Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy15 schreef:Inderdaad, leeftijd zegt ook niks, ervaring ook niet altijd. Zijn een aantal erg jonge bokkers die al werkelijk prachtig kunnen tekenen, én die zich blijven ontwikkelen, dat is leuk om te zien.
Toen ik begon was ik heel perfectionistisch en wilde ik dat het exact op de foto leek. Momenteel ben ik juist veel meer aan het uitproberen, 'fouten' maken en aan het zoeken naar een echt eigen stijl, wat mij het beste ligt en bij me past. Wendy15 schreef:Ik ervaar dat juist weer heel andersToen ik begon was ik heel perfectionistisch en wilde ik dat het exact op de foto leek. Momenteel ben ik juist veel meer aan het uitproberen, 'fouten' maken en aan het zoeken naar een echt eigen stijl, wat mij het beste ligt en bij me past.

Het is in het karakter van mijn ezel geschildert
. Ik herkende de pony meteen en niet alleen door de scheve neus. De manen vind ik nog een beetje streperig, misschien kun je dat nog iets meer in lokken indelen. Verder heb ik er alleen maar respect voor, want ik kan zelf de laatste tijd niks meer met de derwents beginnen.
Jammer dat het formaat niet wat groter is. Ik herkende de tekening trouwens wel als een tekening van jou, dus dat is natuurlijk ook nog positief. €60,-
. Als alles wat symmetrischer zou zijn zou het denk ik allemaal nog wat meer 'kloppen', en prettiger kijken. Ik ben uitgegaan van A4 formaat. €20,-
. €30,-
. Je hebt constant goede tekeningen en ook steeds in dezelfde stijl. Dat vind ik erg knap
. Bij mijzelf lukt het de ene keer helemaal niet en de andere keer wel. Knap dat je het hebt aangedurft om het neusbondje er bij te tekenen, die is goed gelukt. €65,-
. Nette tekening! Niet te soft, maar toch netjes. Knap gedaan! €30,-
. Persoonlijk had ik het mooier gevonden als er wat meer details in verwerkt zaten. €20,-
. Dit is mi-teintes papier of niet? Want dan is het misschien een idee om eens te proberen op de andere kant van het papier te gaan tekenen. Daar zit minder structuur en daardoor zie je geen stukjes papier meer erdoorheen. Het is echt heel verschillend tekenen, maar sommigen vinden de gladde kant fijner werken.
bij deze zou ik wel met een wattenstaafje of een klein kwastje het zwarte pastel nog een beetje over de gaatjes verspreiden. Dit stoort mij in iedergeval wel. €25,-
. De voorpluk zou wat minder een plak kunnen zijn en de hals zou ik door laten lopen tot de rand. Ook had ik een andere achtergrond gekozen. In de bles hadden ook nog wat details mogen zitten. Maar de verhoudingen kloppen goed en de overgangen zijn mooi zacht neergezet. €30,-
Wat anders?
. 80 euro
. Materiaal? Afmeting? Op doen of op papier? Graag veel meer info, hier kan ik niks mee. En zelf eerst even taxeren.

.
. Maar heeft ie op de foto dus ook.
! Rinske schreef:Wat een bijzondere wezens, ik zou voor elk 40 euro denken.
De baby heeft inderdaad een vreemd hoofd, ook op de foto en in het echt. Ik moest echt een keer goed knipperen met mijn ogen, dacht dat ie een waterhoofd had. Maar heeft ie op de foto dus ook.
[edit] Howly mowly, doe die prijzen van je schilderijen eens omhoog, je vraagt echt belachelijk weinig joh!
Het blijft lastig, die prijzen

.