[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 18:11

Stephzdesign schreef:
Zo jullie mogen mijn website beoordelen. T enige zeg ik er wel bij dat ik een paar dingen nog wil veranderen ( zeg nog ni wat kijken of jullie t zelfde denken ;) ). Hier de website www stephz-design.com
K ben benieuwd

Zelf ook even de laatste paar site beoordelen. Is leuk en houdt het (op sterven na dode, maar toch) topic leuker! Of heb ik er over heen gelezen?

Stephzdesign

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 00:00

Ik zal morgen eens een blik geven op de sites:). Zal k mijn grafische inkijk erop werpen;)

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 15:08

Psies, die hebben we nodig!! :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:31

Yeey het topic leeft weer haha! :D
Ik ben ook bezig aan een nieuwe site alleen de grote verrassing is nog wanneer hij online komt. Die verassing is zelfs zo groot dat ik het zelf niet eens weet :')

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:59

Air schreef:
Ik heb van http://www.bananar.com Dat werkt samen met Flickr. Wil je bij een paardenportfolio dan maak je op Flickr een set met je foto's erin, en kan je op deze site de link invullen. En dan via een iframe intregeren in je site.

Ik word een beetje gek hier :):) heb van alles geprobeerd maar ik krijg de link niet gevonden :(

Afbeelding

Kijk ik nou zo scheel??

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:03

Je moet dat opslaan en dan op je homepagina van flickr op de link ervan klikken :)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:13

Afbeelding

Zoiets?
Maar waar vind je de link?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:15

Rechts zie je Paarden staan, daar op klikken(dus niet op edit set) en als het goed is vind je hem dan in de adresbalk :)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:27

Dank je _/-\o_ alleen nu krijg ik nog steeds niet met bananr goed gggrrrr -:(-tijd om de laptop weg te leggen denk ik

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:06

Stephzdesign schreef:
Zo jullie mogen mijn website beoordelen. T enige zeg ik er wel bij dat ik een paar dingen nog wil veranderen ( zeg nog ni wat kijken of jullie t zelfde denken ;) ). Hier de website www stephz-design.com
K ben benieuwd

Ik bedoel dit echt niet om je af te branden.. maar voor een 'grafisch designer' (en zeggen dat je je grafische inkijk op de rest van de sites gaat gooien) vind ik je website echt heel erg slecht :o Ik vind hem vreselijk basis en heel erg saai qua opbouw en qua kleuren. De site zou mij eerlijk gezegd niet uitnodigen om een site door jou te laten bouwen :n Als je wil laten zien dat je designer bent, maak dan ook een uitdagende website. Iets wat als uitstraling ook 'creativiteit' heeft. Dit zelfde geldt voor mij voor je logo :j

Zoiets vind ik meer bij een grafisch designer passen: http://www.knalrood.nl/ & http://www.blokof.nl/website/
Dit is persoonlijk heel gaaf, maar wel erg moeilijk om te bouwen: http://www.creativebastards.nl/?gclid=C ... eWindow/63

Misschien kun je er wat mee :)

Overigens staat er bij grafisch dit:
Citaat:
Het laatste project is "married couple". Ik heb wel al een foto geplaatst hoe het tot nu toe uitziet.

Het materiaal wat ik voornamelijk gebruik is canvasdoek (dit gaat tot een bepaalde maat), multiplexplaten(alle maten mogelijk onder voorbehoud) en acrylverf. Dit vind ik persoonlijk erg fijn om mee te werken. Verder doe ik dit ook voor opdrachten.

Wilt u hier meer over weten stuur mij dan gerust een email.

Volgens mij gaat dit over je schilderijen, want daar staat iets van een 'Married Couple'.

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:35

Ik heb expres voor basis gekozen omdat ik t meest overzichtelijk vind. En omdat ik t werk wat ik maak beter uit vind komen dan op een drukke site ;).
Verder voor andere mensen kan ik bter ontwerpen dan voor mezelf ;). Ik weet nooit wat ik zelf wil haha. ( dit s ondertussen mijn 5de website, kwa design)
En de teksten moet ik inderdaad nog aanpassen. Dat zag ikinderdaad vandaag ook haha. Dat ik de tekst verkeerd had geplaatst ;).
Verder ben ik alweer bezig met een nieuw ontwerp hihi. Maar komt goed.
Ik zal eens kijken naar de linken die je hebt gepost :). Thanks voor de eerlijkheid.

En voor me logo. Ik wil dit gewoon standaard houden. Niet met teveel tierelantijnen ;). Gewoon lekker basis ;).

De links bekeken. T s inderdaad wel mooi. Maar ze gebruiken flash en dergelijke en da wil ik niet gebruiken. Omdat dit vaak pp diverse pcs moeilijk te zien s :).

En ik ben bezig om uit te zoeken welke viewer ik in mijn Site wíl hebben. Iemand nog ideeën :)?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 09-05-13 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gelieve de edit-knop te gebruiken. :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:51

Ik snap je ideeën er achter, maar het is voor bedrijven in mijn ogen vaak handig om 'transparant' over te komen. Door een zware (donkere) website te maken creëer je het tegenovergestelde effect. Mensen moeten energie krijgen van je site, niet een down of zwaar gevoel krijgen. Dit is wel wat ik op dit moment krijg van jouw site. Die Blokof site is in Wordpress gemaakt, daarmee kun je gemakkelijk mooie site's maken. Hou in gedachten dat jouw site als designer eigenlijk je visitekaartje is. Dus als je zo'n site zoals je nu hebt aanhoudt, zullen mensen denk ik sneller wegklikken omdat (althans mijn) de eerste indruk is van; "Pfoe, sombere en saaie boel. Laat maar zitten."

Misschien een tip, waarom ga je geen template aanpassen? Zo kom je in ieder geval professioneler over en kan je heel gemakkelijk een creatief beeld neerzetten :) (Kijk eens hier anders) En je kunt 1 keer per maand een uitgelicht theme gratis downloaden. Deze maand is het deze voor Joomla.
Laatst bijgewerkt door Mear op 09-05-13 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:53

Ik krijg die links niet open haha. K ben benieuwd ;)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:53

Aangepast ;)

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:54

ik meld me!
Alvast mijn URL: http://www.akshoots.tk
Ben wel bezig met nieuwe inhoud, dus er komen nog wat nieuwe dingen bij!

Even bij de anderen kijken nu :j

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:00

Haha thanks ziet er netjes uit ;). Ik kan hier wel ideen op doen.
Ik heb eigenlijk al een idee. Wat ik wil maar t wil niet helemaal lukken kwa scripten ;) ( ben grafisch maar niet technisch haha)
Idee kort gezegd een verhaalboek. Net zoals mijn tatoos wat een verhaal brengt. Diverse lollypop kleuren en dat t een soort mmm fantasie boek word. Geen idee of je t idee er achter ziet. Maar dit s super lastig om te maken en ben bang dat t te druk word. Dus vndaar.

@Anouk ik kan niks zien op je site :)
Misschien komt t wel doordat k op me tel zit te kijken hihi.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 09-05-13 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gelieve de edit-knop te gebruiken. :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:12

Overigens, weer even ontopic :D

Annoouukie: Je website ziet er fris uit! Mooi dat vele wit zo. Ik zou persoonlijk alleen voor een diepere kleur paars gaan :j

Ik zou het stuk op "Fotoshoots" wel aanpassen qua tekst en zins opbouw. Je tekst komt op mij wat zwaar over, niet echt sympathiek.
Je schrijft:
Citaat:
Een fotoshoot bij AKShoots, verloopt als volgt.
Bij aankomst, verwacht ik het paard volledig getoilleteerd is; ingevlochten manen, schoon tuig etc.

Ik zou hier bijvoorbeeld van maken, omdat het wat vriendelijke over komt:
Wat heb ik van u nodig voor een goed verloop van de fotoshoot?
Om de foto's zo mooi mogelijk te maken, is een goed verzorgd uitziend paard wel van belang. U kunt hierbij denken aan: schoon tuig, volledig getoiletteerd. Ook kan het handig zijn om een extra persoon mee te nemen om de aandacht te trekken van het paard zodat deze mooi actief op de foto staat. Aangezien ik bij u op de locatie zal komen, is het voor mij prettig als u van te voren zelf kunt kijken in de buurt naar mooie plekken bijvoorbeeld: (noteer nog even wat jij graag ziet als mooie plekken) De fotoshoot zal ruim gezien zo'n 2 à 3 uur duren, het is misschien handig om bijvoorbeeld wat water mee te nemen voor het paard.

Wat kunt u van mij verwachten?
Na afloop ga ik zo snel mogelijk (ik zou specifieker zijn met de tijd) met de foto's aan de slag om u zo snel mogelijk wat mooie resultaten van de fotoshoot te kunnen laten zien! Let er wel op dat de foto's die ik naar u toestuur, voorzien zijn van een watermerk. Deze mag u niet verwijderen, maar u mag deze foto's uiteraard wel gewoon gebruiken om op het internet en dergelijke te plaatsen.
(noteer nog even hoeveel foto's ze kunnen verwachten?)

Ik zou als ik jou was overigens bij Prijzen nog vermelden hoe ze en tegen wel tarief ze de andere foto's op groot formaat kunnen bestellen. Er staat ook 30 foto's (indien goed materiaal aanwezig). Dit zou ik niet zo neerzetten, omdat zij jou betalen om goed werk te leveren. Zij mogen daar in tegen er wat voor terug verwachten en dan moet het aan jou zijn om ter plekken te zorgen dat je gewoon aan die 30 foto's komt. ;) Als zij het volle bedrag betalen en jij bedenkt later dat er maar 15 van de 30 zijn gelukt, hoe ga je dat dan oplossen? Daar ga je de klant niet mee tevreden stellen :n. Noteer anders om je in ieder geval wat in te deken +/- voor het aantal foto's :)
Laatst bijgewerkt door Mear op 09-05-13 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:13

Stephzdesign schreef:
Haha thanks ziet er netjes uit ;). Ik kan hier wel ideen op doen.
Ik heb eigenlijk al een idee. Wat ik wil maar t wil niet helemaal lukken kwa scripten ;) ( ben grafisch maar niet technisch haha)
Idee kort gezegd een verhaalboek. Net zoals mijn tatoos wat een verhaal brengt. Diverse lollypop kleuren en dat t een soort mmm fantasie boek word. Geen idee of je t idee er achter ziet. Maar dit s super lastig om te maken en ben bang dat t te druk word. Dus vndaar.

Koop boeken, ga lezen, zoek op Google. Daar kom je veel verder mee ;)

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:18

Hartelijk bedankt Mear! Daar heb ik heel erg veel aan! Dat van de fotoshoot-pagina ben ik helemaal mee eens, deze ben ik ook nog aan het updaten. (Inmiddels al een tijdje oud := )

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:21

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:33

K ben niet van t lezen ik ben van t uitproberen ;). Jou site ga k pas morgen op de pc oordelen. Want op mijn tel ziet t er denk ni zo uit als t moet zijn. Geldt ook voor Anouk. Want wat ik zo heb gezien op mijn tel s t ook niet echt spectaculair ;). Sorry. Nogmaals k vind t eerlijker om mijn pc dit te bekijken hihi.
Laatst bijgewerkt door Stephzdesign op 09-05-13 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:34

Heeele nette sites! Wel een paar puntjes;
Bij 'random' (Van je blogsite), vind ik het een hele lange pagina. Omdat aan de rechterkant, een hele lange 'lijn' als het ware is, van foto's. Misschien de foto's van Pinterest aan de linkerkant doen, gewoon verdelen?
EDIT: Zie trouwens dat dat bij vrijwel iedere pagina's is hihi.
Contactpagina vind ik wat saai, wat leuke foto's erbij zou al een hoop schelen!
Kleurtje brengen in de header is ook wel leuk misschien! Niet teveel, een paar woordjes/symbolen.
De shop the look pagina is nog niet helemaal gevuld zie ik, ik krijg daar binnenkort nog wel eventjes!

Een leuke, frisse site! Ga zo door! +:)+

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 00:06

Ik heb dat lange nu aangepast naar thumbnails voor instagram en pinterest :j Thanks!

Over de kleurtjes op de header en contactpagina: daar heb ik mee geëxperimenteerd, maar het was het toch niet voor mij, het werd me te rommelig. :j

Over de 'Shop the look', daar komen enkel de nieuwe spullen van de webshop op te staan. Dus die zal langzaamaan ook steeds voller worden; maar zal wat minder gevuld zijn dan de rest van de blogcategorieën :D

Thanks in ieder geval!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 11:53

Stephzdesign: ik ga mee met Mear: je website moet je visitekaartje zijn en IS je eerste werk dat goed moet uitkomen. Je kunt overigens ook een rustige site maken die toch niet heel simpel eruit ziet. Met subtiele effecten kun je al veel bereiken. Maar je wilt mensen duidelijk maken dat jij de opdracht die zij willen leuk kunt uitvoeren (neem ik aan.)

Mear: Weet je zeker dat je als afkorting "SM" wilt hebben? :oo Misschien dat SMh tactischer is...

Verder vind ik de site wel professioneel, maar soms heb ik wat moeite met de contrasten: veel dingen hebben weinig contrast (bv de tekst) en andere juist heel veel (zwarte letters op wit in de zijbalk) waardoor het niet altijd duidelijk is wat waarbij hoort.
Ik denk dat eea al geholpen is als je het iets donkerdere randje om de blokjes (bij hover) ook al standaard gebruikt. Geeft gewoon net iets meer structuur en een wat afgewerktere look.

Voor een beetje variatie (maar ik weet niet hoe eenvoudig dat is in het systeem) zou je daar ook wat met kleuraccenten kunnen werken, bv de roze en groene accenten die je hier en daar al hebt.

Het blauwe randje om 'shop the look' past trouwens niet in de stijl, primaire kleuren horen er niet in thuis. Dat zou ik dus aanpassen naar iets anders.

Tot slot zou ik proberen om het lettertype van je logo/header terug te laten komen in de titels van onderdelen. Met googlefonts (weet niet precies hoe het werkt maar dat is vast op te zoeken) is dat tegenwoordig mogelijk, voor moderne browsers in elk geval :)

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:55

Dankjewel voor de eerlijkheid :). ik heb net eventjes alvast de kleuren aangepast van mijn website. Deze kleuren heb ik gekozen omdat ik totaal geen saai persoon ben. Verder ben ik al druk aan het schetsen gegaan voor nieuwe ideeen. Een lekkere frisse start. Mijn bedrijfje gaat namelijk nu wel redelijk lopen en tja wat jullie al zeggen je website is je visitekaartje :). ik ga wel alles in html schrijven ( omdat ik hier bekend mee ben, maar de layout zal veranderd worden) Dus de planning is om tussendoor mijn opdrachten mijn website te verbeteren. Verder zal dit in een paar dagen gebeuren meer omdat ik zoals ik al eerder zei behoorlijk druk aant krijgen ben.

maar goed ik hoor graag meer suggesties van andere mensen :).

@mear: ik vind je site ook niet echt vrolijk en sprekend, maar het is wel gebruiksvriendelijk. Het is goed overzichtelijk voor de klanten. Ik vraag mij af, heb jij deze site zelf gemaakt? zoja kan je mij vertellen hoe je dat gedaan heb met je icoontjes van twitter en facebook? zoiets wilde ik al een tijdje gaan maken maar ging een beetje lastig. Dit is zeker weten javascript? of niet. Ben niet zo bekend met scripten ( ben wel afgestudeerd als grafisch vormgeving maar wat ik al eerder zei technische vind ik lastig ;))