boven de dy zegmaar is de staart XD maar ik kan zelf de benen nieteens meer vinden :p
ja erg hé had ook eerst alle letters in zilver, en dan ss6 ofzo erop zitten, maar komt ons mam aan 'ja paars vindt ik mooier!' dus ik zit zo te kijken 'ehh ja' alles er weer af en paars erop en wat die krantenwijk betreft, ben blij dat ik er van af ben :p kwam anders ook in de knoei met school, en kon minder naar melody, dus dit is beter ;P
Als je geen folie hebt zou ik met een (gekleurd) krijtje je patroon op je ondergrond zetten zodat je strakker kan werken en je van te voren een beetje een beeld krijgt hoe het wordt.
Ik dacht dat het een hele pony was, maar mijn zusje had gelezen dat het alleen de achterkant is haha! :p
Elienee
Geplaatst: 20-10-12 01:44
ik zie 1 been, dat is toch als iets? :p
melody7
Geplaatst: 20-10-12 08:46
ja een been lukt nog wel, die andere is verbrijzelt haha nee een heel paard haal ik er al helemáal niet uit
Paint_Lover
Geplaatst: 20-10-12 11:30
Ik heb ondertussen mn witte springschoenen eens voorzien van hotfix
Hier het voorlopige resultaat: Inmiddels zijn ze voor de 2e maal gewassen en moet ik nog iets verzinnen voor in het vierkantje op de flap, iemand n idee?
en waarom had je de kleur crystal aangehouden? Ik wilde er juist wat meer kleur in hebben dus vandaar deze keuze. Het zijn allemaal crystal AB steentjes dus is wel 1 geheel, nu alleen nog even bedenken wat ik in het midden van de flap ga maken....
leuke spullen zijn er weer gemaakt. Kreeg vandaag op stal leuk commentaar op mn tinker die op mn vest staat. Die staat op de achterkant, op de voorkant ben ik ook nog een paardenhoofd aan t maken. En steentjes zijn al binnengekomen, dus kan weer lekker vooruit.
wat vinden jullie nou de beste site, dus niet al te duur & goeie kwaliteit? ik wil namelijk nu álles gaan bestellen, dus ook applicator, van die plakstokjes, folie enz.
zie idd dat ze een stuk goedkoper zijn. hebben die ook een minimaal bedrag? maar na ff snel kijken, lijkt t wel of ze minder keus hebben. Steentjes komen uit korea, geloof dat dat bij hotfixonline ook t geval is