Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Mooie werken komen voorbij.
. Of ja, twee stenen begin van de maand. Ik ben momenteel into meubels bekleden.
. Mooie dingen komen voorbij. Hier bezig met een tekenopdracht paard en een tekenopdracht kinderportretjes (moeilijk!), verder nog wat geschilderd, vnl. landschappen, niks spannends eigenlijk. Het is te druk op t werk en gebeurd veel dus gewoon weinig tijd. 

planten en paarden roze en groene tinten. Ik heb al heel wat ideeën maar echt lastig zo buiten m'n normale stijl
eva1969 schreef:En ik maar denken dat jullie niets meer deden. Mooie dingen komen voorbij. Hier bezig met een tekenopdracht paard en een tekenopdracht kinderportretjes (moeilijk!), verder nog wat geschilderd, vnl. landschappen, niks spannends eigenlijk. Het is te druk op t werk en gebeurd veel dus gewoon weinig tijd.
Klinkt leuk San meubels bekleden!
. 
Hierbij een paar werkjes van de afgelopen tijd:

Ik vind het zelf erg mooi. 
. 
Erg mooie werken komen er weer voorbij, heel divers! 

Ik blijf het grappig vinden dat er hier gesproken wordt van 'mijn stijl' en ik zelf altijd vond dat ik geen stijl had 
_San87_ schreef:Wat gaaf, die lino-druk op het boek
De rest van je werk is ook mooi, lekker divers.
Ik zou misschien een fundraising willen doen met de Warmste week voor de zorgboerderij waar ik naar toe ging en opteer snedes te maken en deze o.a. te drukken op totebags.