Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Die markers in de 6 bakken linksonder zijn inderdaad die van de action, of ze fijn zijn hangt af wat je er mee wilt maken en waarop. Vergeleken met andere markers op alcoholbasis zijn ze imo minder goed van kwaliteit, maar daar is de prijs ook naarik heb ze als aanvulling op de kleuren die ik al heb, dat scheelt een hoop geld.
Voor gebruik in een bujo zijn ze imo ongeschikt, het zit in de aard van dit type marker om flink te bloeden en door te drukken, en het papier in je bujo (of notitieboek) kan daar niet zo goed tegen. Ik gebruik ze zelf alleen op markerpapier![]()
Bedankt voor de leuke reacties
eclair98 schreef:Ik heb geen losse navullingen zien liggen. Maar zo'n boekje van de hema is 1,25, dus dat valt wel mee.... Ik ga er ook een boekje bijhalen voor de pagina's, ik heb er onderhand zoveel uitgegooid omdat ze lelijk waren
eclair98 schreef:Ik ga even voor je zoeken! Maar ik ben niet zo handig met internet...
Ik zelf ben er wel erg te vrede over, zeker voor dat geld
EDIT: Super snel gevonden, ik ben trots op mezelf https://www.hemashop.com/gb/shop/statio ... -(14540874)?size=
En ondertussen zie ik allemaal andere, super leuke notitieboekjes