xEliesx schreef:Dit zijn mijn resultaten tot nu toe.
Een oud project (vorig jaar afgerond). Deze is van Ravensburger (40x50)
[ Afbeelding ]
Deze ben ik al een eeuw mee bezig. Wordt mooi maar het schiet nog niet echt op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xEliesx schreef:Dit zijn mijn resultaten tot nu toe.
Een oud project (vorig jaar afgerond). Deze is van Ravensburger (40x50)
[ Afbeelding ]
Ell_en schreef:Maar ze kosten 11.99 dollar, maar wat is dat in euro's?
SteffiiY schreef:Omdat ik pas net nieuw ben in het schilder wereldje.
Mother's Pride is geen schilderij waarbij je moet mengen toch?
Dallista schreef:loveidefix schreef:Welke winkel in emmen? Ik woon er super dicht bij, dan rij ik daar liever heen dan iets uit america te halen haha
Ik weet het niet zeker, ik ken Emmen niet goed, maar een beetje googlen brengt me op Alfring, op de Derksstraat. De straat lijkt me wel te kloppen, in mijn herinnering zitten daar allemaal van dat soort 'aparte' winkeltjes. Het was in elk geval een naai / borduurwinkel. Zit in de buurt van de Houtduif, dacht ik.
Ik durf niet te zeggen of het de moeite waard is erheen te gaan, toen ik er was hadden ze er misschien een stuk of vijf, zes, van Paintworks, maar die dame zei toen dat ze ze niet meer kreeg, dus...
Dallista schreef:De frosty morning horses is momenteel niet op voorraad bij amazon.com. :-( Maar wel bij EKSuccess
(Ik heb hem trouwens zelf thuis, die kon ik bij mijn vorige bestelling niet achterwege laten, wat een plaatje!)
XxLiEsJuHhxX schreef:waar willen jullie gaan bestellen dan wil ik denk ik ook mee bestellen..!!
Dallista schreef:Ja duh, als je samen iets gaat bestellen heeft maar 1 persoon een cc nodig. :-P
Ik ben best bereid het te regelen, maar dan moet het allemaal wel van tevoren goed geregeld zijn. Ga niet een dozijn paintings bestellen waar ik dan mee kom te zitten omdat iedereen ineens afhaakt of niet betaalt.