_San87_ schreef:Ayasha schreef:Jeetje San! Ik vind het zo knap hoe jij begint. Jij bent stiekem gewoon niet van deze planeet. Kom op, geef maar toe!
Jeika: flink groot! Mooi gedaan! Mooie stijl heb je.De cowboy is ook erg mooi en gedetailleerd. Vaak gaat het mis bij de ruiters bij zulke tekeningen maar bij jou niet!
Doe je ook menselijke portretten? Het gezicht is nl best gedetailleerd voor deze grootte.
Schemerdier: vooral de eerste vind ik heel veel rust uit stralen! Die zou ik zo kunnen op hangen.Dat ie niet helemaal dekkend is draagt IMO juist bij aan de tekeningen.
Als je met lichtere kleuren over de donkere gaat krijg je vaak mooiere overgangen en mengt het wat in mijn ervaring.
Ik heb pastelpotloden van koh-i-noor en krijt (blokjes) van de action.Die laatste heb ik ooit eens gekregen en die gebruik ik alleen voor geknoei voor mezelf want ik heb geen ide hoe goed die "blijven".
Maar vind het ook zonde om tekenspul weg te gooien.
. Ik heb een schilderij gemaakt met olieverf van de Action in huis hangen. Inmiddels 8 jaar oud, wat je enkel aan de datum ziet
.
Oh dat vind ik wel fijn om te lezen! De blokjes van de action werken nl verrassend fijn!