Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Lekker stuk weer. Die Wouter heeft ook ff een afslag gemist. Ik weet niet waarom maar ik dacht dat wouter veel meer van Nina haar leeftijd was, oeps.
Suzanne F. schreef:Ik wist ook niet dat Wouter zo oud was.
Citaat:En dat was exact waarom ik op een bepaald moment ‘moest kiezen’. Misschien had ik Tom ook niet moeten vertellen dat Wouter ooit smoorverliefd op me was. Kleine inschattingsfout. Wouter werd vanaf toen gecategoriseerd als vieze oude man. Het was hem of Wouter.
Two is a relationship, three is a crowd. Prinses Diana had immers ook gezien hoe dat eindigde.
Citaat:Wouter ploft op de bank en zet mijn televisie aan. Alsof hij hier woont. Wat, laten we eerlijk zijn, ook wel een beetje waar is als iemand je sleutel heeft. Hij lijkt een beetje op James Bond (de Pierce Brosnan-versie), maar dan in Temu-uitvoering: slungelig, houterig. En mét een Brabants accent. Wat in theorie charmant zou kunnen zijn, maar in de praktijk toch niet helemaal geschikt is voor een zwoel gefluisterd ‘Shaken, not stirred.’
Meer: ‘Goesting in ‘n bakske koffie?’
Maar goed, hij is mijn beste vriend.
Tenminste, dat is de officiële titel.
De onofficiële versie is iets minder eenduidig.
zorro schreef:Maar deze Wouter was er in het Prem verhaal toch ook al? Ik wist wel dat hij een stuk ouder was alleen ik heb hem op een of andere manier tot homo vriend gemaakt..?
prompter schreef:Sommige wel Prem volgers hebben zelfs beeld
mellamoshan schreef:Nah wist dus ook niet dat Wouter zou oud was.
Maar we waren er intussen achter dat Nina wat naïef was, maar als een kerel, zeker met zo’n leeftijdsverschil, zoveel interesse in je heeft. Dan mag dat wel vriendschappelijk lijken, maar dan weet je toch dat er meer achter zit en hou je hem toch aan het lijntje. Het moest een keer breken, maar ergens vind ik het toch een beetje sneu voor Wouter.
Sorry Nina, fictie/non fictie.![]()
Overigens weer een heerlijk Tom waardig einde dit stukje…
Gnome schreef:Hoe kom je überhaupt tot een vriendschap met iemand die zoveel ouder is. Kan me daar echt niks bij voorstellen haha.
Gnome schreef:Hoe kom je überhaupt tot een vriendschap met iemand die zoveel ouder is. Kan me daar echt niks bij voorstellen haha.
Suzanne F. schreef:Gnome schreef:Hoe kom je überhaupt tot een vriendschap met iemand die zoveel ouder is. Kan me daar echt niks bij voorstellen haha.
Ik ook niet. Nou ja is niet helemaal waar want ik ben goed bevriend met een vrouw die veel ouder is, bijna mijn moeders leeftijd. Maar man kan ik me niks bij voorstellen eigenlijk.
Poeh die ring had ik toch echt wel verkocht denk ik hoor. Dan maar slechte karmapunten.
EvaC schreef:Gnome schreef:Hoe kom je überhaupt tot een vriendschap met iemand die zoveel ouder is. Kan me daar echt niks bij voorstellen haha.
Er zijn wel veel levensfases waarin een groot leeftijdsverschil weinig uitmaakt hoor. Mijn vriend en ik zijn beiden 38, maar hebben een aantal vrienden die tegen de 60 aanlopen. Omdat onze levens vrij gelijk zijn merk je weinig tot niets van het leeftijdsverschil.
Ik heb dit jaar een vriendin leren kennen en zij is 21, daarin merk je wel echt verschil. Je merkt bv dat ik uit veel meer levenservaring kan putten, wat confronterend ismaar ook dat ik meer te besteden heb dan zij. Andersom heeft zij meer paardenkennis en leer ik weer veel van haar. Voor haar leeftijd is ze erg volwassen en dat trekt dingen dan weer een beetje gelijk.
Dus ja, vriendschap kan ik me wel goed voorstellen. Ik had alleen ook niet verwacht dat Wouter die leeftijd al had. Eerder een beetje gelijk met Nina.
Kaitlyn schreef:Wordt alles nog een keer in een tijdlijn gebundeld?
Ik weet niet waarom ik het vraag, want dan ben ik zeker weten een paar avonden tot ergens in de nacht aan het lezen (en ik moet echt eens op tijd naar bed).
Gnome schreef:Oude mannen fetish vlag
Gnome schreef:Wat een sad stuk zeg. En wat een naar stel natte kranten heb je in je leven gehad. Die zich waarschijnlijk niet eens beseffen wat ze zeggen en wat dat doet.