Ik geloof dat de juiste benaming gekruist breien is. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik geloof dat de juiste benaming gekruist breien is.
en een leuke kleurige muts zag ik voorbij komen, erg gaaf!
gaat worden als ze nu voorspellen, wil ik toch wel mijn kniekousen aan naar het paardrijden. Helaas nog steeds niet verder dan de opgezette steken dus moet morgen maar eens aan de slag! Dan is die 2e kous misschien het weekend nog af. Hoewel mijn nieuw te maken jas ook wel erg lokt...... Beetje afwisselen??????
.
Hoewel er wel wat kleine foutjes in zitten ben ik er stiekem wel trots op. En ik heb het vermoeden dat ik niet lang hoef te wachten voor ik hem kan gebruiken...
Jiwa schreef:Een zelf te maken jas Patpen? Heb je daar plaatjes van?
met zwart. Het papieren patroon is klaar dus kan nu de stof gaan knippen. Vóór alle ellende met mijn nek, zou ik deze jas met 1 week wel af hebben. Nu schat ik 3 weken nodig te hebben.
maar je valt wel lekker op in het verkeer deze donkere dagen!
En hij is 'maar voor bij de paarden' dus dan is het nóg minder erg. Je leert er idd wel van!
. Dus ze kunnen mij niet over het hoofd zien als ik op de fiets naar mijn werk ga. Dat is wel helemaal 350 meter
. Die kleur wordt ook gebruikt voor de werkjassen. Het was een koopje: 7 meter voor 10 euro (omdat er wat vlekjes in zaten die de wasmachine bijna allemaal eruit heeft gehaald!). Voering (zwart gewatteerd) en garen had ik nog dus ben alleen achter ritsen (zwart) aangegaan. Alleen even kijken of ik nog een stukje zwarte fleece heb voor de kraag. Ik ben bang dat de paarden meteen op hol slaan als ik deze jas naar de manege aan zou trekken
.

. Denkt zeker dat ik voor de kat zijn viool ga werken?!oOoKellyoOo schreef:heb je een foto van hoe het er dan uitziet een proeflap of iets

Ik wil toch graag die cursus gaan doen, maar dan moet ik even doorsparen
Komt goed. Tot die tijd ben ik toch nog bezig met mijn wikkelvestje