[ART] Bullet Journal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 17:36

Zou inderdaad we kunnen maar ik probeer het in eentje te houden. Moet gewoon niet zo hebberig zijn :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 17:39

Als je twijfelt of je pennen allemaal gaan passen in een etui dan is een make-up tasje misschien nog handig :j die zijn vaak ook in een wat grotere versie te krijgen, daar past meer in dan in een etui :)

Dit is mijn verzameling, per bakje gesorteerd op type en de markers op kleurfamilie
Afbeelding

Elk element is los, dat was voor mij een must omdat ik niet altijd achter mijn bureau wil zitten. Makkelijk verplaatsbaar allemaal, in de woonkamer op de bank, in de tuin... even een pennebakje mee en klaar.
Afbeelding

Dit zal voor de meeste mensen hele dikke overkill zijn :D maar ik heb een tic met pennen, dus tja :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 17:44

Wauw <3

Ik heb al een andere oplossing voor de dvd tik :P

EDIT: ik ga alleen op schrijven welke ik heb. Ik ben online aan het zoeken, maar het staat slecht op internet welke er zijn en welke niet.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:09

Telpeva, die vierkante stiften, zijn die van de Action? Hoe bevallen die?

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:24

Dat ziet er zo leuk uit telpeva! En handig ook :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:40

Die markers in de 6 bakken linksonder zijn inderdaad die van de action, of ze fijn zijn hangt af wat je er mee wilt maken en waarop. Vergeleken met andere markers op alcoholbasis zijn ze imo minder goed van kwaliteit, maar daar is de prijs ook naar :) ik heb ze als aanvulling op de kleuren die ik al heb, dat scheelt een hoop geld.

Voor gebruik in een bujo zijn ze imo ongeschikt, het zit in de aard van dit type marker om flink te bloeden en door te drukken, en het papier in je bujo (of notitieboek) kan daar niet zo goed tegen. Ik gebruik ze zelf alleen op markerpapier :)

Bedankt voor de leuke reacties :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 19:02

Telpeva schreef:
Die markers in de 6 bakken linksonder zijn inderdaad die van de action, of ze fijn zijn hangt af wat je er mee wilt maken en waarop. Vergeleken met andere markers op alcoholbasis zijn ze imo minder goed van kwaliteit, maar daar is de prijs ook naar :) ik heb ze als aanvulling op de kleuren die ik al heb, dat scheelt een hoop geld.

Voor gebruik in een bujo zijn ze imo ongeschikt, het zit in de aard van dit type marker om flink te bloeden en door te drukken, en het papier in je bujo (of notitieboek) kan daar niet zo goed tegen. Ik gebruik ze zelf alleen op markerpapier :)

Bedankt voor de leuke reacties :D

Daar heb ik ook heel veel van! Drukken echt overal door, zo jammer. Durf het niet te proberen in mijn BuJo, zelfs niet op mijn test pagina :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:33

Ohhh Telpeva! Zo gaaf jouw pennen zo mooi opgeborgen! :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:26

Ik ben van plan om in mijn BuJo ook een trainingslogboek met mijn paard op te nemen. Dat lijkt me supertof om te doen! Hebben jullie iets voor jullie paarden in je BuJo opgenomen?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 12:01

Ik heb juist een speciaal bujo voor mijn paard. Houd trainingen bij, bewaar bonnetjes en dat soort dingen :)
Heb hier toevallig 1 foto:
Afbeelding
Inderdaad wel eentje met lijntjes, maar dat ook omdat ik alle trainingen uitschrijf. :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 12:54

Waar zijn de hokjes aan het eind voor Marieke?

Ik kwam op het idee door het boek van paard en lifestyle. Maar daar zitten heel veel onderdelen in die ik niet zou gebruiken, dus dat vind ik dan weer erg zonde, plus dat het boek 25 euro kost.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 12:56

Afbeelding

Mijn nieuwste pagina! :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:12

Om af te vinken Rena. Wat zijn de onderdelen uit het paard en lifestyle boek?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:15

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:57

Ik hou de gereden km bij van mijn eigen paard. Wel leuk om afstand en tijd bij te houden. Dressuur en wedstrijden doet mijn bijrijdster, dus dat hou ik niet bij.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:04

Eclair98,jij hebt dat notitieboek van de hema hè? Zijn daar ook losse aanvullingen van te koop?
Vraag me nml af of dat evt ook in die van ARC zou passen. Scheelt een hoop met bestellen als ik wat nieuws nodig heb.

Ik heb vandaag nog de grotere schijven voor mijn ARC binnen gekregen en taken bladeren. Die zijn kleiner en vooral smaller dan de andere pagina's. Lijkt me wel handig voor de todo lijstjes en misschien straks voor huiswerk. wil dan kijken of het bevalt huiswerk daarop te schrijven ipv op het agenda deel. Dan heb ik dus al het huiswerk overzichtelijk bij elkaar en niet tussen de afspraken maar wel gewoon bij de juiste week te zien.

Vind de schijven wel wat groot,denk ik, misschien valt het mee als ze erin zitten...

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:10

Ik heb geen losse navullingen zien liggen. Maar zo'n boekje van de hema is 1,25, dus dat valt wel mee.... Ik ga er ook een boekje bijhalen voor de pagina's, ik heb er onderhand zoveel uitgegooid omdat ze lelijk waren :=

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:40

eclair98 schreef:
Ik heb geen losse navullingen zien liggen. Maar zo'n boekje van de hema is 1,25, dus dat valt wel mee.... Ik ga er ook een boekje bijhalen voor de pagina's, ik heb er onderhand zoveel uitgegooid omdat ze lelijk waren :=

Heb je een linkje van dat boekje? Ik ga dan morgen eventjes kijken!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:12

Ik ga even voor je zoeken! Maar ik ben niet zo handig met internet...

Ik zelf ben er wel erg te vrede over, zeker voor dat geld :P

EDIT: Super snel gevonden, ik ben trots op mezelf https://www.hemashop.com/gb/shop/statio ... -(14540874)?size=
En ondertussen zie ik allemaal andere, super leuke notitieboekjes :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:49

Komtie, pff wat een gedoe om deze pagina's vol te krijgen ik heb op deze manier echt veel te veel ruimte die ik nevernooit ergens voor ga gebruiken. De witruimtes heb ik maar opgevuld met doodles... volgende week maak ik hem weer anders wat dit werkt niet.

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:09

Hey leuk Telpeva!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 22:08

eclair98 schreef:
Ik ga even voor je zoeken! Maar ik ben niet zo handig met internet...

Ik zelf ben er wel erg te vrede over, zeker voor dat geld :P

EDIT: Super snel gevonden, ik ben trots op mezelf https://www.hemashop.com/gb/shop/statio ... -(14540874)?size=
En ondertussen zie ik allemaal andere, super leuke notitieboekjes :')

Dank je wel!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:00

Dit zijn dvd's en films die heb;
Afbeelding

En een pagina met een over zich van mijn muisjes. Ben heel erg bang dat ik er eentje vergeet dus voor mij geeft dit een stukje rust. Ik denk ook dat ik er nog een muisje bij teken of fotootjes maar ik heb niet van allemaal een foto :(
Afbeelding

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:01

Heb even door het topic heen geklikt en her en der wat gelezen omdat ik zelf al een tijdje erover denk om ook te beginnen aan een Bullet journal. Nu ik vakantie heb en een agenda/planner nodig heb, dacht ik laat ik het dan gewoon gaan doen!

Ik kom dus vooral inspiratie en ideeen opdoen via dit topic en zal ook wat plaatsen aan foto's.

Dus alvast bedankt voor alle ideeën en het geven van een laatste zetje!

Dit is de mijne met de kleuren die ik terug wil laten komen. Verdere kleuren ed heb ik verder wel maar wil voor de rust en orde toch een paar standaard kleuren hebben en natuurlijk zwart voor lettering ed.
Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:33

Die ziet er mooi uit ilaan!