Overigens, weer even ontopic
Annoouukie: Je website ziet er fris uit! Mooi dat vele wit zo. Ik zou persoonlijk alleen voor een diepere kleur paars gaan 
Ik zou het stuk op "Fotoshoots" wel aanpassen qua tekst en zins opbouw. Je tekst komt op mij wat zwaar over, niet echt sympathiek.
Je schrijft:
Citaat:
Een fotoshoot bij AKShoots, verloopt als volgt.
Bij aankomst, verwacht ik het paard volledig getoilleteerd is; ingevlochten manen, schoon tuig etc.
Ik zou hier bijvoorbeeld van maken, omdat het wat vriendelijke over komt:
Wat heb ik van u nodig voor een goed verloop van de fotoshoot?
Om de foto's zo mooi mogelijk te maken, is een goed verzorgd uitziend paard wel van belang. U kunt hierbij denken aan: schoon tuig, volledig getoiletteerd. Ook kan het handig zijn om een extra persoon mee te nemen om de aandacht te trekken van het paard zodat deze mooi actief op de foto staat. Aangezien ik bij u op de locatie zal komen, is het voor mij prettig als u van te voren zelf kunt kijken in de buurt naar mooie plekken bijvoorbeeld: (noteer nog even wat jij graag ziet als mooie plekken) De fotoshoot zal ruim gezien zo'n 2 à 3 uur duren, het is misschien handig om bijvoorbeeld wat water mee te nemen voor het paard.
Wat kunt u van mij verwachten?
Na afloop ga ik zo snel mogelijk (ik zou specifieker zijn met de tijd) met de foto's aan de slag om u zo snel mogelijk wat mooie resultaten van de fotoshoot te kunnen laten zien! Let er wel op dat de foto's die ik naar u toestuur, voorzien zijn van een watermerk. Deze mag u niet verwijderen, maar u mag deze foto's uiteraard wel gewoon gebruiken om op het internet en dergelijke te plaatsen.
(noteer nog even hoeveel foto's ze kunnen verwachten?)
Ik zou als ik jou was overigens bij Prijzen nog vermelden hoe ze en tegen wel tarief ze de andere foto's op groot formaat kunnen bestellen. Er staat ook 30 foto's (indien goed materiaal aanwezig). Dit zou ik niet zo neerzetten, omdat zij jou betalen om goed werk te leveren. Zij mogen daar in tegen er wat voor terug verwachten en dan moet het aan jou zijn om ter plekken te zorgen dat je gewoon aan die 30 foto's komt.
Als zij het volle bedrag betalen en jij bedenkt later dat er maar 15 van de 30 zijn gelukt, hoe ga je dat dan oplossen? Daar ga je de klant niet mee tevreden stellen
. Noteer anders om je in ieder geval wat in te deken +/- voor het aantal foto's
Laatst bijgewerkt door Mear op 09-05-13 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt