Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nietes schreef:Ik heb op Ravelry het patroon van dat schaap op de eerste blz gevonden, maar dat patroon is heel raar...
weet iemand hoe je die moet 'lezen'?
Het is een rondje en elke cirkel heeft of XXX of VVV of niks...
Johnnydepony schreef:Ik zo zocht geel Patpen, iets wat eventueel bij drops muskat zou passen qua dikte.
Annemiek80 schreef:Mala maakt gruwelijk mooie (en ook zeer goede) patronen, ik kan wel bezig blijven daarmee lol, deze heb ik laatst gemaakt van haar (die stond al wel op de foto):
[ Afbeelding ]
en haar patronen van de laatste maanden spreken me ook aan... gelukkig is pasen voorbij, dus de hazen vallen af... voor dit moment, plus dat ik net een konijn gemaakt heb (nog niet op de foto), de panda's zit heel veel zwart in en werk ik dus liever ook niet mee dus die valt ook af (weer een gegronde reden gevonden, de tuinkabouter staat op het to do lijstje (heb het patroon), en de vogels bij de zonnebloem vind ik helemaal geweldig...
Maar ach ik droom lekker verder tot mijn dag 48 uur heeft >.<
Krissis schreef:
patpen schreef:Vanmorgen is de katoen gekomen! Wat een leuk gezicht al die kleurtjes. Tjonge, nou wordt het lastig: breien, haken, borduren, quilten of achter de naaimachine
. Gewoon te veel hobby's.......