[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 09:56

Beterschap!

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 09:59

Beterschap!!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:21

beterschap!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:25

Beterschap.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:41

Beterschap!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:37

Achjee! Hopelijk knap je snel weer op....ook voor ons O:)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:49

Beterschap.. balen, na een echt rot weekend keek ik uit naar het vervolg

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:25

Ik ben een hele stille meelezers, herken zoveel in het verhaal (al kom ik niet uit een rijk gezin). Lees al vanaf begin mee, heerlijk om te lezen.

Heel veel beterschap en succes met de laatste loodjes, valt nooit mee dat wachten op en met dit weer.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:41

primera schreef:
Ik ben een hele stille meelezers, herken zoveel in het verhaal (al kom ik niet uit een rijk gezin). Lees al vanaf begin mee, heerlijk om te lezen.

Heel veel beterschap en succes met de laatste loodjes, valt nooit mee dat wachten op en met dit weer.

Ik kom ook even onder de steen vandaan om je beterschap te wensen! :(:)

Ook een meelezer vanaf het begin. Ik check elke dag meermaals of er alweer een vervolg bijgekomen is. Ik vind dat je het echt enorm spannend schrijft! :D

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:52

Beterschap.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:03

Beterschap :(:)

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:11

Beterschap! Dit heb je niet nodig op zo'n warme dag (hier in BE toch), als je al aan de laatste loodjes bezig bent!

Ben ook een heel fanatieke meelezer trouwens, 50x per dag het topic checken en reuze teleurgesteld als er geen nieuwe update is :o

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:38

Verzorg je maar goed, veel beterschap.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:45

Lekker gordijnen dicht en helemaal niks doen, maar dat gaat ook niet anders met zulke koppijn. Beterschap.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:32

Talietjuh schreef:
Wat een mooie score Kmbly en wat een leuke combinatie zijn jullie!

Gefeliciteerd!! :)F

Helaas geen update i.v.m migraine %) , zodra het kan, schrijf ik weer verder! :list:

Fijne dag allemaal!

Bel AUB gelijk de verloskundige, dit kan gevaarlijk zijn! (Ben 4de jaar verloskundige) Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:01

Heel erg bedankt voor de beterschapswensen, het heeft geholpen want ik ben er weer een beetje. :)

Komt ie!

Ik besluit toch maar met Jeff mee te gaan. Eenmaal bij de kampeerplaats zie ik dat het campertje van Joshua en Felix weg is. Er staat één grote legertent en daaromheen staan een paar, donker gekleurde auto's.

Een onbehagelijk gevoel overvalt mij. Het liefst zit ik weer op de terugweg naar het hotel nu, maar Jeff rijdt door.

Ik zie de man met het litteken, Jurgen en de twee dames die wel eens uit het filmpje zouden kunnen komen. Gelukkig zie ik Claire er niet bij staan.

Jeff stapt uit en ik loop achter hem aan. De mannen komen naar Jeff en mij toe lopen terwijl de vrouwen bij de tent blijven zitten.

Op het terrein staat een zittafel waar we met zijn vieren op gaan zitten. "Zo, zegt Jurgen", jij hebt dus de camera gestolen." Hij kijkt mij indringend aan en ik voel mij een beetje klein worden.

Jurgen is groot, en zijn dikke buik past net tussen het tafelblad en het bankje in. Er hangt een gouden ketting om zijn nek. Hij heeft een blouse met korte mouwen aan en hij ruikt naar een mengeling van rook en aftershave.

De man met het Litteken is een stuk magerder. Hij heeft een ringbaardje en een paar griezelige ogen. Ik probeer maar niet te veel te kijken naar deze mannen en schraap mijn keel.

"Dat klopt, zeg ik " Ik wou mijn broer beschermen en"...maar voordat ik mijn zin kan afmaken wordt ik al onderbroken. "Dat maakt ons niks uit, de camera moet terug, je zegt hoe wij die zo snel mogelijk kunnen vinden."

"Hij ligt thuis.", zeg ik.

Jurgen herhaald wat ik zeg "Hij ligt thuis", en hoe komen we daarbij?".

"Ja dan moeten jullie wachten tot ik terug ben.",zeg ik. "Terwijl ik dat zeg, loopt de man met het Litteken weg om te bellen.

"Dat kan niet!", onderbreekt Jurgen mij voordat ik verder kan praten. "Claire is nu onderweg naar jouw huis, jij zegt waar hij ligt nu."

Ik begrijp dat het niet handig is nu tegen deze man in te gaan, maar kan mij door de spanning, even niet zo goed herinneren, waar ik de camera ook alweer verstopt had.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:36

Spannend! Ben blij om te horen dat je je wat beter voelt!

Rosebud schreef:
Talietjuh schreef:
Wat een mooie score Kmbly en wat een leuke combinatie zijn jullie!

Gefeliciteerd!! :)F

Helaas geen update i.v.m migraine %) , zodra het kan, schrijf ik weer verder! :list:

Fijne dag allemaal!

Bel AUB gelijk de verloskundige, dit kan gevaarlijk zijn! (Ben 4de jaar verloskundige) Beterschap!

Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat is er precies gevaarlijk? Kan het de geboorte in gang zetten :)?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:37

Hoge bloeddruk denk ik oa? Zwangerschapsvergiftiging?

Fijn dat er weer een stukje bij is. Hilarisch dat ze gewoon zegt de camera te hebben _/-\o_

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:09

Klopt met gevaar op hoge bloeddruk, zwangerschapsvergiftiging en het HELLP syndroom. Hoe verder je zwanger bent hoe hoger het risico vandaar. Even extra controle bloeddruk en soms check bloedbeeld kan geen kwaad. Kan zich razend snel ontwikkelen en dat wil je niet missen. Maar fijn dat het weer beter met je gaat TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:42

Bedankt! Geen zorgen, ben medisch en sta al onder controle in het ZH.

Morgen weer verder :list:

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:53

Beterschap!! En gewoon rustig aan doen! Kleintje en jijzelf gaan voorop!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 23:27

Bedankt!

Toch nog een vervolg vandaag! :D

Dan bedenk ik mij dat het hélemaal niet zo handig is te zeggen dat de camera bij mijn ouders in huis ligt. Straks halen ze ons hele huis overhoop.

"Eh, wacht"...zeg ik. "Ik vergis mij"

Jurgen kijkt mij geïrriteerd aan en roept de man met het litteken terug. Dan staat hij op en loopt hem tegemoet, zodat Jeff en ik niet kunnen horen, wat zij bespreken.

"Wat doe je nou?" sist Jeff, terwijl hij voorover buigt, zijn armen omhoog slaat en mij vragend aankijkt. Ik zie twee grote- en vooral, zéér wanhopige ogen. Zijn linker ooglid trilt..

"Ssst, ik weet het ff niet ", fluister ik terug.

Ondertussen probeer ik een plan te bedenken, maar door de spanning die ik voel raak ik afgeleid. Jurgen en de man met het litteken komen weer deze kant op. Jurgen hangt nu zijn telefoon op, dus er is weer gebelt. Nu maar hopen dat Claire terug geroepen is.

Jurgen komt naast mij staan en doet zijn hand op mijn schouder. "Hé, dat hoeft niet!" reageert Jeff terwijl hij op staat. De mannen staan nu tegenover elkaar en ik voel mij klemgezet.

"Niet mee boeien", schreeuwt Jurgen tegen Jeff.

"We nemen haar mee!" , zegt Jurgen tegen de man met het litteken die inmiddels ook naast ons is komen staan. Ik schrik van deze boodschap!

Ineens hoor ik Jeff snuiven: "Nee, dat gaan jullie niet doen!" Voordat ik het goed en wel door heb, haald hij keihard uit. Recht in het gezicht van Jurgen. Dan trekt hij een mes uit zijn zak en gebaart hij, naar de man met het litteken, dat hij afstand moet houden.

Jeff trekt mij van de bank en rent samen met mij naar de auto. Dan hoor ik een schot. De man met het litteken, rent vanuit de tent nu, achter ons aan. Blijkbaar heeft hij daar een wapen gepakt. Gelukkig voel ik Jeff nog rennen. Zijn hand klemt die van mij helemaal vast, waardoor ik half wordt meegesleept.

Snel duiken we de auto in en rijden we met een noodgang de kampeerplaats af. Ik weet nog net op tijd de deur dicht te trekken waar een kogel tegen aan springt.

De man met het litteken rent nu naar zijn auto. Ook zie ik dat Jurgen inmiddels deze kant op rent. Dan zie ik overal bloed op het stuur.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-20 00:03, in het totaal 11 keer bewerkt

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 23:38

Owww wat een onverwachte wending!!
Hopelijk is Jeff niet te ernstig geraakt.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 23:39

Damn...
Jeetje wat n spannend stuk weer...

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 00:03

Oe!!!! Spannend!