mhollander schreef:Eerste olifantje is idd Dombo.
TOCH WEL! Goed gelukt!!
@Seven: Dank voor feedback! Ik durf er nu niet meer teveel aan te sleutelen, maar ik neem het zeker mee voor de volgende keer!
Jouw paard is echt waanzinnig! Vind realistisch tekenen zo knap! Oren hadden denk ik net iets groter gemogen en neusgat iets kleiner, maar vind hem heel erg mooi!
2. Mooie hond! Superfijne kleuren en heel gaaf hoe je die vacht erin terugziet. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
@AmyLyklama: Mooie kleuren gebruikt! Blauw erachter is erg mooi gedaan! Ik vind het alleen jammer dat je diezelfde losheid die je in je lijnen hebt, niet helemaal in de beestjes terug ziet. Misschien kun je dat er nog iets meer in terug laten komen 
@Pluizebolpum: Dankjewel! Ontzettend lief!
Vosje is leuk! Vind het paardje op de donkere ondergrond ook erg mooi geworden!
@joey_lover: Vind die met verf erg mooi geworden! Kleurtjes zijn bij jou altijd zo fijn! En eens met wat xTitanic zegt: iets hoeft niet per se perfect te zijn om mooi te zijn.
joey_lover schreef:Vanochtend een van mijn ratten in moeten laten slapen...
25/01
Oh bah, dat is naar! Heel veel sterkte! Het is een heel erg mooi schilderij geworden!
@eclair98: Probeer, als je ruw in kleurt, iets meer ronde vlakken erin te brengen. De vlakken die je nu hebt, zijn vrij hoekig terwijl de line-art zelf vrij rond is.
2. Die is mooi! Eens met Pompompom: Ik denk dat inken deze echt heel erg goed zou doen!!
@ Pompompom: Hele gave experimenten! Vind het heel tof om te zien hoe je inkt op allerlei verschillende manieren gebruikt!