[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:10

Heel erg bedankt weer Josav. Ik zal er nog gaan overnadenken Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:53

JoSav: Ik vind jouw werken zo schitterend he! Wow! Kan er gewoon geen commentaar op verzinnen. vooral de tweede spreekt me heel erg aan! zon mooi opletten koppie Haha!

zeker een 150 per tekening voor jou!!

Wat ik graag even kwijt zou willen. Ik erger me een beetje aan mensen, die hier hun tekening neerkwakken, zeggen dat ze later bijtaxeren. En vervolgens niet taxeren.. Ik ga geen namen noemen, maar ik zie soms dus dat mensen er na drie weken nog niks aan hebben gedaan.. Vind dat persoonlijk erg jammer.. Ik weet hoe druk mensen het kunnen hebben, ik zelf ben ook iemand die amper vrije tijd heeft..
Maar aan degene die dit doen, zouden jullie mischien wat sneller willen bijtaxeren? Lachen

Wil geen MierenNeuker zijn hoor Bloos Wilde het even kwijt, dat is alles Bloos

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:49

wat vinden jullie deze?
Afbeelding

de foto is niet zo scherp want ik heb m gemaakt met n nogal slecht fototoestel gemaakt

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:13

Welshjesgek; 5,- vind het niet heel mooi, ga wat meer proberen en oevenen!
Verhoudingen kloppen niet helemaal en de ooraanzet rechts is nergens.

Dan ik ook maar even;
Afbeelding
Getekend met potloot op A4 formaat gewoon print papier.
Iets schuin gefotografeerd, waardoor onderzijde iets groter lijkt maar dat is 't niet.
Het is altijd zo jammer dat het nooit lukt op goed papier en juist altijd lukt op gewoon papier... Vork

Afbeelding
Hetzelfde als hierboven, manen zijn beetje afgeraffeld...

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:33

ik ben niet goed in taxeren, en ik kan zelf niet zo goed tekenen, maar ik zet mijn mening er toch maar even tussen :

welshjesgek: 10,- je hebt al goed met kleur proberen te werken. vooral de hals en manen vind ik mooi. bij de voorpluk lijkt het alleen of de manen recht omhoog staan. de oren lijken me iets te groot, en er is op het hoofd niet echt een 'vacht'. ik denk dat als je nog wat gaat oefenen het er nog beter uit gaat zien.

loizy: 15,- ik weet niet of het gewoon jouw stijl is, maar ik vind het jammer dat de omtrek lijnen zo duidelijk zijn. de verhoudingen lijken voor mij aardig te kloppen, maar volgens mij is de kaak(of wang ofzo) een beetje raar. volgens mij moet die lijn richting de achterkant van het oor lopen. verder lijkt de invulling heel erg geveegd. de hals lijkt een beetje dun? voor de rest vind ik het een hele nette tekening het oog vind ik heel mooi! Pling

edit. ik had niet gezien dat je 2 tekeningen had gemaakt.. Clown sorry!

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:19

aliesjeh schreef:
ik ben niet goed in taxeren, en ik kan zelf niet zo goed tekenen, maar ik zet mijn mening er toch maar even tussen :

welshjesgek: 10,- je hebt al goed met kleur proberen te werken. vooral de hals en manen vind ik mooi. bij de voorpluk lijkt het alleen of de manen recht omhoog staan. de oren lijken me iets te groot, en er is op het hoofd niet echt een 'vacht'. ik denk dat als je nog wat gaat oefenen het er nog beter uit gaat zien.

loizy: 15,- ik weet niet of het gewoon jouw stijl is, maar ik vind het jammer dat de omtrek lijnen zo duidelijk zijn. de verhoudingen lijken voor mij aardig te kloppen, maar volgens mij is de kaak(of wang ofzo) een beetje raar. volgens mij moet die lijn richting de achterkant van het oor lopen. verder lijkt de invulling heel erg geveegd. de hals lijkt een beetje dun? voor de rest vind ik het een hele nette tekening het oog vind ik heel mooi! Pling

edit. ik had niet gezien dat je 2 tekeningen had gemaakt.. Clown sorry!

haha, de voorpluk stond ook rechtop op de foto Haha!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 10:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 16:58

@loizy : Ook iets van 8 euro Lachen Verhoudingen kloppen niet helemaal Knipoog
@welshjesgek: 10 euro, toch wel wat gedetailleerder.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:27

sorry, maar ik vind mijn tekening toch meer gedetailleerder..?
Maargoed, alleen de kaak klopt niet helemaal en het paard staat iets meer horizontaal, zelf voor gekozen omdat ik dat mooier vond.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:33

AAArrghh, heb ik een heel antwoord getypt, doet ie het niet, heel mijn tekst kwijt, damn. Nou ja, hier poging 2:

Ik kom ook even binnenvallen in het topic Lachen .
Ik heb de laatste 2 pagina's getaxeerd, mochten er meer pagina's gewenst zijn dan doe ik die ook even Lachen .

Nevony: € 20,-- ik vind zijn neus wat te groot en de tekening wat donker van kleur, hij is een beetje "vol" zeg maar
sprietlover: geen prijs, mijn advies is om nog even te oefenen Lachen
_Lucy_: € 30,-- het haar vind ik mooi maar nog eigenlijk wat krasserig, sommige lijnen vind ik ook wat zwaar neergezet
astridjhu: € 15,-- ik vind hem nog wat krasserig en vlak, zou liever nog wat meer contrasten zien, bijvoorbeeld op de hals
_Jennifer_: beide tekeningen € 40,--
JoSav: moeilijk ja, schilderijen taxeren Haha! . Ik zeg zo'n € 160,-- voor de eerste en € 120,-- voor de tweede
welshjesgek: € 7,-- ik vind je kleurgebruik goed, maar let op de verhoudingen en vormen
Loizy: allebei € 7,50 ik vind je strakke belijning wat jammer, en ook missen ze voor mijn gevoel heel wat details. De eerste heeft een wat iele hals.

En mijn schilderij dat getaxeerd mag worden, uit mijn hoofd geschilderd, acryl op linnendoek, 30x60 cm.
Afbeelding

Details:
http://aycu11.webshots.com/image/43370/ ... 214_rs.jpg

http://aycu40.webshots.com/image/44919/ ... 353_rs.jpg

http://aycu39.webshots.com/image/47358/ ... 121_rs.jpg

Op het schilderij is het zwarte veel meer blauw, dat valt op de foto helaas wat weg, kreeg hem niet beter op de foto.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:49

ik denk niet dat de mijna wat waard is, maar zet hem er toch maar even bij:
Op kladblok getekend,
potlood, verschillende hardheden
doezelaars gebruikt

Afbeelding

Afbeelding

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:10

Loizy schreef:
sorry, maar ik vind mijn tekening toch meer gedetailleerder..?
Maargoed, alleen de kaak klopt niet helemaal en het paard staat iets meer horizontaal, zelf voor gekozen omdat ik dat mooier vond.

voorbeeltje: de aders die je op de foto ziet zijn helemaal niet te zien op de tekening, en het halster is nu gewoon getekend als een paar lijnen. maar volgens mij mag ik hier niet nog verder op in gaan, want dan moet er een apart topic geopend worden. dit gaat om de prijzen, en wij hebben er nog even bij gezet waarom we die prijs zouden geven.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:42

WOW josaf! wat heb jij een geweldige stijl! OK dan! spreekt me echt heel erg aan! heb je ook nog ergens een mooie witte lusitano? Tong uitsteken want ik zou later wel een werk van jou in mijn kamer willen hebben.. Vork

hihgwaykind en fnanne zijn ook mijn absolute favorieten! Wat veel mooie tekeningen/schilderijen zeg!

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:20

Ik kom hier ook maar even binnenvallen Haha!

welshjesgek: € 7,00. Blijven oefenen. Het kleurgebruik is al erg leuk. Let wel op de verhoudingen, deze kloppen niet helemaal.
Loizy: Ook voor allebei € 7,50. De strakke belijning vind ik ook wat jammer. Durf meer schaduwen in je tekeningen te zetten
Rinske: Prachtige, eigen stijl heb je! Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel dat waard is Bloos
saskiakefie: € 5,00. Grappig gedaan.

Dan de mijnes. Met potlood getekend. De hand en de baby vallen wat weg, in het echt is dit niet zo.
Ongeveer 25 x 25 cm.
Afbeelding

En in de lijst.
Afbeelding

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:54

Rinske:

Wauw! Niet helemaal anatomisch correct denk ik, maar spreekt me erg aan. ik zou er wel 40 euro voor willen geven.

Saskiakefie:
Op zich heel mooi, maar sommige dingen kloppen niet helemaal. Ik zou er ong. 7.50 voor geven.

_SteR_

Mooooi... onderwerp op zich spreekt me niet zo aan, maar ik vind de kwaliteit 25 euro waard.

Nu die van mij Clown)

1: a4 Sjefke
Afbeelding

2: A3 formaat
Afbeelding

3: A3 details
Afbeelding
Afbeelding
(neus is net als op de grote foto in verhouding)
Brand los!
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 12-03-08 23:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 22:59

@ khirshanta aan de hand van de foto's die je geplaatst hebt is het bijna onmogelijk een eerlijke taxatie te geven omdat ze uit verhouding zijn door het scheve fotograferen en ze weerkaatsen teveel licht. In de allereerste post van dit topic staan tips voor het maken van foto's van je werk, misschien dat dat je kan helpen? Lachen

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 17:31

hecht vooral niet te veel waarde aan mijn taxaties, is m'n eerste keer Tong uitsteken
welshesgek: 5 euro, de oren kloppen niet dat maakt het beeld heel raar.
loizy: 10 euro de lijnen mogen iets minder duidelijk, het lijkt zo net een kleurplaat. (komt nu heel banketstaaf over volgens mij, ik bedoel het niet banketstaaf, is gewoon een tip Knipoog )
rinske: 100 euro, heel knap gedaan!! alleen de onderkant snap ik niet helemaal.
saskiakefie: 5 euro, vooral omdat het materiaal niet goed is, het paard klopt aardig volgens mij, alleen jammer dat de oortjes niet naar voren staan Tong uitsteken
ster: 50 euro, het is totaal niet mijn smaak, maar ik vind hem heel knap gemaakt!!
khirshanta: sjefke 15/20 euro, de ogen spreken heel erg!! paarden 40 euro, heel realistisch en mooi gedaan!! ik kan eigenlijk niks vinden wat ik minder vind aan de paarden Knipoog

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:57

Wow, 100 euro, da's wel veel Haha! . Het onderste deel is een soort sierlijk borsttuig, grof geschilderd Lachen .

hoefnagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:20

Heey allemaal,

Wat ben ik lang niet meer in dit topic geweest zeg! Ik heb in ieder geval weer een tekening af, en ik zou wel graag wat reacties willen. Natuurlijk zal ik eerst wat andere tekeningen taxeren, maar ik ga niet àlles inhalen, want das me veel te veel werk Dromen . Ik hoop dat jullie dat begrijpen Knipoog .

Blz. 31:

Welshjesgek: Leuk werk, maar net als de rest al zegt: de verhoudingen kloppen nog niet helemaal. Blijf vooral oefenen, dan zullen je tekeningen steeds meer waard worden. € 7,50.

Loizy: Mooi gedaan, de verhoudingen kloppen goed. Helaas wel wat weinig detail, het oog van de eerste tekening vind ik wel heel mooi, dus als je in je hele tekeningen zoveel details had verwerkt, was hij nog mooier geweest. Verder vind ik het jammer dat je je tekeningen zo omlijnt, maar smaken verschillen natuurlijk. € 10 per tekening (je hebt namelijk niet zoveel materiaalkosten). Voor jou ook: blijf tekenen!

Rinske: Wauw, wat een leuke stijl! Haha! Ik heb geen idee wat voor prijskaartje je hieraan kunt hangen, eerlijk gezegd. Maar als je een liefhebber hebt kun je er misschien wel rond de €40 tot €50 voor krijgen.

Saskiakefie: Mooi zacht getekend, maar niet alle verhoudingen kloppen nog. Blijven oefenen! €5 tot €7,50.

_SteR_: Ook hier geldt dat je er een liefhebber voor moet vinden denk ik, omdat dit onderwerp niet iedereen aanspreekt/mooi zal vinden. Verder wel heel netjes gedaan, de verhoudingen enzo kloppen volgens mij wel. Ik denk ongeveer €20.

khirshanta: De tweede vind ik het mooist Haha! . De tweede lijkt zo ontzettend realistisch, echt heel knap gedaan! De eerste vind ik ook mooi, maar net iets minder dan de tweede. Verder heb ik niet echt tips. 1e: €15, 2e: € 40 (ook omdat er twee paarden op de tekening staan, dat is natuurlijk meer werk dan een paard).

Ik hoop dat dit weer even genoeg taxaties waren, dus dan komt nu de mijne.

Rihanna (met haar oude kapsel Tong uitsteken ), met tekenpotloden (H, HB en B) op A3-formaat. Helaas is de foto niet supergoed gelukt, want ik ben niet zo goed met de camera. De tekening is op de eerste foto onderbelicht (hierdoor zie je de contrasten wel beter) en op de tweede foto lijkt de tekening lichter dan ie in werkelijkheid is. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen Knipoog .

1.
Afbeelding

2.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8ITB4U3R.jpg

Eigen commentaar:
- Het (voor de kijker) linkeroog staat niet goed.
- De mond en de neus zijn ronduit lelijk Clown
- Te vegerig.

Met andere woorden: hier zal ik dus wel geen geld voor kunnen vragen, maar ik ben toch benieuwd of jullie er misschien anders over denken.

Groetjes Lianne.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:10

Dank aan diegenen die getaxeerd hebben (en de complimenten)! Ik hanteer toch wel iets andere prijzen voor werk op doek, deze prijzen vind ik meer voor papier. Lachen

Goed, ik taxeer weer even bij, heb nauwelijks werkjes gemist, komt omdat het hier nogal rustig is.
Rinske: mooi schilderij, vind het palet niet zo, wat te harde contrasten en de paletvoering helt heel erg naar 1 spectrum/kant. Hij komt idd wel heel erg zwart over. Als hij in het echt niet zo is zal ik dat in elk geval niet meenemen in de taxatie. Mooie pose, nette afwerking. frisse aanblik maar de negatieve ruimte heb je niet optimaal benut en ik had hem juist zoals je links hebt gedaan onderin ook een beetje doorgeschilderd. Daarom taxeer ik hem op 100 euro.

Wat wordt er de laatste tijd weinig getaxeerd (vind 2 pagina's toch wel het minimum om te doen? maar dat is misschien persoonlijk, in de regels staat dat niet vast). Ik heb normaal 3 of 4 pagina's om te taxeren en een stuk of 4 om bij te lezen en ben nu alweer klaar. Vork Wat is dat met CB en UK de laatste tijd? Sigaar

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 15:29

JoSav schreef:
Dank aan diegenen die getaxeerd hebben (en de complimenten)! Ik hanteer toch wel iets andere prijzen voor werk op doek, deze prijzen vind ik meer voor papier. Lachen

Goed, ik taxeer weer even bij, heb nauwelijks werkjes gemist, komt omdat het hier nogal rustig is.
Rinske: mooi schilderij, vind het palet niet zo, wat te harde contrasten en de paletvoering helt heel erg naar 1 spectrum/kant. Hij komt idd wel heel erg zwart over. Als hij in het echt niet zo is zal ik dat in elk geval niet meenemen in de taxatie. Mooie pose, nette afwerking. frisse aanblik maar de negatieve ruimte heb je niet optimaal benut en ik had hem juist zoals je links hebt gedaan onderin ook een beetje doorgeschilderd. Daarom taxeer ik hem op 100 euro.

Wat wordt er de laatste tijd weinig getaxeerd (vind 2 pagina's toch wel het minimum om te doen? maar dat is misschien persoonlijk, in de regels staat dat niet vast). Ik heb normaal 3 of 4 pagina's om te taxeren en een stuk of 4 om bij te lezen en ben nu alweer klaar. Vork Wat is dat met CB en UK de laatste tijd? Sigaar

Dat is toch afhankelijk van waar je gebleven bent Verward
Ik heb nog een hoop pagina's in te halen. Maar er zijn ook mensen die iedere tekening apart taxeren.
Of bedoel je dat nieuwelingen een vast aantal taxaties moeten doen voordat ze wat mogen plaatsen???

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:01

Lietjuh:

Heel mooi! Mensen tekenen is voor mij gigantisch moeilijk, dus petje af!

Ik denk alleen dat de kaaklijn een beetje gebobbeld is, en de (voor de kijker) rechter wang een hoekje in zit, of lijkt dat maar zo?

Mond kan ik jammer genoeg niet duidelijk zien, maar neus lijkt me echt prima in orde! Inderdaad, de ogen zijn niet helemaal gelijk, het lijkt ook of rechts wat hoger staat dan links?

Maar echt... petje af!

Ik zou jouw tekeingen dan ook taxeren op 7,50 / 10 euro tot nu toe? als hij wat puntjes verduidelijkt heeft zou ik denken aan het dubbele.

Ik zie trouwens dat het schilderij door veel mensen hoger gewaardeerd is dan door mij: dat heeft er vooral mee te maken dat ik meer op detail werk, en dat ik dus uitga van mijn persoonlijke smaak!

hoefnagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:42

Citaat:
Wat wordt er de laatste tijd weinig getaxeerd (vind 2 pagina's toch wel het minimum om te doen? maar dat is misschien persoonlijk, in de regels staat dat niet vast). Ik heb normaal 3 of 4 pagina's om te taxeren en een stuk of 4 om bij te lezen en ben nu alweer klaar. Wat is dat met CB en UK de laatste tijd?

Josav: Ik neem aan dat deze reactie op mij slaat? Ik zal even een korte uitleg geven: Een tijdje terug heb ik hier in dit topic ook wel geregeld getaxeerd, maar ik was een tijdje weggeweest hier, en ik had gisteravond geen zin om de hele avond achter de computer te zitten om bij taxeren. Normaal doe ik namelijk wel een aantal pagina's per keer. Misschien dat ik binnenkort (in het weekend ofzo) wel even wat meer in ga halen. Ik hoop dat ik nu genoeg uitleg heb gegeven.

khirshanta: bedankt voor het commentaar, hier kan ik wat mee. De mond is inderdaad wat vaag, maar op de een of andere manier kon ik dat niet goed krijgen. De kaaklijk lijkt op de foto inderdaad wat gebobbeld, maar daar zat schaduw en die heb ik getekend, dus ik denk dat het daardoor op de foto een beetje raar lijkt. Voor de wang geldt eigenlijk hetzelfde, daar zit een stukje haar voorlangs, waardoor het op de foto lijkt dat er een hoek in de wang zit.

Groetjes Lianne.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 00:24

@Cyntje: tuurlijk is het daarvan ook afhankelijk. Ik doel meer op mensen die hier wel werk plaatsen, pas na aandringen taxeren en zelfs dan niet meer dan een handvol taxaties. Ik snap ook wel dat het veel tijd en inspanning is, want ik taxeer zelf ook en ben dan echt niet in een halfuurtje klaar. Maar een werk plaatsen en een handvol (weinig doordachte) taxaties plaatsen gaat mij persoonlijk na een tijdje best irriteren en ik vind dat dat best gezegd mag worden. Lachen

@Lietjuh: jij hebt in het verleden een aantal keer getaxeerd en idd vaak meer dan 1 pagina (2 of 3 in een keer en dat is idd veel werk). Ik heb jou er maar een enkele keer op 'betrapt' wel te posten en niet te taxeren en al is 1 pagina misschien wat aan de weinige kant kan ik me best indenken dat meer dan 1 pagina erg veel is om te taxeren. Jouw naam ben ik in elk geval vaker tegengekomen in het topic en dus ook met taxeren als ik het me goed herinner. Ja Dus ik denk dat het voor jou niet direct van toepassing is. Ik zal jou dus in mijn ergernis hebben overgeslagen, puur omdat ik een grens had getrokken van het aantal taxaties en je naam me in eerste instantie niet meteen een belletje deed rinkelen. Sorry. Het was meer een nogal lomp statement. Bloos

Misschien is het een idee een minimum in te voeren van het aantal taxaties die je kunt doen voor je een tekening plaatst? (ik bedoel dit algemeen, als suggestie/discussiepunt dus niet direct naar jou) bijv. 1 pagina per werk dat je wil laten taxeren, zoiets? Dan krijg je ook niet dat mensen als een ketting hun werkjes blijven plaatsen en zo het topic volgooien met hun eigen tekeningen en dan hier en daar eens een taxatietje doen, vaak omdat er wordt aangedrongen. Als er maar heel weinig getaxeerd wordt door mensen en alleen maar tekeningen geplaatst worden in de veronderstelling dat anderen het wel taxeren terwijl niet de moeite wordt genomen er een halfuur (of langer) voor te gaan zitten om even andermans werk te taxeren zal dit topic gewoon vastlopen en het loopt de laatste tijd naar mijn idee al niet meer zo lekker, terwijl er niet zo lang geleden toch een moment was dat er goed getaxeerd werd en er ook echt energie in gestoken werd. Dat maakte het een fijn topic, zonder de ergernis van of belachelijk lage taxaties of enorm weinig taxaties/inzet om goed te taxeren. Niemand heeft ooit gezegd dat taxeren makkelijk is maar het plaatsen van tekening na tekening met alleen maar beloftes of slechts een heel kleine handreiking (paar taxaties, veelal vluchtig) ja dat vind ik wel het aanmerken waard. Zo zie ik het. *zet strenge juf-bril weer af* Knipoog

Ik taxeer hier persoonlijk om mensen een beetje een beeld te geven van minimumprijzen zoals ik ze zie, gebaseerd op de markt, de kwaliteit enz. Ik taxeer dan ook niet op persoonlijke smaak want er zijn genoeg werkjes die ik boven de 100 euro taxeer en ik voor geen goud aan mijn eigen wand zou hangen. Vork Als er tijd en energie wordt gestoken in het taxeren dan steken we er nog wat van op ook, want je krijgt er steeds betere kijk op en dan kun je je ook een beter beeld vormen van wat jouw werk eigenlijk 'waard' is mbt verkoop en opdrachten. Of neem ik het veel te serieus? Zeg het maar.

Pff, nu is het dus weer zo'n enorm relaas geworden... Clown

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:44

@ Rinske; Wat een prachtschilderij! Aangezien de grote zou ik er rond de € 40 wel voor bieden!

En wat denken jullie van mijn schilderij?

De afmetingen zijn 30x40, geschilderd op Canvas met Acrylverf. Het is mijn eigen fjordje. Persoonlijk vind ikhem wel goed op hem lijken. Hoeveel zou hij waard zijn?

Afbeelding

Ps; door de foto zijn de kleuren wat lichter uitgevallen, beeld je het schilderij een paar tinten donkerder in!