Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spotless schreef:Lanarte is idd wel eem "A-merk" dus ik denk dat er iets mis is gegaan.Morgen meteen even naar de winkel zou ik zeggen en niet door blijven modderen
magriet schreef:Tja an heb je natuutlijk ook meer nodig. Ik heb ooit een keer te weinig gehad. Toen bleek dat het met enkele draad een half kruisje moest zijn ipv een heel kruisje met 2 draden. Gelukkig geen fout van Lanarte maar eigen fout. Fijn dat het er wel op past anders had je alles uit moeten halen. Had je van de andere keluren dan wel genoeg?
bora schreef:* kom uit meeleesmode*
Ben nu bezig met een foto van mijn paard.
Ben hier 22-12-2010 aan begonnen.
Op 31-12-2010 was ik zover
Helaas geen goede foto
Vandaag ben ik zover
bora schreef:Ik was 5 euro kwijt voor het patroon en 37 cent per strengetje (normaal rond de 1,30 euro per strengetje). Voor de stof weet ik het niet, dit had ik nog liggen.
spotless schreef:Heb trouwens een adresje gevonden waar de DMC maar 0,37 per streng kost (hier in de winkel 1,30! - onbegrijpelijk). Ze hebben geen site maar adverteren wel soms via marktplaats. Ze verkopen ook paketten en stof en ik heb er nu 2x wat besteld en krijg snel en netjes geleverd. E-mail: f.wallen1@chello.nl