voor zij die een uitdaging zien in deze sneeuwfoto's: voor grotere versie/betere kwaliteit: pb!
Channiiiej
Geplaatst: 31-01-11 00:10
Omdat ik een vriendin van mij een mooie tekening van haar paardje wil geven, plaats ik hier een foto! Wie wil van het hoofdje van dit geweldig mooie paardje een tekening maken? Het liefst zonder halster
Ik zou heel graag pb ontvangen als iemand aan deze tekening begint..
Suzanne_J
Geplaatst: 31-01-11 20:29
Misschien nog iemand zin om mijn nieuw paardje te doen
* De eerste foto mag je het halster & halstertouw ook weglaten als je wilt (deze staat even in een link, want die is te groot voor hier te plaatsen) * De tweede foto mag je mij en het halster ook weglaten als dat makkelijker is.
Hier nog eentje, Deano is een jaarling hengstje, sectie A welsh, chestnut splashed white met flaxen mane/tail. zoals wel vaker bij het splash gen voorkomt, heeft hij een gedeeltelijk blauw linker oog, het andere oogje is gewoon bruin.
Iemand zin om deze uitdaging aan te gaan? Ben met haar gestopt wegens omstandigheden met eigenaren, en een aandenken lijkt me wel heel gaaf. Is ook evt. op origineel formaat te krijgen! Ik heb ook andere foto's als deze te lastig is. PB!
Zijn er nog tekenaars specifiek opzoek naar een bepaalde foto? Ik heb best veel foto's van mijn (helemaal zwarte, stoere) pony, zowel standfoto's, al rijfoto's en hoofdfoto's. Allemaal op groot formaat. Als iemand nog iets specifieks zoekt dan bied ik hem graag aan als oefenmateriaal