ik kan uit ervaring zeggen dat hun snavels iets minder zacht zijn
ik fietste blijkbaar iets te dicht langs het nest Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik ben er echt heel blij mee. Ik ga nu door naar een paartje eidereenden, daarna hoef ik alleen nog een scholekster te doen. Het is wel even doorwerken zo zeg
Nesten zijn er ook om te beschermen natuurlijk.
Ik hou jullie op de hoogte, hopelijk krijg ik een foto als ze af zijn.
Dan in januari heb ik de volgende deadline met 5 zoogdieren (otter, konijn, egeltje, meervleermuis en grijze grootoorvleermuis). Ik heb al een hele tijd geen digitale zoogdieren meer getekend sinds de 'paardenfase', dus ik ben benieuwd hoe dat gaat! 
als je zo'n veertje van dichtbij ziet dan zit daar vaak ook een mooie patroon in. Mooi om te zien, ingewikkeld om te tekenen!
Ik heb twee onafgemaakte tekeningen in mijn bestanden staan, een houtsnip en een bokje
De snip wil ik nog wel een keer afmaken trouwens, die was voor de ruimtesnip en dat idee vind ik nog steeds heel leuk.
Wat een werk!

Wilde hetzelfde gevoel erin houden dus hij is niet heel erg veranderd, maar wel wat.

En ruim binnen de tijd, heel fijn.
Dus ik heb even wat tijd om adem te halen voor ik weer aan het werk moet met de zoogdieren. Zal ik die hier ook delen? Het is vooral een vogeltopic natuurlijk.
Maar omdat hij het dit keer kwam checken kon ik hem gelukkig verbeteren. Ik krijg dit keer ook écht een sample doorgestuurd. Ik heb er helemaal vertrouwen in nu 
Leuk! Nu nog eventjes vakantie/dingen afronden etc maar ik ben bijna klaar om aan de zoogdieren te beginnen. Ik denk dat ik met het wilde konijn begin, dan kan ik alvast goed met de vacht-technieken oefenen voor ik met andere texturen ga werken.
Maar ik heb een update over het borduursel! Ik ben tevreden, dus ze gaan bezig
Echt blij dat er zoveel detail in bijvoorbeeld het brilletje zit