Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymor schreef:Die drugs en dat mes weg gooien kan ze nog wel eens in de problemen brengen. Ik geloof dat ik dat niet had gedurfd. Ik zou dat denk ik mee hebben genomen. Hoe dom het ook is!
Poekkie schreef:Ymor schreef:Die drugs en dat mes weg gooien kan ze nog wel eens in de problemen brengen. Ik geloof dat ik dat niet had gedurfd. Ik zou dat denk ik mee hebben genomen. Hoe dom het ook is!
Waarom? Ze kan het bezit ervan immers nooit uitleggen. En het mes is geen moordwapen, naar ik begreep had Jeff niemand effectief ermee gesneden (bloed dat er op hangt is van hem?)
Ymor schreef:Poekkie schreef:[quote="Ymor"
Die drugs en dat mes weg gooien kan ze nog wel eens in de problemen brengen. Ik geloof dat ik dat niet had gedurfd. Ik zou dat denk ik mee hebben genomen. Hoe dom het ook is!
[/quote
Waarom? Ze kan het bezit ervan immers nooit uitleggen. En het mes is geen moordwapen, naar ik begreep had Jeff niemand effectief ermee gesneden (bloed dat er op hangt is van hem?)
Eerst jat ze de camera en nu gooit ze de drugs weg! Als er vingerafdrukken op staan en hij is bekend in het systeem heeft hij een probleem. Plus dat hij verslaafd is. En je weet nog steeds niet of het wel helemaal zuiver is wat hij doet en zegt.