Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Leuk om kado te geven die kleine projectjes. 

smelt! Lijkt me wel een eindeloos project!!
Ben met de eerste begonnen en heb nog een paardje voor iemand anders gemaakt. wiebke schreef:Ik heb dit patroon gekocht.. van 39 pagina's lang!
[ [url=m/9Jp8vp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kunt ze ook makkelijk wegleggen zonder te tel kwijt te raken, heerlijk. Ik heb het patroon van Pumpkin the African Flower Pony gekocht, word gewoon helemaal vrolijk van de kleurtjes en zo. 
Ik wilde heel graag zijn sokjes in detail doen, maar omdat ik misschien dan net niet genoeg bruine wol heb, doe ik deze even heel basic. Heb ook geen zwart aan zijn benen omdat ik die overgang in de wol te abrupt vind.
). Ik vind tunesisch heel gaaf, maar geen geschikte naald voor. Smock stitch vind ik ook echt prachtig. 
Janine1990 schreef:Op jullie advies maar begonnen met die blanket stitch... het zal vast niet meteen een perfecte deken worden, maar ik vind het nu al heel erg leuk!

Het heeft recentelijk een tijdje stil gelegen vanwege drukte op werk en verhuizingen, maar waar ik mee bezig ben zijn wat cube animal amigurumi's met het overgebleven garen van de cardigan, en van het garen van de yogasokken ben ik hondjes aan het haken uit 'Edward's Menagerie: Dogs'. Op m'n huidige verlanglijstje staan de Persian Tiles blanket, Havana blanket en Trio blanket, plus wat patronen van Heidi Bears, dus nog genoeg te doen de komende jaren.
Daarnaast brei ik ook zo nu en dan.