Hehe eidelijk is mijn bestelling dan ook verzonden!!
_RMHorse_
Geplaatst: 22-07-12 18:18
ss16 en ss34 passen niet en de ss6 misschien ook wel niet nu moet ik die allemaal met een tang gaan groter maken omdat die stenen niet passen! Dat kreeg ik als antwoord van glitteronline Nou met wat voor tang in godsnaam moet ik die eerst gaan aanschaffen ofzo? Heb het met een tang geprobeert JA TERWIJL DIE WARM WAS maar kreeg er geen beweging in hoor! Als ik iets bestel moet het goed zijn ook ik betaal er toch voor? En niet dat ik zelf nog allerlei dingen moet gaan aanpassen! Het is te belachelijk voor woorden eigenlijk!
Ik wil gewoon aan de slag met dat ding!
Ben echt boos op glitteronline!
furyke
Geplaatst: 23-07-12 08:24
Maiska schreef:
furyke schreef:
ik heb een bestelling geplaatst. Ben benieuwd wat dit gaat worden.
Leuk Furyke! Waar heb je besteld?
Ik heb besteld bij Hotfixonline. Vandaag wordt mn bestelling verstuurd en heb morgen vrij, dus kan meteen lekker gaan blingen.
Ik wil graag accenten als bruin, beige, donkerbruin en goud.
Ik weet niet of dat wel bij elkaar past, wat vinden jullie?
cha_mira
Geplaatst: 24-07-12 08:17
Horsesfriend: vind je accentkleuren wel bij elkaar passen. Is je cap blauw? Persoonlijk zou ik dan op je cap maar voor 1 kleur gaan, ik zou dan goud nemen.
Gisteren ben ik mijn pakje gaan afhalen in het p.ostkantoor En meteen aan de slag gegaan, eerst wat getest op een t-shirt dat weg mocht gesmeten worden. En dan meteen aan de slag op mijn wedstrijdjas, was al tijdje bezig toen ik opmerkte dat het kleur precies roze was terwijl op mijn wit het echt paars precies was. Gelukkig eens in het daglicht was het mooi paars en ben ik toch al heel tevreden met mijn kraag! Vandaag nog de zakken afwerken en ik ga om nieuwe knopen gaan voor mij jas zodat het beter bij de rest past.
Horsesfriend
Geplaatst: 24-07-12 12:07
dubbelpost zie pagina 32
Laatst bijgewerkt door Horsesfriend op 24-07-12 12:09, in het totaal 2 keer bewerkt