Hotfix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 12:08

cha_mira schreef:
Horsesfriend: vind je accentkleuren wel bij elkaar passen. Is je cap blauw?
Persoonlijk zou ik dan op je cap maar voor 1 kleur gaan, ik zou dan goud nemen.

Ja, hij is blauw.
Ik wilde ook voor 1 kleur kiezen, maar wist niet welke van die.
Dankje!

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 16:23

Voila een foto van mijn dressuurjas enkel de kraag staat wel op de foto aan de zakken moet ik nog beginnen. :D

Afbeelding

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 17:49

Mooi Chamira!!

Mijn bestelling is zaterdag verzonden, maar vandaag zat het nog niet bij de post en ik kon het gisteren al verwachten... oliebol! Kan niet echt verder met mn oornetje nu wel balen :( :(

Zaterdag heb ik steentjes ingelegd met hotfix steentjes in mn chaps en mn oornetje geblingt. Erg leuk geworden :)

Afbeelding

Afbeelding

YvonneV

Re: Hotfix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:23

mooi, hoe doe je dat inleggen?

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:29

yvonnedv schreef:
Is er iemand bekend met deze site? http://www.stones4all.nl

Hier heb je geen minimum bestedingsbedrag en ze hebben ook voordelige bling letters voor op het hoofdstel, die van ons missen een aantal steentjes

ja ik vind dat een super fijne site, en de service is heel goed.
ik had eerst zon opzetstukje kwijt, en toen hebbe ze me zomaar een nieuwe toegestuurd.
heel erg fijne site

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:40

Ik heb het vandaag gekregen!! :D

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:47

leuk carmen wat ga je allemaal blingen ]

mooie chaps leuk gemaakt

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 20:28

kellyloet schreef:
yvonnedv schreef:
Is er iemand bekend met deze site? http://www.stones4all.nl

Hier heb je geen minimum bestedingsbedrag en ze hebben ook voordelige bling letters voor op het hoofdstel, die van ons missen een aantal steentjes

ik had eerst zon opzetstukje kwijt, en toen hebbe ze me zomaar een nieuwe toegestuurd.
heel erg fijne site

Ik heb daar gisteren besteld maar het viel me allemaal wel wat tegen, de prijzen op de site zijn excl. btw en dat verwacht je eigenlijk niet. Je moet eerst bestellen en dan krijg je pas een mail met de verzendkosten, 1,78 voor 200 steentjes en 3 velletjes transferpapier, dat is naar mijn idee meer als de daadwerkelijke portokosten. Dan moet je het over maken naar een ING rekening wat weer extra lang duurt. Ik ben benieuwd wanneer het verstuurd wordt.

Ik heb die letters toch maar niet besteld. Ik ga eerst proberen om steentjes in die van ons te zetten.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 20:33

heel erg fijne site[/quote]

Ik heb daar gisteren besteld maar het viel me allemaal wel wat tegen, de prijzen op de site zijn excl. btw en dat verwacht je eigenlijk niet. Je moet eerst bestellen en dan krijg je pas een mail met de verzendkosten, 1,78 voor 200 steentjes en 3 velletjes transferpapier, dat is naar mijn idee meer als de daadwerkelijke portokosten. Dan moet je het over maken naar een ING rekening wat weer extra lang duurt. Ik ben benieuwd wanneer het verstuurd wordt.

Ik heb die letters toch maar niet besteld. Ik ga eerst proberen om steentjes in die van ons te zetten.[/quote]

oke dat vond ik inderdaad ook wat lastig dat je de verzendkosten pas zo laat weet, fijn dat ik weet dat die zo duur zijn dan kan ik er rekening mee houden..

trouwens in brouwhuis zit er ook een mevrouw die hotfix spullen verkoopt, dit is heel erg handig voor mij is in de buurt van helmond dus lekker dichtbij en kun je de kleurtjes enzo ook goed zien

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 20:49

Ik heb zondag voor de tweede keer besteld op www.hotfixonline.nl.
Snelle en goede service, niet duur, leuke aanbiedingen, een spaarsysteem met punten en extra kortingen.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 23:03

zo even lekker mijn bandages pimpen

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 10:19

Ik ga eerst mn shirt uitproberen met zo'n paard met mn naam eronder :)
Dan wil ik nog dekjes enz met naam gaan doen :)
Mn zakje met 1000 steentjes is al bijna op met 1 applicatie! :=

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:37

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:54

netjes gemaakt

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 13:22

dankjewel deze zijn gewoon uit de losse hand, ik ga zo mn wedstrijdjasje doen. maar welke kleuren zou ik pakken? ik heb fushia aquamarine en chrystal

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:04

kellyloet schreef:
dankjewel deze zijn gewoon uit de losse hand, ik ga zo mn wedstrijdjasje doen. maar welke kleuren zou ik pakken? ik heb fushia aquamarine en chrystal

Ik vind crystal toch altijd het mooist, neutraal en het blingt het meest. Maar als je iets aan hebt wat ook een kleur heeft is het wel leuk om te matchen. Of een leuk accent een kleurtje! Fuchsia en aquamarine zijn ook mooie kleuren, heel intens :)

Ik heb de steentjes in mijn chaps ingelegd door er een gat in te maken (met zeer veel beleid). Tis een tijdrovend en precies klusje, ben al met al een halfuurtje per steen bezig. Ik maak er met een ding een gaatje in , dan uitsnijden met een vlijmscherp mesje. Absoluut niet uitschieten want dan kun je het wel vergeten ;) En dan steentje erin, op de een of andere manier de steen proberen te verwarmen en dan zittie vast (hij zit al vast als ik hem er goed in klem, warm maken is voor de zekerheid). Lijm er onder doen kan eigenlijk niet, dan wordt de steen heel dof en glimt niet meer. Tis echt pokkewerk maar wel leuk (als je klaar bent haha).

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:06

dankjewel ben nu ook met de chrystal bezig heb ze dr opgelegd en anders word het zo over de top.
ja dat vond ik ook leuke kleuren ja hahha

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:10

kellyloet schreef:
dankjewel ben nu ook met de chrystal bezig heb ze dr opgelegd en anders word het zo over de top.
ja dat vond ik ook leuke kleuren ja hahha

Ik heb ook alle kleuren van de regenboog, zo mooi, maar ik weet ook nooit waar ik het op moet doen. Kom ook iedere keer bij crystal uit :) Succes! Ben benieuwd naar je resultaat :)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:28

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:38

yvonnedv schreef:
kellyloet schreef:

heel erg fijne site

Ik heb die letters toch maar niet besteld. Ik ga eerst proberen om steentjes in die van ons te zetten.

ze zijn binnen *\o/* en al weer op ook -O- *\o/*, gelijk maar weer 500 besteld

Ik heb de naam Bobo gemaakt, nu nog op zoek naar een mooi donkerblauw dekje en dan is de blauwe wedstrijdoutfit compleet.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 20:15

foto? :D

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 23:22

Zal er morgen 1 maken maar ik ben er nog niet tevreden over omdat ik ss16 steentjes te kort had en ik het met alleen ss10 af heb gemaakt en nu vind ik het wat ielig geworden.

dit had het moeten worden
Afbeelding

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:22

Dit is het geworden
Afbeelding

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:24

jeetje zijn dat al 500 stenen :oo

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:52