Ik heb al bergen jasseron, maar toch bedankt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Assepoetster schreef:Kan maar zo, klinkt wel logisch. Ik vind het principe alleen al leuk hahaOf weer een excuus om iets te maken..
Heb overigens een jasseron van 4,5 mm zilverkleurig, heeft iemand daar nog wat aan? (Sorry Mireille, maar om nou een topic op EA te openen voor één 'artikel'.. ?)
singasong schreef:Juut schreef:Foto is inmiddels gemaakt, morgen uploaden. Maar inmiddels is de rythmbead ook al weer gesneuveld. Ik had hem bij Ascot om gelaten tijdens het rijden, en hiep hoera; de draf ging wat meer ontspannen en leuk...zijn we bijna terug, zie ik ineens allemaal kraaltjes omlaag vallenDus ikke op mn knieën het bospad over alles weer bij elkaar rapen, gelukkig waren er even geen wandelaars in de buurt
![]()
Nu is mijn vraag; wat voor een draad gebruiken jullie voor een rythmbead? Ik had nu waxkoort van 0.5 m. Was dus niet gebruiksproof
Ach wat sneu dat dat nu net onder het rijden moet gebeuren. Ik gebruik ook waxkoord alleen dan wat dikker 1,5 of 2 mm. Probeer op het knoopje wat je er in maakt eens wat lijm te doen, dan zou het wel moeten houden.
Juut schreef:Het was niet bij het knoopje genapt, gewoon te dun draad denk ik, ben ik bang. Nou ja, zogauw ik weer kralen ga bestellen maar dikker waxkoord mee bestellen
Assepoetster schreef:Leuke site, erg overzichtelijk nu!
Maareh, 't volgende zinnetje klinkt me bekend in de oren:
'Een tastbaar sieraad.... een bijzondere herinnering'
Op mijn site staat: 'EquiSieraad, een tastbare herinnering'