[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joke165

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 15:23

xEliesx schreef:
Dit zijn mijn resultaten tot nu toe.

Een oud project (vorig jaar afgerond). Deze is van Ravensburger (40x50)
[ Afbeelding ]

Deze ben ik al een eeuw mee bezig. Wordt mooi maar het schiet nog niet echt op ;-)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 15:46

Ell_en schreef:
Maar ze kosten 11.99 dollar, maar wat is dat in euro's?

Die kleine van $ 11.99 is strikt genomen 9 euro op dit moment, maar het wordt altijd ietsje meer bij betaling met credit card. De dollar staat in elk geval iets lager dan de euro. Ik maak er al jaren dankbaar gebruik van, hehe.

Ik ben een excel overzichtje aan het maken van wat men zou willen, prijzen etc. Ik ga ook opzoeken wat ze op amazon.com kosten, uiteindelijk is het altijd handig om de twee te vergelijken. Kreeg trouwens weer een reclamemail van EKSuccessbrands (Paintworks) in de mail, ze hebben nu een paar dagen 20 % korting op de hele collectie (als je zo'n code via de mail gekregen hebt). Zoals reeds vermeld, die lui hebben eigenlijk altijd wel een of andere korting lopen.

SteffiiY

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 15:52

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:39

Even een kort updeetje:

SteffiiY mother's pride
Ell_en gentle touch
white stallion
joke165 frosty morning horses

De frosty morning horses is momenteel niet op voorraad bij amazon.com. :-( Maar wel bij EKSuccess
(Ik heb hem trouwens zelf thuis, die kon ik bij mijn vorige bestelling niet achterwege laten, wat een plaatje!)

De white stallion is los verkrijgbaar, maar op EKS ook in een combo met de mother's pride, dus dat scheelt bij het bestellen dan weer een paar dollar, *grin*. Wel een kleine waarschuwing van mijn kant: de white stallion is echt heel gedetailleerd; miniscule details, een zeer fijn penseeltje, hele goede ogen en extreem veel geduld zijn absoluut vereist! ;-)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:41

Omdat ik pas net nieuw ben in het schilder wereldje.
Mother's Pride is geen schilderij waarbij je moet mengen toch?
Had laatst een mengseltje gemaakt, maar die vond ik persoonlijk niet zo mooi worden, dus dat is gewoon niet voor mij weggelegd :P

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:49

SteffiiY schreef:
Omdat ik pas net nieuw ben in het schilder wereldje.
Mother's Pride is geen schilderij waarbij je moet mengen toch?

Ik weet het niet zeker, maar zou er maar van uitgaan van wel; ik ben nog geen EKSbrand paintings tegengekomen waarbij je geen kleuren moet mixen.

Bij mixen is het handig te onthouden dat donkerdere kleuren overheersen bij mixen, dus je kan beter proberen bv 1/3 deel donkere kleur en 2/3 deel lichtere. Dat werkt bij mij in elk geval altijd heel goed. :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:51

Ja laatst had ik inderdaad heel veel moeite met het mixen, het lukte me gewoon niet om de juiste kleur te krijgen die op het plaatje aangegeven was.
Hmm.. ik denk er nog even over.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 16:59

Dallista schreef:
loveidefix schreef:
Welke winkel in emmen? Ik woon er super dicht bij, dan rij ik daar liever heen dan iets uit america te halen haha

Ik weet het niet zeker, ik ken Emmen niet goed, maar een beetje googlen brengt me op Alfring, op de Derksstraat. De straat lijkt me wel te kloppen, in mijn herinnering zitten daar allemaal van dat soort 'aparte' winkeltjes. Het was in elk geval een naai / borduurwinkel. Zit in de buurt van de Houtduif, dacht ik.
Ik durf niet te zeggen of het de moeite waard is erheen te gaan, toen ik er was hadden ze er misschien een stuk of vijf, zes, van Paintworks, maar die dame zei toen dat ze ze niet meer kreeg, dus...

ahh oke! ik weet denk ik wel welke winkel je bedoelt :) in die straat zitten idd allemaal vreemde winkeltjes.
Zal er eens even een blik naar binnen werpen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 17:06

Jeej mijn Schipper schilderij is binnen :D kan ik hem voor me schoonouders maken :)!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 17:54

Heerlijk, zo terug van weggeweest. Kerst vieren bij familie is leuk, maar ik zit toch liever te schilderen met de top2000 op de achtergrond, hehehe. Ben met de zee bezig, wat een plaatje, ben echt verliefd op dit schilderij. :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 17:59

Gaaf! Top2000 en schilderen is inderdaad een prima combi :)
Ik hoop dat ik van het weekend wat tijd er voor heb!

joke165

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:13

Dallista schreef:
De frosty morning horses is momenteel niet op voorraad bij amazon.com. :-( Maar wel bij EKSuccess
(Ik heb hem trouwens zelf thuis, die kon ik bij mijn vorige bestelling niet achterwege laten, wat een plaatje!)

Heb je hem ook al geschilderd? Hij lijkt mij ook heel gaaf. Benieuwd waar we gaan bestellen ;-).

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 23:39

Owww ik heb dan ook wel interesse in bestellen, zal eens kijken welke mij gaaf lijkt! :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 08:30

joke165 schreef:
Heb je hem ook al geschilderd? Hij lijkt mij ook heel gaaf. Benieuwd waar we gaan bestellen ;-).

Haha, nee, zo snel ben ik niet, heb de hele batch nog geen twee maanden in huis.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 11:49

Ik heb alleen geen creditcard!
Balen....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:04

Ell_en schreef:
Ik heb alleen geen creditcard!
Balen....

Oeps ik ook niet trouwens ;(
Dan moet ik afhaken helaas.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:48

waar willen jullie gaan bestellen dan wil ik denk ik ook mee bestellen..!! :)

Mijn werkje is af.. :) Net op tijd om droog het cadeupapier in te kunnen gaan. Mijn broer en schoonzus vonden hem heel leuk.. :D :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:12

Ja duh, als je samen iets gaat bestellen heeft maar 1 persoon een cc nodig. :-P
Ik ben best bereid het te regelen, maar dan moet het allemaal wel van tevoren goed geregeld zijn. Ga niet een dozijn paintings bestellen waar ik dan mee kom te zitten omdat iedereen ineens afhaakt of niet betaalt.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:14

XxLiEsJuHhxX schreef:
waar willen jullie gaan bestellen dan wil ik denk ik ook mee bestellen..!! :)

Er is interesse in de paintings van Paintworks. Ik weet nog niet van welke site bestellen het handigst is, www.amazon.com of hun eigen site, http://www.eksuccessbrands.com/paintworks/
Een uiteindelijke bestelling hangt gewoon af van welke het goedkoopst is (inc verzending, inklaring e.d.), maar dat is gewoon niet te bepalen zonder dat ik weet wie wat wil hebben.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:32

Authentic schreef:
Weet iemand een website of winkel waar je (niet al te dure) lijsten kan kopen waar je ze in kan doen, ik heb het Romeinse luipaard van schipper gemaakt en ik wil of de koffie schilderijtjes maken of de olifanten :)

Weet iemand dit? Bij voorkeur 40 x 50 voor een leuk prijsje

joke165

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:48

Dallista schreef:
Ja duh, als je samen iets gaat bestellen heeft maar 1 persoon een cc nodig. :-P
Ik ben best bereid het te regelen, maar dan moet het allemaal wel van tevoren goed geregeld zijn. Ga niet een dozijn paintings bestellen waar ik dan mee kom te zitten omdat iedereen ineens afhaakt of niet betaalt.

Het lijkt me handig dat men vooraf moet betalen. Nu zal dat wellicht niet precies te bepalen zijn ivm dagkoersen van de dollar maar gewoon uitrekenen tegen huidige koers incl verzenden en alles en dan het uiteindelijke eventuele verschill later afrekenen. Dan heb je in elk geval het financieel afgedekt.

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:05

Dat lijkt me inderdaad het meest handige, zodat je financieel gewoon gedekt bent :)

Ik zou heel graag de 'Wise owl' willen :) Die vind ik wel erg mooi! :D En zag ik op beide sites aanwezig haha.
http://paintworks.eksuccessbrands.com/P ... +Kit.aspx#

authentic, iemand anders had een lijst bij de Action gehaald. Wellicht kan je daar kijken? Daar zullen ze ook niet al te duur zijn.

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:20

Wanneer willen jullie bestellen? Ik doe ook graag mee!

Vond wise owl heel mooi, maar ook die arend die over het meer uitkijkt! Dus moet nog even beslissen ;)

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:40

Ik wil ook mee in de bestelronde alleen heb ik zelf geen inkomen dus moet ik het even aan mijn vriend vragen als hij thuis is

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:54