[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Speirs

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 00:27

Wooow dat gaf ik niet verwacht, wat spannend!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 05:19

zo ik was gisteravond begonnen met lezen en kon niet stoppen.. bijna te laat op werk erdoor :') nu bijgelezen.. spannend!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 07:40

Wat een spanning

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 10:49

Oh oliebol blij dat ik al sliep had geen oog meer dicht gedaan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:16

Jeff lijkt niets door te hebben, hij scheurt gewoon door..
Inmiddels zie ik, dat de twee donkere auto's steeds dichterbij komen.

"We moeten de politie bellen!", gil ik.

"Nee hoor," zegt Jeff " dan vinden ze mijn drugs en het mes, geen goed idee"...

Wat nu? Ik zie ook druppels bloed op de broek van Jeff lopen.

Helaas kan ik niet goed zien waar de wond zit en hoe ernstig deze is. De paniek van de achtervolging zit mij in de keel en ik heb geen idee waar we heen rijden.

Voor Jurgen en de man met het litteken is het gemakkelijk ons te volgen, er loopt maar één weg, door de bergen heen. Hun auto's zijn veel sneller dan die van ons.

Dan zie ik dat Jeff een beetje flauw begint te worden. "Waar is het ziekenhuis gil ik", maar Jeff geeft geen antwoord. Jeff stopt met gas geven en we eindigen voor het bord Fribourg. Dit moet een stadje zijn.

"Jeff, gil ik," zet de auto aan en ga op mijn plek zitten, ik ga proberen te rijden!"

Met zijn laatste krachten doet Jeff wat ik zeg, ik ga op zijn plek zitten en geef een dot gas. De auto loeit maar komt niet echt hard verder. "Koppeling links!", hoor ik heel zachtjes uit Jeff komen, terwijl hij de pook pakt. Ik druk op links met mijn voet en Jeff zet de auto in een betere stand.

Dan kan ik meerdere wegen in. Ik zie dat de zwarte auto bijna op die van ons zit inmiddels. Mijn handen trillen en zijn rood van Jeff zijn bloed. Het gas heb ik goed gevonden, de auto gilt enorm en ik doe vast iets fout.

Ik zie wel op een bordje Universitätsklinikum staan, maar vraag mij af of dit geen medische school is. Toch besluit ik de borden te volgen. Beter iets dan niets.

"Je gaat nu de politie bellen!", schreeuw ik naar Jeff, maar hij geeft geen antwoord. De twee auto's zitten nu achter ons maar kunnen gelukkig niet inhalen vanwege de drukte.

Het stoplicht gaat op rood voor ons maar ik scheur door, daar er een voetganger komt krijg ik wat ruimte, ik besluit de eerste straat in te gaan en dan weer naar links omdat ik dan weer op de goede weg uitkom, maar wel hoop, de auto's af te schudden.

Dan zie ik een ziekenhuis! Via een weg waar je niet in mag zet ik de auto pal voor de eerste hulp neer, midden op het pad en ik trek Jeff de auto uit. "Help!" gil ik en er komen mensen aangerend. Jeff zit onder het bloed en reageert bijna niet meer op wat ik zeg.

Ik besluit geen moment te twijfelen en Jeff hier achter te laten voordat de zwarte auto's komen en de auto weer zien. Ik duw Jeff gewoon, de handen van een paar mensen in.

Gelukkig staat de auto aan en kan ik nog wegrijden. Links van mij zie ik het mes liggen wat Jeff gebruikt had om de man met het litteken weg te jagen. Deze zit ook onder het bloed. Wat deed Jeff ookalweer met die pook?

Ik snap er niets van, dan maar in de loeistand..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:19

OMG.....

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:21

WHUUUUTTTTT

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:23

OMG wordt steeds spannender :):)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:24

Fleur is van bescheiden timide meisje ineens rockchick *\o/*

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:26

Arme auto :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:28

Poekkie schreef:
Arme auto :')

dat wordt een nieuwe versnellingsbak idd ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 12:51

Ik rijdt al loeiende,dwars door de winkelstraat heen, in een auto waar drugs en een mes in ligt...
Volgens mij mogen hier geen auto's komen.

Het bloederige stuur, kan mensen ook op gaan vallen. Gelukkig zie ik geen spoor van de zwarte auto's. Toch slaat de paniek mij toe.

Geen idee waar ik heen kan, ik weet niet hoe ons Hotel heet, en veel verder rijden, lijkt mij ook geen goed idee. De herrie van de auto maakt dat mensen naar mij kijken. Als ik nu door de politie gezien wordt, heb ik een probleem.

Dan zie ik een soort park met een vrij rustige parkeerplaats. Nergens zie ik de auto van Jurgen of de man met het litteken, dus besluit ik de auto hier neer te zetten.

Eerst maar even het stuur schoonmaken. Zo ongezien mogelijk dep ik mijn vest in het water van een sloot. Echt fris is het niet, zolang het bloed maar weg is.

Dan wikkel ik het mes in de vest en stop deze in een plaatselijke vuilnisbak. Vervolgens spit ik de hele auto door, op zoek naar drugs.

Onder de matten en achterin vind ik verschillende pakjes. Ook deze gooi ik gewikkeld in een zak die ik vind in de vuilnisbak. Zo, dit voeld beter..

Nu de auto stil staat, weet ik niet meer hoe ik deze aan moet krijgen. Ik besluit maar gewoon te zitten en de sleutel om te draaien. De auto maakt geluid maar hij slaat niet aan. Misschien moet ik die koppeling maar pakken waar Jeff het over had.
Helaas werkt dat ook niet. En als ik nou de pook erbij pak?

Dan besluit ik alles tegelijk met mijn voeten in te drukken, terwijl ik de sleutel omdraai. Op één of andere manier krijg ik de auto toch nog aan! Nu een dot gas erbij. Balen! De auto komt niet vooruit! Ik merk dat ik geïrriteerd raak en sta op het punt in huilen uit te barsten. De angst nu gevonden te worden is zo inmens groot.

Heb ik nou ook iets met die pook gedaan?

Ik hoor mijn vader nog zeggen:

"Je kunt beter voor je rijbewijs gaan i.p.v voor een paard."

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:05

Zo spannennnnnnnd!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:10

Oooh spannend! Goed geschreven, ik kan me de paniek levendig inbeelden!

(Hup fleur, loop toch terug naar dat ziekenhuis, weg van die auto :o )

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:11

Die drugs en dat mes weg gooien kan ze nog wel eens in de problemen brengen. Ik geloof dat ik dat niet had gedurfd. Ik zou dat denk ik mee hebben genomen. Hoe dom het ook is!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:13

Ymor schreef:
Die drugs en dat mes weg gooien kan ze nog wel eens in de problemen brengen. Ik geloof dat ik dat niet had gedurfd. Ik zou dat denk ik mee hebben genomen. Hoe dom het ook is!

Waarom? Ze kan het bezit ervan immers nooit uitleggen. En het mes is geen moordwapen, naar ik begreep had Jeff niemand effectief ermee gesneden (bloed dat er op hangt is van hem?)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:21

Oehh iemand gaan problemen krijgen met Jeff, ze heeft zijn drugs weggegooid :oo

Kan hier ook een film van gemaakt worden? :))

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:46

Ik ga ook helemaal op in het verhaal en stel me dat dan voor! :D

Nu is het wel heel spannend!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:47

Poekkie schreef:
Ymor schreef:

Waarom? Ze kan het bezit ervan immers nooit uitleggen. En het mes is geen moordwapen, naar ik begreep had Jeff niemand effectief ermee gesneden (bloed dat er op hangt is van hem?)

Eerst jat ze de camera en nu gooit ze de drugs weg! Als er vingerafdrukken op staan en hij is bekend in het systeem heeft hij een probleem. Plus dat hij verslaafd is. En je weet nog steeds niet of het wel helemaal zuiver is wat hij doet en zegt.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:50

ach hij is al neergeschoten, hoeveel erger kan het nog voor Jeff?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:52

Jaaa zou leuk zijn een film

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:54

01San schreef:

Of een serie! Net als white lines, dan kunnen we er langer van genieten dan met 1 film. :D

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:55

Momo94 schreef:
01San schreef:

Of een serie! Net als white lines, dan kunnen we er langer van genieten dan met 1 film. :D

Oooh neee.... dan zijn er vast nog veel meer cliffhangers en ik slaap nu al niet meer :')

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 13:58

Ymor schreef:
Poekkie schreef:
[quote="Ymor"
[/quote

Eerst jat ze de camera en nu gooit ze de drugs weg! Als er vingerafdrukken op staan en hij is bekend in het systeem heeft hij een probleem. Plus dat hij verslaafd is. En je weet nog steeds niet of het wel helemaal zuiver is wat hij doet en zegt.

Mmm... ik weet het niet. Denk dat ik toch liever niet gevonden zou worden in een auto vol drugs en een bebloed mes. Als er vingerafdrukken op dat mes staan is er toch nog geen probleem, want dit mes is helemaal geen bewijsstuk voor een misdaad (als in moord etc.) Toch?

Die drugs, tsja, geen idee wat ik moet denken. Jeff zal dat vast niet zo leuk vinden. De bende zelf is toch al boos, die drugs zal het verschil niet maken.

Bizar eigelijk hoever ze gaan voor een camera. Ik bedoel, de politie zou nooit niets kunnen met enkele seksfilmpjes van meerderjarigen. En ik hoop dat Claire toch zo slim was om eerdere beelden al op haar pc te zetten.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 14:38

En toch denk ik dat streep/Fleur uiteindelijk liever achter de kassa in de supermarkt had blijven zitten en zich af had zitten blijven vragen wie die jongen eigenlijk was _O-