ofzo.. Lijnstructuur is mooi! Maar voor een gewone tekening te hard, geen schaduwen enz. 1e: €10,- en de 2e zou ik niet verkopen, €5,-
Rinske: Ik denk eigenlijk wel een paar honderd euro, hoeveel precies durf ik niet te zeggen, maar zeker boven de €100,-
saskiakefie: Blijven oefenen.
_SteR_: Erg mooi, veel details. Prachtig.. €40,-
khirshanta: mooi gedaan, de foto’s zijn slecht dus het kan heel goed zijn dat ik er echt enorm langs zit maar ik denk toch rond de €40,- (per dier)
Lianne_tV: Blijven oefenen.
kimfinders: Voor de liefhebbers (het is een grove stijl) €50,-
Evelijn_: Prachtig!!! €80,-

Afbeelding
30x40cm op Canson tekenpapier (225g) Met grafiet..

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 14:22

Lianne_tV schreef:
@ Nevony & Janique: Jullie zijn de mijne vergeten Bloos

Dit omdat ik de foto niet zo goed vind en daarom bang ben om helemaal verkeerd te taxeren, omdat je het niet goed kunt zien, sorry.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:15

Evelijn:

Wauw. Echt prachtig. Zerkerweten 50 euro.

Je gebruikt de juiste tonen, op de juiste plaatsen, en dat is heel knap!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:21

Afbeelding

vulpotlood op A5

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:33

Nevony: Ik vind hem opzich wel mooi, alleen de verhoudingen kloppen niet helemaal: Het hoofd lijkt erg lang/dun
de hals lijkt ook dun en is 'áfgebroken.' Het oog vind ik er niet zo mooi uitkomen. toch heeft ie wat: 30 euri. Knipoog

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:44

Nevony: ik vind het heel mooi gedaan, zeker dat het ook wat ruwer getekend is, maar ik vind het wel een beetje jammer dat het oog wat groot lijkt, en de mond niet zo 'plastisch' lijkt. Een beetje, tja, niet vlak, maar naar mijn smaak zou er meer diepte in mogen zitten. Ik zou er ongeveer 15 euro voor geven.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 23:54

saskiakefie: Ik denk iets van 7,50 euro, mis nog wat schaduw onder de fjord, en jammer dat het in een blok is getekend, niet op los papier. Ik vind je schaduwen op zich wel heel goed Lachen .

_SteR_: Mooi! Toch wel 40 à 50 euro, je stijl spreekt me aan, vooral de haren heb je goed gedaan vind ik Lachen .

khirshanta: De hond lijkt nog niet af, ik mis wat kleur en schaduw op de neus en oren. Ik zeg zo 10 euro, maar als je hem verder uitwerkt toch wel 20 euro.
Voor de 2e zeg ik 60 euro, die vind ik heel mooi. Alleen namen onder tekeningen storen mij persoonlijk altijd een beetje Bloos .

Lianne_tV: ik denk zo'n 10 tot 15 euro. De verhoudingen lijken me nog niet helemaal te kloppen, en ik mis wat plasticiteit, vind het gezicht wat vlak.

kimfinders: Ik denk zo'n 35 euro, het oog klopt niet helemaal (de vorm is niet juist), en ik mis toch wat details m.b.t. kleur en schaduwen.

Evelijn_: prachtig! Zeker 50 euro, héél veel lieve uitstraling heb je vast weten te leggen, ook de schaduwen zijn fijn om naar te kijken Lachen .

_lucy_: mooie uitsnede heb je gepakt, het achterste oog lijkt qua perpectief niet helemaal te kloppen met de hoek van de mond, maar verder vind ik hem erg fijn Lachen . Ik zeg zo'n 30 euro.

Nevony: Het oog lijkt niet helemaal te kloppen, dat is wat te groot. Ook had ik de hals liever iets minder abrupt afgekapt willen zien, dat kijkt wat prettiger. 15 à 20 euro.

Mijn laatste werk, acrylverf op linnen, 70 x 90 cm. Nageschilderd van een foto van tinker Mira.

Afbeelding

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 14:16

Rinske: Wauw die is prachtig! Alleen lijkt het hoofd wat dik, ik bedoel vanaf zijn neus lijkt erg breed. 50 euro zeker,

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 13:34

De breedte van de neus klopt precies, ik heb het namelijk met een raster opgezet. Het paard is aan het gapen trouwens Lachen .

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 12:13

Ik taxeer weer even bij. Lachen

_Lucy_: Mooi, je gaat vooruit! De haren zien er goed uit! €40,-
Nevony: Leuk gedaan Veer, jammer van de verhoudingen en het krasserige. €15,-
Rinske: Prachtig! Het is erg mooi om te zien hoe je die kleuren erin verwerkt. €120,-

Edit: Ho, vergeet ik bijna mijn eigen tekening. Clown

Afbeelding

Grafiet op A4, ongeveer 15 tot 20 uur werk.